PaySend - převody peněz mezi kartami

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod retron 30. 7. 2019 13:48

RB KK –> UCB MC KK Paysend převod okamžitý a aktualizace disponibilního zůstatku taktéž skoro okamžitá.
Jak je ve všem UCB tragicky pomalá (D+1, aktualizace zůstatku KK přes půlnoc), tak v tomhle příjemně překvapila.
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jakoubek61 30. 7. 2019 16:08

Minulé pondělí jsem emailem požádal o další navýšení limitu ze současných 125000 a přiložil výpis z účtu.
Po dvou dnech odpověděli, že dokument přijali a limit navýší hned po jeho verifikaci.
Neví někdo jak dlouho ta verifikace trvá, protože ten limit mám stále 125 000 Kč ?
jakoubek61
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod minarjo 30. 7. 2019 16:53

@retron:
I mě zařazení UCB debetních karet (a dle toho co píšeš tak i kreditních) u MC Moneysend transakcí do skupiny těch, co automaticky navyšují zůstatek ihned (už před zaúčtováním dané platby) zkraje tohoto měsíce příjemně překvapilo, a to zvlášť poté, co v červnu naopak nešlo na stejnou UCB debetku poslat vůbec (opakovaná chyba, že cílová banka to odmítá). Teď tedy UCB patří do skupiny jako třeba Air bank, dle ostatních i Equa bank (které to také ještě před měsícem trvalo déle) a snad jí to vydrží.
Naopak v "pomalejší" skupině, která příchozí úspěšnou MC Moneysend transakci zviditelní a zůstatek navýší až po zaúčtování karetní transakce, tedy za 1-3 pracovní dny, patří ČSOB/PS a RB, další zde snad nikdo zatím nezmínil.
Toto vše samosebou platí, když Paysend transakce proběhne úspěšně (poté, či je stav jako zelená fajfka), tedy když není problém na straně jejich či processingu u MasterCardu.

@jakoubek61:
První tvá chyba byla, že jsi žádal emailem a ne přes chat v mobilní aplikaci, tím sis zpracování oddálil, online komunikaci z mobilní aplikace zpracovávají dřív, už jsem to tu psal. Nicméně - mohu mít dotaz, kolik jsi z toho pololetního limitu 125 tisíc měl už vyčerpáno, že jsi žádal o 375 tisíc? Pokud jsi měl vyčerpáno málo (méně než řekněme 3/4 z těch 125 tisíc), neměl jsi zatím důvod žádat o další navýšení. Paysend může klidně i čekat, než se limitu přiblížíš (respektive ne čekat úmyslně, ale upřednostnit ve zpracování ty, co se limitu blíží více). Hlavně ale i pro tebe je výhodnější žádat o navýšení, až když máš původní limit téměř vyčerpán. Schvalování nového limitu totiž probíhá tak, že doposud vyčerpaná částka je vynulována a začíná se s novým limitem od vyčerpané částky 0 Kč, takže by bylo škoda nějakou větší část starého limitu nevyužít. A mimo jiné z toho vyplývá co píšu výše, že Paysend spíše a ochotněji navýší tomu, kdo má už dost z limitu vyčerpáno, tedy více využívá jeho služeb (počtem či objemem transakcí), než někomu, kdo z limitu 125 tisíc vyčerpal zatím třeba jen 50 tisíc.
Naposledy upravil minarjo dne 30. 7. 2019 17:15, celkově upraveno 2
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod jakoubek61 30. 7. 2019 17:00

Nemám vyčerpáno ani polovinu ze současného limitu (zakládal jsem tento měsíc).
Dobrá, požádám o navýšení později.
Díky za info.
jakoubek61
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod minarjo 30. 7. 2019 17:16

Pokud už jsi jednou žádal (zaslal i doklad s adresou k navýšení na 375 tisíc), tak už budeš ve zpracování, to už těžko půjde přerušit. Nicméně u žádosti emailem to může trvat klidně přes týden.
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod slavo963 31. 7. 2019 08:46

Z ceho zije paysend pri prevodu z CZK kreditky na nejakou CZK debetku? Nehrozi gameover, jak ze strany paysendu tak kreditky?

Kolik prevadite najednou pri dojeni bonusu z kreditek?
slavo963
Přeborník

Odeslat příspěvekod minarjo 31. 7. 2019 08:59

Žije z toho poplatku 39 Kč za převod přece.
Já sám raději převádím do ekvivalentu 100 euro za platbu (tedy 25 tisíc a kousek), ale mnozí tu psali, že jim to vzalo i dvojnásobek (takových větších transakcí ale nedělat raději moc). Pro hladký průběh platby také záleží na době zadání: v bankovní špičce to může trvat třeba půl hodiny až dvě hodiny, než se v Paysendu objeví u transakce zelená fajfka a je hotovo, při zadání po 22h v noci či o víkendu jsem naposled téhož dosáhl za méně jak 5 vteřin.
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod slavo963 31. 7. 2019 12:48

jak je to technicky reseno? Pres patebni branu a bere se to ve vypisu kreditky jako online platba? S jakym kodem?
slavo963
Přeborník

Odeslat příspěvekod retron 31. 7. 2019 12:57

zadáš číslo karty odesílatele vč. CVV a příjemce, platební bránu to má vlastní, zadáš kod 3D secure a platba se obvykle odešle i přijme okamžitě, záleží potom na bance jak rychle ji připíše do disponibilního zůstatku, např. RB 2 dny, UCB okamžitě. Výpis ještě nemám, ale měla by to být online platba, kód už někdo uvěděl a je odlišný od Revolutu, CK a spol.
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod minarjo 31. 7. 2019 13:19

Slavo, je to jednoduché: ty zaplatíš Paysendu (normální online net platba, přímo v mobilní aplikaci, 3D secure dotaz na SMS kód) a Paysend to hned službou MC Moneysend posílá na kartu příjemce (při zadání transakce uvádíš údaje obou karet, pro další platby už si to karty plátce pamatuje a zadáváš u ní jen CVC kód). Většinou se to zdaří hned či do 1-2 hodin, někdy při neúspěchu (kvůli kartě odesílatele, příjemce, samotné službě atd) je pak blokace na kartě plátce hned uvolněna (nebo přijde jako vratka, pokud neúspěch vznikne delší dobu po zadání platby). Nic složitého. Zatím všechny kreditky to berou jako net platbu u obchodníka, obchodníkem je právě Paysend.
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod slavo963 31. 7. 2019 16:47

podle mne to nebude mit dlouhe trvani, z 39kc zit nemohou, oni predse plati procento z castky ne?

Ze zacatku i revolut nebyl proti jenom preposilat prostredky ve stejne mene, nyni nedelaji problemy jenom kdyz se dela konverze men...
slavo963
Přeborník

Odeslat příspěvekod Kittyhawk 1. 8. 2019 14:22

Tak Paysend mi blokuje všechny pokusy o poslání peněz.
Na Supportu mi nepomohli - prý to je záležitost jejich Security team.

A po mailu jsem dostal tuto odpověď:

Dear customer,

your transaction #418231300 has been declined. Based on our internal policies we need to make sure that card xxxxxxxxbelongs to you. Please reply to this message with a current photo of your face (selfie) and one of the following documents with your full name and your picture ID:
• Passport
• Identification document
• Driving license
• Residence permit (with an international passport),
And a selfie with the card xxxxxxxxxxxx – a photo where your face, first six and last four numbers of the card number (other numbers can be covered) and the card holder’s name can be seen clearly.

Also we kindly ask you to share the purpose/reason for the transfer.

Please don’t change the subject of the message when sending a reply.

Kind regards,
Paysend Team

Je to normální?

Přitom posílám méně než 25000 Kč a na kartě normálně jiné online platby fungují...
Kittyhawk
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod slavo963 1. 8. 2019 14:50

o jakou kartu jde? Jine karty funguji? Ucet v paysend mas overeny?
slavo963
Přeborník

Odeslat příspěvekod Kittyhawk 1. 8. 2019 15:18

Právě že mi neprošla žádná karta ani žádná kombinace karet odchozích vs. příchozích.

Chtěl jsem napřed vyčerpat ten první limit 25000 kč, než budu žádat o navýšení, ale neprošla mi zatím žádná platba.
Kittyhawk
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod minarjo 1. 8. 2019 15:47

Možná se tvé jméno shoduje s nějakou interní databází podvodníků známých z minula, nebo s někým, kdo zneužil nalezenou či ukradenou kartu, nebo odesílací karta byla použita u jiného Paysend účtu a podobně. Tebou uvedený postup ověření shody jména/obličeje používá čím dál více finančních institucí i z těchto preventivních důvodů. Nedávno se k nim přidala třeba Moneta při online zakládání účtu, viz příslušné vlákno. Tedy když jim to dodáš, jistě to bude ok. Navíc jak správně píše Slavo, tak tím že jsi ještě nenavyšoval ani na těch 125 tisíc, nejsi vlastně u Paysendu ověřený ani osobními údaji.

-- 1. 8. 2019 17:39 --

Nedalo mi to a Paysend převod chystaný až na déle jsem zadal před chvílí. Šlo o převod z kreditky Hello na debetku Air bank, zadáno 17:06, notifikace Air o přijetí v 17:32, takže na pracovní odpoledne běžných 26 minut (po 22h večer by to byly jen vteřiny). Takže funkčnost Paysend je ok, ty ses jim jako začátečník bez doložení dokladů z nějakého důvodu (třeba z těch mnou zmíněných) nelíbil, po doložení to bude jistě ok.
Naposledy upravil minarjo dne 1. 8. 2019 18:11, celkově upraveno 1
minarjo
Inventář

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron