Stránka 1 z 2

Trvalá ZTRÁTA DŮVĚRY k bance nebo fin. produktu

Odeslat příspěvekNapsal: 14. 9. 2018 19:45
od DrumSession
Máte něco takového? Pokud ano z jakého důvodu?

Odeslat příspěvekNapsal: 14. 9. 2018 19:55
od 1.5TSI
Ja duveruji jen sam sobe.

Re: Trvalá ZTRÁTA DŮVĚRY k bance nebo fin. produktu

Odeslat příspěvekNapsal: 15. 9. 2018 20:55
od Zedna1
Ja mam.
mBank

Puvodne (prvni) bezpoplatkova vstricna banka, ktera se postupne stale zhorsovala, snizovala vstricnost (neresene mnohe chyby a zavedeni noveho sileneho IB) a nakonec to dorazila zavedenim poplatku nevidanych v kategorii bezpoplatkovych bank (za vedeni debetni karty, za prevod mezi sporicim a beznym uctem), tudiz uz se davno nejedna o bezpoplatkovou banku.

Nakonec jsem od nich musel utect (do FIO) pred tim jejich silenym IB a pred temi poplatky a jsem za to velmi rad!!
Takze ANO, trvale ztratili moji duveru a kazdeho pred nimi varuji.

Re: Trvalá ZTRÁTA DŮVĚRY k bance nebo fin. produktu

Odeslat příspěvekNapsal: 15. 9. 2018 21:26
od aaischa
uplně stejný podnik ztratil i mou důvěru..

jejich původní IB bylo super jednoduchý, přehledný, ale to co z toho vzniklo pak plus zpoplatnění karty atd to dorazilo, přesně...

Re: Trvalá ZTRÁTA DŮVĚRY k bance nebo fin. produktu

Odeslat příspěvekNapsal: 16. 9. 2018 03:38
od fc70
Já se jim taky vyhýbám, ale je to „trvalá ztráta důvěry“? Kdyby to IB a produkty zlepšili, klidně se někdy vrátím; kdyby mi teď nabídli TV za 4%, tak se překousnu a něco tam pošlu.

„Trvalá ztráta důvěry“ ve smyslu „jsou to nenapravitelní zloději“ typicky banku nebo podobný podnik položí, ale pak se to tak nějak nepočítá (např. do MSD už si nikdy nikdo nic neuloží). WPB je teď zajímavá otázka – potom, co se všechno ukázalo, kdyby náhodou přece jen obnovili provoz, šel by do toho ještě někdo?

„Trvalá ztráta důvěry k produktu“ – no, to strašně záleží na parametrech, ne? Strukturované investice nebo IŽP si teď nedokážu představit, ale to je nákladovostí víc než fundamentální konstrukcí toho produktu. „Zadarmo i žloutenku“ tu myslím Patrik říkal.

Odeslat příspěvekNapsal: 16. 9. 2018 03:39
od eetb
Jo puvodni IB bylo super a jednoduchy, banka bezpoplatkova, bohuzel nekteri jedinci typu Zedna1 si stezovali na malo funkci, chyby, chteli nove IB, poradvotommlelistaledokola a nedochazelo jim, ze nekdo to zaplatit musi - tedy klienti, skoncilo to takhle a oni poradvotommelou a neuvedomuji si, ze za to muzou prave oni.

Re: Trvalá ZTRÁTA DŮVĚRY k bance nebo fin. produktu

Odeslat příspěvekNapsal: 16. 9. 2018 13:06
od octaviampi
Fio. Nefer jednani se zamestnanci, kteri to pak v nekterych pripadech prenasi na zakazniky.

Re: Trvalá ZTRÁTA DŮVĚRY k bance nebo fin. produktu

Odeslat příspěvekNapsal: 16. 9. 2018 14:15
od nnnokiaE52
RB.
Jejich současná reklamní kampaň u mě vytváří přesně ten druh nedůvěry.
U nich nikdy.

Re: Trvalá ZTRÁTA DŮVĚRY k bance nebo fin. produktu

Odeslat příspěvekNapsal: 16. 9. 2018 21:08
od xls
ČS - i když tam se o ztrátě důvěry moc mluvit nedá,tam u mě ani nikdy nevznikla. U nich se člověk spíš diví, že to vůbec může tak dlouho fungovat.

Re: Trvalá ZTRÁTA DŮVĚRY k bance nebo fin. produktu

Odeslat příspěvekNapsal: 16. 9. 2018 22:11
od treborit
Nevim. Nemam neduveru k zadne bance, ani nejsem zas naopak ve funclubu napr. Airbank. Beru to racionalne. Zadna banka moc nevybocuje z prumeru, prehmaty, prasarny a unfair pristup jsem zaznamenal v nekolika z nich. Divam se na to jako na sluzbu s urcitymi pravidly a tim to hasne. Dulezite je mit ze vzajemneho vztahu prospech. Je to neosobni.

-- 16. 9. 2018 23:13 --

Uz samo o sobe "trvala" je z meho pohledu hloupost. I bankovni sluzby se meni, meni se vlastnici bank, meni se lidi v pobockach ....

Re: Trvalá ZTRÁTA DŮVĚRY k bance nebo fin. produktu

Odeslat příspěvekNapsal: 17. 9. 2018 04:23
od drkarel
K treboritovi bych se přidal, i když pár věci už mne v bankách naštvalo a některé mám v horších škatulkách.

Re: Trvalá ZTRÁTA DŮVĚRY k bance nebo fin. produktu

Odeslat příspěvekNapsal: 17. 9. 2018 17:59
od DrumSession
nnnokiaE52 píše:RB.
Jejich současná reklamní kampaň u mě vytváří přesně ten druh nedůvěry.
U nich nikdy.

Pro mě
Prémiové ú. - banky si hrají "jako" na prémiovu nabídku, lidi "jako" na prémiové klienty (ze str. bank mi to přijde horší)
mBank - vytrvalá sestupná tendence, to mi přijde jako velká škoda na to, jak se jim povedlo rozvířit bankovní trh
RB - aneb jak snadno a rychle znechutit klienta, po nucené migraci ze Citi

Re: Trvalá ZTRÁTA DŮVĚRY k bance nebo fin. produktu

Odeslat příspěvekNapsal: 17. 9. 2018 18:10
od ab84
RB na 100% - migroval jsem k nim ze Citi (karty) i Zuno (účet) a dnes u nich nemám nic - neskuteční amatéři, zkazili co se dalo.

Re: Trvalá ZTRÁTA DŮVĚRY k bance nebo fin. produktu

Odeslat příspěvekNapsal: 17. 9. 2018 19:08
od Lenka_2
Já se taky přidám s RB. Mé matce seniorského věku za pomoci lží a šmejdských praktik vnutili pro ni absolutně nevýhodný produkt. Můj doživotní bojkot mají jistý.

Re: Trvalá ZTRÁTA DŮVĚRY k bance nebo fin. produktu

Odeslat příspěvekNapsal: 17. 9. 2018 19:24
od xls
Právě mistrem v oboru vnucování nevýhodných produktů jakoukoli lží je ČS. Tam na tom mají v podstatě postavený celý byznys, kdy lidem pravidelně ruší stávající produkty a přetahují je na "nové" nákladnější, zbytečnější (ideální materiál jsou důchodci). Vím, že to zkoušejí i některé jiné banky jako třeba RB, ale jen v ČS jsem se setkal s tím, že vám nutí nevýhodné zbytečné produkty a ani neskrývají, že tam je hlavním cílem, aby bankéř "plnil plán".