MALL Pay

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod drkarel 24. 11. 2020 13:35

Lol Phirae píše: ... Očekával bych teda, že když pracovník absolutně netuší, která bije, tak pohodlně přehodí emailové lejno o kus dál ...


No, v bance možná ... i když taková korespondence s UCB před pár lety ohledně nesouhlasu se změnou podmínek (nepodal jsem zároveň výpověď) byl zážitek (lejno sice přehodili, ale na chudáka holčinu z přepážky, která si s ním taky nevěděla rady, a pak ji dokonce nechali formulovat výpověď, s čímž si opět nevěděla rady) ... ale z korespondence s některými institucemi jsem nabyl dojmu, že pracovník první linie to předat nemůže, nesmí, nebo je za to nějak postihován. V lepším případě to trvá 3 kolečka vybízení k tomuto kroku, v horším případě toho prostě e-mailem nedosáhnu. Bezvadná forma komunikace je "kolovrátek", takže bych řekl, že MP ještě docela pěkně reaguje. :)

Chápu správně, že jsi nedokončil ani jednu žádost? Kdybys dokončil, oceňoval bych, že Ti řekli důvod - předluženost. Takto konkrétně to z bank jen tak nevypadne.
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod Lol Phirae 24. 11. 2020 13:57

Ano, chápeš to správně. Původní žádost jsem nedokončil, když to po mě chtělo 3 výpisy z účtu, dělal jsem ji na mobilu a vzhledem k uživatelské přívětivosti jsem se na to vybodnul, že to dodělám později na počítači. Po přečtení pár zkušeností tady jsem se na to vybodnul úplně a předpokládal jsem logicky, že za pár týdnů vyhnije a skončí v NRKI jako odvolaná.

"Druhou" žádost mi to ni nenechalo dokončit s tím, že po prvním prokliku na "Další" (nebo co tam přesně je, sorry ale znova zkoumat fakt nebudu), hned po vyplnění základních osobních údajů to něco asi minutu chroustalo a pak mě to poslalo do háje, že mám negativní záznam v NRKI. Jediné nebankovní záznamy v registrech jsou ty od Mall Pay, nic jiného jsem tam nikdy neměl.

Krom toho, že naprosto není zřejmé, že se jednalo o "novou" žádost (jak tady několik lidí psalo, nic jako zrušit žádost se nenabízí a aplikace/web furt mele o "dokončení ověření a do toho tě spamují maily a notifikacemi), je další vážný problém v tom, že není ani upozornění na to, že se hned na začátku něco odesílá do registrů (a do jakých), tedy ještě před dokončením žádosti, to teda taky není normální postup, nikde jinde jsem to neviděl a zcela určitě to není v souladu se zákonem-

P.S. Mezitím došla další reakce od MP ve smyslu, že to dotyčný "předal zpět kolegům" (asi těm, co vyplodili tu kravinu citovanou výše) - tak jsem mu odepsal, že díky, že jsem to mezitím přeposlal na dpo@maillgroup.com s tím, že pověřenec snad bude mít tušení, o čem je řeč.
Chcete nějaký bonus? Kódy (Expobank 300 Kč, Equabank 300 Kč, Twisto 300 Kč, WorldRemit 500 Kč, Curve, Revolut, TransferWise, Xendpay...) viz můj profil.
Lol Phirae
Nadšenec

Odeslat příspěvekod hannys85 24. 11. 2020 23:37

Mě vystornovali poplatek 39 Kč až dnes po dlouhých 23 dnech a 5 ! urgencích. Forma komunikace s něma je otřesná. Já vytočený, oni používají smajlíky.
hannys85
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Lol Phirae 24. 11. 2020 23:53

Jojo, smajlíky jsou úplně ze všeho nejvíc nejlepší, hlavně v reakcích na oficiální stížnosti, které pro jistotu nejdřív necháš pár týdnů vyhnít... :D
Chcete nějaký bonus? Kódy (Expobank 300 Kč, Equabank 300 Kč, Twisto 300 Kč, WorldRemit 500 Kč, Curve, Revolut, TransferWise, Xendpay...) viz můj profil.
Lol Phirae
Nadšenec

Odeslat příspěvekod minarjo 25. 11. 2020 05:49

Tak to se hodně chtějí podobat konkurenčnímu Twistu, tam jsem smajlíky v odpovědi na dotaz zaznamenal v nemalém množství také...
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 25. 11. 2020 07:27

Ano, rozjařená komunikace se smajlíky, tykáním (nemluvím přímo o MP), na mne působí při řešení nějakého problému (který se obvykle snaží přehodit na mě) bezvadně. To musela vymyslet hlava.
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod hhh 25. 11. 2020 12:08

Včera se mi nepodařilo zaplatit Curve kartou objednávku na mall.cz, eshop asi Curve blokuje, tak jsem objednavku zrušil, udělal novou, volba uhrady přes Mall Pay a tam už Curve neblokují. Zajímavé, platební brána byla v obou případech stejná - ČSOB.
hhh
Návštěvník

Odeslat příspěvekod minarjo 25. 11. 2020 15:00

Na tom není vůbec nic překvapivého, mnoho obchodníků má na platební bráně svého eshopu nastaveno blokování zahraničních platebních karet. A to i velcí seriózní, jako mobilní operátoři či třeba Česká televize. Mall.cz to tedy bude mít také, Mall pay s jejich nastavením brány nemá souvislost.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod Pezos 25. 11. 2020 17:13

Není to náhodou v rozporu se zákazem geoblokace?
https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/ce ... f6b220ee8/
Pezos
Návštěvník

Odeslat příspěvekod hhh 25. 11. 2020 17:26

U té České televize je zajímavé, že platba Curve kartou mi byla zamítnuta a platba Revolut kartou prošla. Přitom mají geolokaci stejnou asi?
hhh
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Schwarzie 25. 11. 2020 17:56

Ja mam Revolutku ceskou, takze to mozna bude tim.
Schwarzie
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod čulibrk 25. 11. 2020 20:52

Mně už 2x odmítl systém na Mall.cz zaplatit jejich Mall Pay kartou, ale vždy při druhém pokusu o platbu to prošlo.
čulibrk
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lol Phirae 30. 11. 2020 19:06

A popojedem, píše mi kdosi jménem "Vlastimil".

O úvěrový produkt jste poprvé požádal dne 6. října 2020. Pro ověření Vaší úvěruschopnosti jsme se dotázali do Nebankovního registru klientských informací (NRKI). Na základě… byla tato Vaše žádost zrušena a související záznam v NRKI je již nyní ve stavu odvoláno.


Takže žádost, až dodnes stále visící v účtu, byla prý zrušena na základě tří teček.

Další žádost jste podal dne 9. listopadu 2020. I v tomto případě jste učinili dotaz do NRKI. Na základě informací, které jsme z NRKI a dalších zdrojů získali, jsme v souladu s našimi interními kritérii Vaši žádost o úvěrový produkt zamítli. Důvodem zamítnutí nebyl negativní záznam v registru. Komunikace, ve které byl jako důvod zamítnutí uveden registr, byla bohužel chybná.


Reakce na to, že žádnou "další" žádost jsem nepodal a žádost zrušit vůbec nelze, naprosto nulová.

Tento záznam v NRKI je ve stavu zamítnuto a bude dalším účastníkům registrů dostupný ještě dalších 12 měsíců. Provozovatel NRKI, a také správcem osobních údajů, které jsou v NRKI zpracovávány, je společnost CNCB – Czech Non-Banking Credit Bureau, z.s.p.o., IČO: 712 36 384, se sídlem Štětkova 1638/18, Nusle, 140 00 Praha 4. Uplatnit svá práva týkající se zpracování dat v NRKI proto můžete právě u této společnosti.

MallPay s.r.o. vystupuje jako správce osobních údajů tam, kde tyto údaje zpracovává mj. pro účely posouzení žádosti o úvěrový produkt a plnění souvisejících právních povinností. Lhůty pro uchování nezbytných údajů o žadateli o informace jsou stanoveny právě těmito předpisy, zejména zákonem č. 257/2016 Sb., o spotřebitelském úvěru, a zákonem č. 253/2008 Sb., o některých opatřeních proti legalizaci výnosů z trestné činnosti a financování terorismu. MallPay je povinen Vaše údaje v nezbytném rozsahu po dobu stanovenou především těmito předpisy uchovávat. Po uplynutí zákonných lhůt budou Vaše osobní údaje nevratně anonymizovány. Bližší informace jsou uvedeny v našem informačním memorandu, především v jeho části B.5: https://mallpay.cz/files/MP_informacni_memorandum.pdf .


Zásady zpracování OÚ jsme stále nepochopili, nevíme, kdo je správce, povinnosti podle GDPR a zákona neznáme a jak fungují registry, taky netušíme.

K Vaší žádost o zrušení uživatelského účtu MallPay potom doplňuji, že tento jsme na základě Vašeho požadavku ke dni 31.11.2020 zrušili.


Óooo děkuji, aspoň čtvrtinu stížnosti někdo pochopil.

Vážený pane XXX, věřím, že Vaši stížnost můžeme na základě přijetí výše popsaných kroků a uvedeného vysvětlení považovat za uzavřenou.


Tak to teda určitě... to ti Venca písk, Vlastimile...

Jsem si vědom nedostatků, které se bohužel objevily v předchozí komunikaci a za které se Vám jménem společnosti MallPay s.ro. omlouvám. V žádném případě se nejednalo o úmysl důležité informace zastřít či Vás jakkoliv poškodit, ale pouze o technické chyby spojené s nedávným spuštěním našeho nového produktu, které se snažíme neustále, i na základě zpětné vazby o zájemců o naše produkty, odstraňovat. Vaše stížnost tedy pro nás byla i v tomto smyslu důležitá a užitečná, za což Vám děkuji. Chápu, že technické nedostatky nového produktu pro Vás nemusí být relevantní skutečností. Doufám ale, že toto vysvětlení přijmete s pochopením a že výše uvedené kroky přispěly k odstranění důvodů Vaší nespokojenosti.


Tak to mě určitě hrozně zajímá, že jste banda amatérů.

Zaslal jsem Vlastimilovi už jen zdvořilý dotaz, zda tento výplod pochází od pověřence pro ochranu osobních údajů, kterému jsem předchozí komunikaci přeposlal k vyřízení. Pokud ano, předávám bez dalšího finančnímu arbitrovi. To snad není možné, toto.

:hm :roll: :shock:
Chcete nějaký bonus? Kódy (Expobank 300 Kč, Equabank 300 Kč, Twisto 300 Kč, WorldRemit 500 Kč, Curve, Revolut, TransferWise, Xendpay...) viz můj profil.
Lol Phirae
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Delitzsch 30. 11. 2020 19:11

Vůbec nechápou, co je podstatou stížnosti. A vůbec nejsou schopni konstruktivně reagovat.
Delitzsch
Diskutér

Odeslat příspěvekod Lol Phirae 30. 11. 2020 19:17

Některé finanční instituce by vůbec neměly existovat. Pokud fungovali jako "dobírka", OK. Ale tahle úroveň komunikace a proškolení zaměstnanců u někoho, kdo vydává platební karty a zapisuje údaje do registrů, to je teda naprostá tragédie. Ten člověk se ani neobtěžuje ten kýmsi připravený koncept doplnit, normálně tam nechá tři tečky, překlepy, "podepíše" se jako Vlastimil a nazdar. NTV. >:-(
Chcete nějaký bonus? Kódy (Expobank 300 Kč, Equabank 300 Kč, Twisto 300 Kč, WorldRemit 500 Kč, Curve, Revolut, TransferWise, Xendpay...) viz můj profil.
Lol Phirae
Nadšenec

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků