Richee (účet u Creditas)

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod sirius1983 23. 6. 2019 16:40

Tak člověk se nemusí vůbec na nějakou inflaci ohlížet, stejně jako se nemusí ohlížet na to jaký je nějaký průměrný plat.
Já se na to dívám tak, že spořící účet mi peníze zhodnotí jen o 1,5%, aniž bych zkoumal kolik je "moje osobní" inflace. Proto jsou mi osobně bližší investiční nástroje, kde je možnost zhodnocení mnohem vyšší.
Na rizikovost investic se dívám tak, že čím víc peněz mám, tím více si můžu dovolit riskovat. Je to prostě o osobním postoji, dobré je, že si každý může vybrat...
sirius1983
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajkyt 23. 6. 2019 18:58

Zdravím. Minulý týden jsem zkoušel založit nový účet. Použil jsem androidí aplikaci nejprve na SG9, pak na SG7. Proces registrace skončil chybovou hláškou "Ups, došlo k neočekávané chybě." a dál se nedostanu. Vyzkoušena přeinstalace a výsledek stejný. Poté se už nedostanu ani do aplikace. Po přihlášení a zadání ověřovací SMS, mám zase "Ups, ...". Zkoušel jsem jejich technickou podporu. Na e-mailový dotaz zareagovali až poté co jsem je telefonicky kontaktoval. Smazali registraci a měl jsme vyzkoušet zcela novou registraci (možno opětovně použít stejné přihlašovací údaje). Zkusil jsem vytvořil stejný profil na Androidu a chyba "Ups, došlo k neočekávané chybě." je zpět. Opět se nepřihlásím. Zkusil jsem aplikaci odinstalovat, znovu spustit a stále stejné. Zkusil jsem na Iphone vytvořil zcela jinout registraci s jiným e-mailem a jiným telefonním číslem a známá chyba "Ups, došlo k neočekávané chybě." je zpět. Nemáte s tím někdo stejnou zkušenost, Dokážete poradit něco co opravdu pomůže? Už jsem s tím strávil poměrně dost času a nejspíš se na tuhle parodii na banku vykašlu.
Pajkyt
Návštěvník

Odeslat příspěvekod GeneHawkins 25. 6. 2019 11:03

drkarel píše:
flightmax píše:Tak ještě jednou ale naposled ...

Sorry, přehlédl jsem, že se ten leden týká jiné akce.
sirius1983 píše:Mluvíte teď teoreticky, nebo opravdu držíte takto vysoké částky na spořících účtech?

Jj, mám pro ně průběžné uplatnění a potřebuji je v pohotovosti. (Taková menší rezerva pro neočekávané výdaje. :) ) Ani mi nepřijde, že mi utíkají jiné příležitosti, nějak mám s věkem stále větší averzi k riziku (vcelku logicky, už mám pocit, že nepotřebuji víc hrabat, takže vrabec v hrsti je dostačující). Ale máte pravdu, že je to nerozum. :) (I když si i rozumně obhájím, že je třeba diverzifikovat a určitou část portfolia mít v "bezpečných" aktivech).

Díky, že jsi mě nasměroval na správné vlákno, kde se opravdu diskutuje právě o multibankovní aplikaci Richee.
GeneHawkins
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod OnderCZ 26. 6. 2019 11:09

V neděli jsem tankoval benzin v Rakousku, pumpa bez obsluhy, platba kartou pomocí Richee. Vše se zdálo v pohodě, platba byla normálně v blokaci. Po dvou dnech přešla do zúčtovaného stavu, nicméně z blokace nezmizela. Takže je tam teď dvakrát. Mám to nějak aktivně řešit nebo mám ještě počkat a blokace zmizí? Jiná platba kartou ten den prošla v pohodě, z blokací zmizela po dvou dnech.
OnderCZ
Diskutér

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 26. 6. 2019 11:36

Je to (obvykle) bycha obchodníka, prostě místo aby zaúčtoval platbu a zrušil blokaci, tak se na zrušení blokace vyprdne (neschopnost, lenost, neznalost). Blokace by měla zmizet do 2 týdnů.
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod powery 26. 6. 2019 11:58

pozdě bycha honiti? ;)
powery
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Markil 29. 6. 2019 21:07

Pajkyt píše:Zdravím. Minulý týden jsem zkoušel založit nový účet. Použil jsem androidí aplikaci nejprve na SG9, pak na SG7. Proces registrace skončil chybovou hláškou "Ups, došlo k neočekávané chybě." a dál se nedostanu. Vyzkoušena přeinstalace a výsledek stejný. Poté se už nedostanu ani do aplikace. Po přihlášení a zadání ověřovací SMS, mám zase "Ups, ...". Zkoušel jsem jejich technickou podporu. Na e-mailový dotaz zareagovali až poté co jsem je telefonicky kontaktoval. Smazali registraci a měl jsme vyzkoušet zcela novou registraci (možno opětovně použít stejné přihlašovací údaje). Zkusil jsem vytvořil stejný profil na Androidu a chyba "Ups, došlo k neočekávané chybě." je zpět. Opět se nepřihlásím. Zkusil jsem aplikaci odinstalovat, znovu spustit a stále stejné. Zkusil jsem na Iphone vytvořil zcela jinout registraci s jiným e-mailem a jiným telefonním číslem a známá chyba "Ups, došlo k neočekávané chybě." je zpět. Nemáte s tím někdo stejnou zkušenost, Dokážete poradit něco co opravdu pomůže? Už jsem s tím strávil poměrně dost času a nejspíš se na tuhle parodii na banku vykašlu.

Kdy se ti to stalo prvně? Mě jedna registrace prošla ještě 20.6. odpoledne, ale kámoš večer už skončil stejnou chybou, co popisuješ. Od té doby tam skočili i dva další známí. Všem se to seklo po zadání kolik peněz chodí na účet (kdy tobě?) . Na infolince mi taky řekli, že to musí zresetovat, ale od té doby s už neozvali... Zatím všichni čekají. Takže si myslím, že asi nastal nějaký problém...
Ona ta apka je fakt dost zmetek. Mě když před měsícem přišla karta, tak pro změnu nešel nastavit PIN, infolinka mi jen řekla, že musím čekat, protože o tom ví a že jim momentálně změna ani nastavení PINu nefunguje. Na otázku jestli je to záležitost na hodinu, nebo jak dlouho, zněla odpověď, že to už nejde přes týden a že neví, kdy jim to dodavatel apky opraví. No trvalo to další týden...
Markil
Diskutér

Odeslat příspěvekod Pajkyt 30. 6. 2019 09:44

To Markil: Naprosto stejné jak popisuješ. Datum (20.06.2019) souhlasí a taky se to zaseklo po otázce kolik peněz chodí na účet. Řešil jsem to opakovaně z infolinkou, ale stále stejné odpovědi: "Záležitost jsem předala k prověření na příslušné oddělení, kde se jí již aktivně zabývají. Prosím o vyčkání na mou zprávu.", ale žádná změna se nekoná. Poprvé mi napsali, že to zresetovali ať to vyzkouším. Do aplikace se nyní přihlásím, ale nemužů si zaregistrovat nový účet, protože uživatel již existuje. Píšu jim na podporu co druhý den, ale stále stejná odpověď.

Dodavatel aplikace nejspíš odjel na dovolenou a budeme muset všichni čekat až se vrátí, nebo se jim už nechce vyplácet odměny tak to stopli a nové aktivace nepřijímají.
Pajkyt
Návštěvník

Odeslat příspěvekod audiobullys 30. 6. 2019 10:25

já jsem to aktivoval někdy čtvrtek večer, pátek ráno platba, dneska jsem dokoncil aktivaci uctu a karty.
za jak dlouho se připíše ta odměna ?
Daň ze samostatného myšlení nebyla dosud zavedena jen proto, že by to byl příjem pro stát zcela zanedbatelný.
audiobullys
Diskutér

Odeslat příspěvekod evelista 30. 6. 2019 16:13

normalne to vsem chodi ktere znam prvni tyden v mesici.
Nejde to jinak, proto moje zájmy hledej přímo v mém profilu. Ano, uhodls, jsou tam pozvánkové kódy Richee (nově i pro SK občany), ING. Miluju. :) Taky tento leden.
evelista
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Markil 30. 6. 2019 20:30

Pajkyt píše:To Markil: Naprosto stejné jak popisuješ. Datum (20.06.2019) souhlasí a taky se to zaseklo po otázce kolik peněz chodí na účet. Řešil jsem to opakovaně z infolinkou, ale stále stejné odpovědi: "Záležitost jsem předala k prověření na příslušné oddělení, kde se jí již aktivně zabývají. Prosím o vyčkání na mou zprávu.", ale žádná změna se nekoná. Poprvé mi napsali, že to zresetovali ať to vyzkouším. Do aplikace se nyní přihlásím, ale nemužů si zaregistrovat nový účet, protože uživatel již existuje. Píšu jim na podporu co druhý den, ale stále stejná odpověď.

Dodavatel aplikace nejspíš odjel na dovolenou a budeme muset všichni čekat až se vrátí, nebo se jim už nechce vyplácet odměny tak to stopli a nové aktivace nepřijímají.


Odměny nyní mají už do 30.9.
Markil
Diskutér

Odeslat příspěvekod Zedna1 2. 7. 2019 05:36

Akce Pozvi a ziskej (puvodne do 30.6.2019) prodlouzena do 30.9.2019
https://www.richee.cz/dokument/461/prav ... ziskej.pdf
Zedňa
Zedna1
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vpe 2. 7. 2019 17:59

To se dal dalo cekat.

Muj kod v profilu (klikni na jmeno)
vpe
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Markil 2. 7. 2019 18:41

Zedna1 píše:Akce Pozvi a ziskej (puvodne do 30.6.2019) prodlouzena do 30.9.2019
https://www.richee.cz/dokument/461/prav ... ziskej.pdf

A co jsem tu psal o 2 dny dříve a příspěvek výše? :D :D :D

Kdyby chtěl někdo kód na odměnu, tak přes SZ.
Markil
Diskutér

Odeslat příspěvekod evelista 2. 7. 2019 19:52

rada nad zlato "nikdy nezakládejte žádný bankovní produkt bez řádné akviziční nabídky" 300,-Kč win win situace. :)
Nejde to jinak, proto moje zájmy hledej přímo v mém profilu. Ano, uhodls, jsou tam pozvánkové kódy Richee (nově i pro SK občany), ING. Miluju. :) Taky tento leden.
evelista
Diskutér
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků