MALL Pay

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Lafayette16 12. 11. 2020 15:07

To je sice chyba Mall Pay, ale ani NRKI není bez viny...
Lafayette16
Diskutér

Odeslat příspěvekod Lol Phirae 12. 11. 2020 15:12

Jo, ať si to soudruzi vyřeší mezi sebou. Jinak od MP (a kohokoliv jiného) bych minimálně očekával, že při implementaci tam bude čudlík na zrušení nedokončené žádosti a přepínátko "už s tím znova neotravuj, nemám zájem". To, že tam znova vnucují ještě i po zamítnutí, už je teda vážně vrchol.
Chcete nějaký bonus? Kódy (Expobank 300 Kč, Equabank 300 Kč, Twisto 300 Kč, WorldRemit 500 Kč, Curve, Revolut, TransferWise, Xendpay...) viz můj profil.
Lol Phirae
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Delitzsch 12. 11. 2020 19:41

To přece není chyba NRKI, ten jen zobrazuje, co za informaci tam MP pošle. Žádost zakládá a vyhodnocuje MP, zatímco NRKI eviduje předaná data... Druhý negativní záznam odešle MP do registru klidně ten stejný den...
Delitzsch
Diskutér

Odeslat příspěvekod Lafayette16 13. 11. 2020 07:38

Tak pokud to není chyba NRKI, tak je to pak chyba všech, kteří se na data od NRKI spoléhají.
Protože "garbage in - garbage out"...
Lafayette16
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 13. 11. 2020 09:41

Pokud někdo zjistí nesrovnalosti ve svých záznamech BRKI, NRKI, Solus atd., nic mu přeci nebrání se na danou instituci, která tu informaci do reg. zanesla, obrátit s žádostí o opravu. A to buď přímo, nebo přes správce daného registru (pokud by to napřímo k cíli nevedlo). I proto přece zákony gdpr umožňují jednou ročně požádat o výpis těchto registrů zdarma, aby si to člověk zkontroloval. Takže plakat zde je nadbytečné, obrátit se na instituci a/nebo i na daný registr je efektivnější k nápravě. Oni s opravou problém nemají, v zájmu všech bankovních i nebankovních účastníků je správnost dat.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod Lol Phirae 13. 11. 2020 10:01

(Zatím) netuším, jestli mají u MP problém s nápravou, ale rozhodně by bylo efektivnější tam naprosté hovadiny především nezanášet (což je teda tak nějak základní zásada, že zpracovávat lze pouze přesné osobní údaje, ne že budu čekat, až se někdo ozve, co to o něm zaznamenávám za kraviny) - nastavení procesů je u MP zatím fakt katastrofální, ale o to větší je aktivita s rvaním dat do toho registru, ta je úplně neuvěřitelná - záznam se tam totiž objeví ještě dřív, než se člověk dostane aspoň ke konci formuláře, přijde mi to, jako kdyby tam banka zapisovala třeba každého, kdo si z pobočky odnese nějaký leták na kreditku.
Chcete nějaký bonus? Kódy (Expobank 300 Kč, Equabank 300 Kč, Twisto 300 Kč, WorldRemit 500 Kč, Curve, Revolut, TransferWise, Xendpay...) viz můj profil.
Lol Phirae
Nadšenec

Odeslat příspěvekod fc70 13. 11. 2020 10:19

Splátkové produkty financované obchodníkem jsou z principu dost rizikové, tak se není moc co divit, že jsou paranoidní. Samozřejmě to nesmí takhle přehánět, ale je to relativně pochopitelná chyba.
fc70
Diskutér

Odeslat příspěvekod Delitzsch 13. 11. 2020 11:33

Problém je, že systém MP neustále žádá dokončení žádosti, i když je zřejmé, že žádost bude odmítnuta jako opakovaně předtím. Zůstává jakoby nekonečně rozpracovaná a při kliknutí dokončit (i omylem) se hned spustí proces posuzování a MP reportuje do NRKI.
Delitzsch
Diskutér

Odeslat příspěvekod Lol Phirae 24. 11. 2020 10:29

Dorazila "odpověď" od MP.

Ověřil jsem u kolegů a zapoměnli mi informaci předat.

Zamítnuto bylo doopravdy ze strany bankovních a nebankovních registrů. :( Nicméně to nebylo z důvodu, že by jste měl nějaký "vroubek", ale z důvodu platební kapacity.

Pravděpodobně již máte podobný finanční produkt a není umožněno využívat další. :(

Co se týká vymazání záznamu, to by bohužel nemůžeme. :( Informace, že probíhá v bankovních a nebankovních registrech je uvedena v našich obchodních podmínkách https://mallpay.cz/vseobecne-obchodni-podminky


V reakci na toto "řešení" jsem umělcům z MP objasnil fungování registrů včetně toho, že registry nic nezamítají, zdůraznil zásady zpracování osobních údajů a pohrozil finančním arbitrem. Opravdu jsem zvědav, co z nich dál vypadne.

Tohle je tedy opravdu dílo, vřele nedoporučuju s touhle finanční institucí mít něco společného.
Chcete nějaký bonus? Kódy (Expobank 300 Kč, Equabank 300 Kč, Twisto 300 Kč, WorldRemit 500 Kč, Curve, Revolut, TransferWise, Xendpay...) viz můj profil.
Lol Phirae
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Delitzsch 24. 11. 2020 10:49

Hloupost až zvoní. Jak může být pracovník finanční instituce, byť nebankovní, tak stupidní, to se člověk opravdu diví.
Delitzsch
Diskutér

Odeslat příspěvekod Lol Phirae 24. 11. 2020 10:56

Zadal jsem žádost o výmaz duplicity do kolikmam.cz, snad jim CNCB objasní, wo co go... opravdu neuvěřitelné, oni vůbec netuší, jak fungují.
Chcete nějaký bonus? Kódy (Expobank 300 Kč, Equabank 300 Kč, Twisto 300 Kč, WorldRemit 500 Kč, Curve, Revolut, TransferWise, Xendpay...) viz můj profil.
Lol Phirae
Nadšenec

Odeslat příspěvekod čulibrk 24. 11. 2020 11:27

Napiš arbitrovi, je to zdarma, jinak se v MALL Pay nic nezmění (já už psal na ČNB).
https://finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pr ... avrhu.html

Na neznalost pracovníků jsem narazil, když jsme poprvé prováděl splátku, tak až 3 osoba věděla, že je jen jedna možnost v měsíci a jedním způsobem provést splátku. Poplatek za kartu (mám mít 2 měsíce zdarma) jsem musel reklamovat, dopravu zdarma musím reklamovat. Tady je to past vedle pasti. :-)
čulibrk
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lol Phirae 24. 11. 2020 11:34

Ale jasně, pokud se nedořeší, určitě napíšu... mají na to měsíc, tak ještě mají cca 14 dní čas.

Ale ta mimóza je teda naprosto zarážející, není náhodou nějaké školení povinné i pro zaměstnance nebankovních finančních institucí? Především vůbec nechápu, proč to řeší nějaká first-level zákaznická podpora, od počátku jim muselo být jasné, že mají právní problém a že komunikují s člověkem s právním vzděláním.

Jinak, oni ani nevnímají ten "workflow" při "ověření" jako beznadějně špatný, koukal jsem včera do aplikace a furt tam přes celou obrazovku zaclání žádost o dokončení "ověření", u účtu, kde to dvakrát zamítli. Naprosto nepochopitelné.
Chcete nějaký bonus? Kódy (Expobank 300 Kč, Equabank 300 Kč, Twisto 300 Kč, WorldRemit 500 Kč, Curve, Revolut, TransferWise, Xendpay...) viz můj profil.
Lol Phirae
Nadšenec

Odeslat příspěvekod milanBrno 24. 11. 2020 11:44

Call centrum, ktere MallPay vyuziva je obecne a ma na starosti dalsich 5 firem, takze nemuzete cekat zazraky (znalosti). Tim je neomlouvam, jen to vysvetluje situaci.

Kazdopadne jim nefunguje vic veci, jako treba spravne pocitani bodu za platby (pocitaji jen dluh, nikoli skutecne platby resp. pokud mate prebito, tak se body nepocitaji), bezkontaktni vyber z bankomatu CSOB je zpoplatneny (zdarma je jen kontaktni)...
atd.
Telekomunikace: Neomezene volani a sms + 20GB za 666kc/mes. (vse neomezene za 777kc/mes.)
FinTech: za vyuziti meho doporuceni nabizim odmenu (Equabank, Twisto, Curve , Revolut , Moneta , atp.)
Zabava: HBO GO za 50kc
milanBrno
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lol Phirae 24. 11. 2020 11:48

Já ale s call centrem nic neřeším, tyto věci řeším zásadně písemnou formou z důvodu prokazatelnosti. Očekával bych teda, že když pracovník absolutně netuší, která bije, tak pohodlně přehodí emailové lejno o kus dál na někoho, o kom usoudí, že je k tomu kompetentní.

Jinak k osobním údajům/GDPR musí mít každá podobná instituce složku jako kráva, včetně postupů řešení žádostí a námitek a určení osob oprávněných k řešení, pamatuju pár let zpátky, když jsem tyhle dokumenty vytvářel. Tak vážně nechápu, co se tam proboha děje.
Chcete nějaký bonus? Kódy (Expobank 300 Kč, Equabank 300 Kč, Twisto 300 Kč, WorldRemit 500 Kč, Curve, Revolut, TransferWise, Xendpay...) viz můj profil.
Lol Phirae
Nadšenec

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků