od minarjo 16. 7. 2019 22:15
@dk1844:
Když zadáš Paysend transakci, otevře se ti okno s logem Hello bank k zadání 3Dsecure SMS kódu, nebo ani to ne? A vytvoří se v HB bankovnictví hned po zadání toho SMS kódu blokace, nebo ne? Pokud ne, tak to nebude problém Paysendu (ten by zjistil nemožnost poslat příjemci a tedy by blokaci u HB zrušil nejdřív tak za 15 minut od zadání, spíš ještě za déle). Spíš fakt je třeba restartovat net limit v HB bankovnictví, jeho změnou klidně o jedinou Kč, aby fungoval (to že se net platby v HB občas seknou je známá věc, to pak nesouvisí s Paysend ale s net platbami HB obecně). Ostatně když v Paysend tu neúspěšnou platbu (s červenou X ikonou) otevřeš, tak dole uvidíš popis chyby, zda tedy na straně plátce, příjemce či systému Paysendu.