Vymáhání platby

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Sasakr 26. 10. 2017 10:51

Co se stane, když si bude obchodník strhne po platbě kartou na internetu sumu, která na účtu není? Dostanu se do minusu a banka to po mně bude vymáhat? Jde o MBank.
Nepokradeš
Sasakr
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 26. 10. 2017 11:29

Ano, za určitých okolností je možné strhnout z karty částku, která není krytá a pokud nebudeš platbu rozporovat (tedy, že jsi ji například neodsouhlasil), bude k ní banka přistupovat jako k jakémukoliv jinému dluhu. Tedy sankční úroky, případně až exekuce.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod audiobullys 26. 10. 2017 17:37

Když je to platba do 100 Kč a není hned zaúčtována tak se velice snadno dostaneš do mínusu.kdyz si nehlídáš zůstatek.i opakovanyma platbama se jde dostat hluboko do mínusu. Dvě o tom může vyprávět studentik co vybrakoval UniCredit hodně desítek tisíc
audiobullys
Diskutér

Odeslat příspěvekod Sasakr 27. 10. 2017 08:05

Ok... o co mi jde... někdo, říkejme mu třeba retard, měl objednat ubytování. Nejen že ho objednal v blbej datum, na blbým místě a bez parkoviště, ale ještě tam není možnost to zrušit, aniž bys platil 100 %. Což mi přijde neuvěřitelný tváří v tvář faktu, že je to zabookovaný na dobu za 3 týdny. Tak tak přemýšlím, co se s tím dá dělat.
Nepokradeš
Sasakr
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Smurfik 27. 10. 2017 08:50

Chápu, přečetl sis špatně nebo vůbec podmínky rezervace a teď chceš s ubytovatelem vyjebat.
Už se mi stalo, že jsem měl objednané ubytování, kde byl storno poplatek 100% a nemohl jsem odjet, tak jsem kontaktoval Booking a vysvětlil jim situaci, oni se s ubytováním domluvili a udělali normálně storno.
Smurfik
Diskutér

Odeslat příspěvekod HNF-01 27. 10. 2017 11:02

Ja bych take nejdriv zkusil komunikovat :) jsou mista kde lidska domluva vitezi nad terminy & podminkami.
HNF-01
Diskutér

Odeslat příspěvekod Sasakr 27. 10. 2017 15:20

To taky vidím jako jediný východisko. Zkusím a uvidím.

A ne, neobjednával jsem to já (bohužel). Přesto mám zájem na tom, aby retard o peníze nepřišel. Ale je fakt, že vyjebat s provozovatelem nechci. Bych se pak na sebe nemohl podívat. Jen jsem se tak ptal.

Díky za rady :-)
Nepokradeš
Sasakr
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dr._lukas 27. 10. 2017 15:36

Proto jsem na booking dal davno vypovezenou a nefunkcni kartu:-D
dr._lukas
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tx999 27. 10. 2017 16:01

Sasakr píše:...ale ještě tam není možnost to zrušit, aniž bys platil 100 %. Což mi přijde neuvěřitelný tváří v tvář faktu, že je to zabookovaný na dobu za 3 týdny. Tak tak přemýšlím, co se s tím dá dělat.

1) Jak uz bylo receno - zkusit se domluvit.
2) Proc neuveritelny? Nevim, pres co to bylo rezervovany, ale treba na bookingu vidim pomerne casto nabidku, kdy nejlevnejsi tarif se neda zrusit a moznost se zrusenim je za priplatek, tak je holt treba si priplatit.
tx999
Diskutér

Odeslat příspěvekod paty07 28. 10. 2017 18:42

dr._lukas píše:Proto jsem na booking dal davno vypovezenou a nefunkcni kartu:-D


To sice jde, ale hotel se ozve, že chtějí jinou kartu.
paty07
Diskutér

Odeslat příspěvekod avathar 28. 10. 2017 20:07

Ne vždycky
avathar
Diskutér

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 29. 10. 2017 13:27

Na booking.com dávám číslo CK, na které je 0,- Kč, a v pohodě...
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Sasakr 8. 1. 2018 09:51

Šlo se bez problému domluvit. Díky chlapi.
Nepokradeš
Sasakr
Návštěvník
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků