Richee (účet u Creditas)

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod dala67 8. 12. 2019 12:40

OnderCZ píše:Já s Richee až na neustálé odpojování MONETY nemám žádný problém.


Potvrzuji ! Někdy je potřeba i 2x denně aktualizovat připojení. Moneta ve spojení s Richeem vydrží maximálně 3 dny. MONETU nedoporučuji propojovat s aplikací Recheem !
dala67
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod lukas1107 8. 12. 2019 13:38

V aplikaci AirBank vydrží Moneta taky většinou jen pár hodin.
lukas1107
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Lafayette16 8. 12. 2019 14:00

Mám samozřejmě stejnou zkušenost.
Lafayette16
Diskutér

Odeslat příspěvekod evelista 8. 12. 2019 22:04

ja uz si na richee zvykl, tak muze byt reseni mit i creditas bankovni identitu (klidne i bez creditas uctu) s tim se prihlasovat do credits apky a videt tam richee ucet.
evelista
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lafayette16 30. 12. 2019 17:42

Nová instalace Richee na nové zařízení (Android), bohužel zároveň změna telefonního čísla a už se nepřihlásím. Ani podpora si zatím neví rady.
Neměl někdy někdo podobnou zkušenost?


Na původním zařízení Richee stále funguje, na novém se nepřihlásím.
Lafayette16
Diskutér

Odeslat příspěvekod suram 30. 12. 2019 17:51

Získat původní tel.č.?
suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod Lafayette16 30. 12. 2019 19:53

To pochopitelně nelze.
Lafayette16
Diskutér

Odeslat příspěvekod antonsek 30. 12. 2019 20:20

Tak jedině změnit v bance autorizační telefon.
antonsek
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod fremantle 30. 12. 2019 23:37

Shodou okolností jsem dnes strávil určitý čas reaktivací aplikací na novém androidím zařízení, nicméně práci jsem si aplikací Phone Clone od Huaweie (měla by být manufacturer independent) - šlo si vybrat i jen jednotlivé aplikace a ty šlo přenést včetně dat a cache. Pochopitelně většina bankovních aplikací by měla mít uložený otisk v keystore a neměla by fungovat, nicméně Richee vesele fungoval dále, stačilo se přihlásit heslem (což mě docela překvapilo i znepokojilo).

Telefonní číslo v případě změny by bylo třeba stejně dříve nebo později zaktualizovat, zatím jsem to nebyl nucen řešit, ale pokud je s tím problém, Richee je snad ještě větší průser, než jsme si mysleli...
fremantle
Inventář

Odeslat příspěvekod evelista 31. 12. 2019 03:24

tak v kazde bance co nevidíš na www ib položku smazat zarizeni se to chova stejne, je to proste takove 2FA
evelista
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod retron 31. 12. 2019 13:26

Zadal jsem v 11:15 okamžitou platbu do ČS, doteď tam visí v zadaných platbách stav: "Čeká na rozhodnutí z XAMOS", zrušit to nelze ani z IB. Infolinka není v provozu. Tohle je parodie na banku.
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tulum 31. 12. 2019 14:04

Zakládal jsem dneska účet přes tu jejich aplikaci, ale u odeslání dokladů totožnosti mi to opakovaně hlásí chybovou hlášku a neodešlete se to. Neřešil prosím někdo podobný problém?
tulum
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod suram 2. 1. 2020 09:37

Kdy odesílá Richee standardní platby? Odesláno ráno v 6 hod. do RB a evidentně to jako okamžitou platbu neposlali.
suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod retron 2. 1. 2020 10:33

jestli to neodeslali jako okamžitou, tak to dost pravděpodobně visí v zadaných platbách a spíš než standardně tu platbu zruší. Jinak okamžitá platba zaslaná po půlnoci dorazila do ČS až ve 2, tzn. 24 - 2 mají okno.
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod suram 2. 1. 2020 11:30

Už platba dorazila.
suram
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků