Po dokončení celého procesu rezervace se mi zobrazí zpráva:
"Omlouváme se, platbu se nepodařilo provést. Zkuste prosím použít jiný typ platební karty"
Přitom jsem vyzkoušel několik mých různých karet (kreditky, debetky, HB!, UCB, Revolut, Curve), se kterými jsem v minulosti neměl žádné problémy a rezervace jsem vždy vytvořil. Rovněž jsem s nimi nedávno platil online letenky a jiné online platby.
Dál jsem vyzkoušel provádět rezervace na jiných počítačích, s jinými prohlížeči i operačními systémy, s jiným připojením k internetu, na jiný účet booking.com. Pořád NIC.
Vypadá to, že ze strany booking.com jsou mé platební karty blokované.
Navíc před cca měsícem se v prohlížeči nenačítaly hotové rezervace z adresy secure.booking.com (problém se zabezpečením) - dnes již to je v pořádku.
Na můj dotaz mi booking.com odpověděli, že by vše mělo být v pořádku. Tak nevím.
Máte někdo podobnou zkušenost?