od minarjo 3. 9. 2019 14:28
S Mall pay mám velmi špatné zkušenosti, opakovaně mi zamítal platbu (nízkou, jednotky stovek, tedy pod počáteční limit 1000 Kč, co dávají nově registrovaným) ze dvou různých jejich eShopů. Podpora mlčí, že prý ani oni jako řadoví zaměstnanci přesný důvod zamítnutí neznají, na prověřování klientů jako mladá firma teprve pracují atd. Hlavní důvod je ale nejspíš ten, že oni využívají zatím jako jedinou věc k hodnocení bonity klienta Telco skóre (to hausnumero), konkrétně od O2 (ve spolupráci s T-Mobile). Tedy kdo nemá u Mall pay registrované číslo mobilu psané přímo na sebe (je třeba firemní), nebo jde o málo využívanou předplacenou kartu, ten má asi smůlu, tento jediný jejich systém ho nemá jak oskórovat a asi proto pak vše zamítají, i nákup za 400 Kč. Takové potíže jsem tedy s Twisto když začínali neměl...