od Lenka_2 6. 10. 2022 14:06
Právě mi z mBank poslali e-mail:
Vážený zákazníku,
dne 5.10.2022 nás TRINITY BANK A.S požádala, abychom stornovali platbu ve výši xy Kč, která na Váš účet v mBank (XXXXXXX/6210) přišla 4.10.2022.
V souladu s platnou legislativou musíme provést opravné zúčtování a tuto platbu bychom měli z Vašeho účtu odečíst. Na Vašem účtu však nemáte pro toto opravné zúčtování dostatek prostředků. Proto musíme blokovat přichozí platby na Vašem účtu, a to až do doby, kdy budeme moci z příchozích plateb toto opravné zúčtování provést. Přichozí platby jsme oprávnění blokovat po dobu nejdéle tří měsíců.
Přestože tato situace nevznikla kvůli Vám ani nám, omlouváme se za případné komplikace, které Vám mohla způsobit.