od fremantle 4. 11. 2018 13:03
S tou deaktivací zkušenosti bohužel mám, akorát nedávno - lépe řečeno 1. listopadu jsem si chtěl zkontrolovat, jestli mi na tom účtu připsali správně úroky a z nějakého důvodu mi to nebralo otisk prstu, tak jsem se teda rozhodl, že se zkusím přihlásit s PIN kódem...
Samozřejmě po 2 špatných zadáních a výhružce, že po třetím špatném zadání nastane deaktivace aplikace jsem to nechal tak a zkoušel se až později přihlašovat opět otiskem, což už ale nešlo - po ověření otisku se to tvářilo, že se něco načítá, ale ke přihlášení nedošlo. Až po několika pokusech jsem opět zkusil PIN, nic to nevypisovalo, chovalo se to úplně stejně - chvíle načítání a nic, zkoušel jsem to vícekrát, ale aplikace se vůbec jako deaktivovaná netvářila, takže nakonec jsem to vzdal a deaktivoval ji sám dobrovolně - heslo jsem si naštěstí ještě pamatoval, poté jsem musel kliknout na odkaz v mailu, přepsat SMS zprávu a šlo si zvolit opět PIN. Nakonec se to teda povedlo, ale uživatelský komfort naprosto nulový...