MALL Pay

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod esquire 7. 11. 2020 13:48

Ja si teda nemuzu stezovat. Reklamoval jsem slevu na prvni nakup na Mallu, protoze se aplikovala na maly nakup v dobe, kdy jsem jeste nemel kartu k dispozici. Rozdil z te castky do 500 Kc mi kreditovali formou voucheru, takze jsem vlastne ani neutratil 5000 Kc na max. slevu. Rovnez reklamace poplatku za listopad, ktery mel byt zdarma, byla vyrizena obratem. Takze za me spokojenost.
esquire
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ROlda78 7. 11. 2020 13:55

to je na "pochvalu" tak max. rekl, oddělení, nikoliv MAll Pay
resp. toho, co slibují - neb sliby neplní (a spíše to vypadá, že to je plánované, dát jen těm, co se ozvou)
O chytré ženské je nouze. Konečně o chytré mužské zrovna tak. Jan Werich
ROlda78
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod xls 7. 11. 2020 14:36

A voucher nejsou peníze.
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod esquire 7. 11. 2020 16:55

Voucher je sleva ze souhrnneho vyuctovani. Ma stejnou hodnotu jako penize.
esquire
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mojmax 7. 11. 2020 17:10

Mně teda sleva 10 % na Mallu byla započítana automaticky - za mě tedy si zatím nemůžu stěžovat. :)
mojmax
Nadšenec

Odeslat příspěvekod esquire 7. 11. 2020 17:16

Mne ji zapocitali taky, ale kdyz jsem platil platbou v kosiku. Jednalo se o maly nakup a v podminkach akce byla sleva pri platbe skipovaci kartou. Tak jsem se zeptal a vykreditovali mi to.
esquire
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ROlda78 7. 11. 2020 18:11

esquire píše:Voucher je sleva ze souhrnneho vyuctovani. Ma stejnou hodnotu jako penize.
jak tu říká jeden z diskutujícíh, sleva je dobrá, ale zadarmo je lepší (voucher a penize jsou sakra rozdil a to presne v hodnotě nákupu)
O chytré ženské je nouze. Konečně o chytré mužské zrovna tak. Jan Werich
ROlda78
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod esquire 7. 11. 2020 18:58

Chce to cist poradne. Psal jsem, ze mi vystavili voucher bez ohledu na vysi nakupu, a to do zminenych 500 Kc. Ten prvni nakup jsem mel za 450 Kc jenom.
esquire
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod milanBrno 7. 11. 2020 19:17

Tak to jsi asi jediny...(gratuluji)
Ja take reklamoval, stejny pripad jako tvuj, a jedine co mi udelali, ze onu vratku (10%) mi zase sebrali...
Poplatek take nauctovali, ale prvni pracovni den zase vratili - bez reklamace (stejne jako to dela Sberbank).
Navyseni limitu neumi...
Prubezne splaceni neumi...
Kdyz mate na zbozi voucher (slevu) a za pul roku reklamujete, slevu Vam seberou (zpetne nauctuji)...
Takze ja moc spokojeny nejsem...
Telekomunikace: Neomezene volani a sms + 20GB za 666kc/mes. (vse neomezene za 777kc/mes.)
FinTech: za vyuziti meho doporuceni nabizim odmenu (Equabank, Twisto, ING, Curve , Revolut , Moneta , atp.)
Zabava: HBO GO za 50kc
milanBrno
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hannys85 9. 11. 2020 17:59

Já mám zatím tragické zkušenosti s jejich zákaznickou podporou. Odpověděli až po 5 dnech a do dnešního dne ještě nemám poplatek vystornován a na druhou otázku, týkající se možnosti placení jednotlivých položek vyúčtování se neráčili ani odpovědět. Ale hlavně, že když mi poté poslali nějaký automatický formulář s žádosti o hodnocení a já poslal špatné hodnocení, tak mi hned další den poslali další email, ať jim napíšu s čím jsem byl nespokojen. Na to jsem jim odpověděl, že jsem toto snad napsal v tom hodnotícím formuláři a ať si znovu a lépe přečtou, jak ten hodnotící formulář, ale hlavně můj CELÝ původní dotaz. Na to mi odpověděli, že storno poplatku zaurgují, no a samozřejmě na další část původního dotazu jsem odpověď nedostal..
hannys85
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod esquire 12. 11. 2020 12:54

Prubezne bohuzel nyni platit nelze. Taky tomu moc nerozumim, kdyz u predchozich uctu to slo.
esquire
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod minarjo 12. 11. 2020 13:15

Já tomu naopak z jejich pohledu rozumím až moc dobře :). Nechtěli ze sebe dělat druhý průtokáč k průběžnému čerpání bonusů kreditek jakým je konkurenční Twisto, tak to aspoň tímto mnohým zkomplikovali.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod esquire 12. 11. 2020 13:22

No cerpani bonusu z kreditek, to uz snad temer vsichni zarizli, takze o tom nema ani smysl premyslet.
esquire
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod minarjo 12. 11. 2020 13:23

Myslíš snad, že to odsud někdo zakládal z jiného důvodu? Jsi naivní :) (já to tedy nezakládal, Twisto mi stačí až až).
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod Lol Phirae 12. 11. 2020 13:24

Upozorňuju všechny, co nedokončili žádost o "ověření", že to skončí v NRKI ve stavu "Odmítnuto", tedy jako negativní záznam. A pokud po dalším zahlcení žádostmi o "dokončení ověření" nevydržíte a tu žádost zkusíte "dokončit" (žádost furt visí v aplikaci i na webu a nelze ji nijak zrušit, bombardují emaily a notifikacemi v telefonu, ať ji dokončíte) a od založení nedokončené žádosti uplynulo víc než 30 dní, tak to založí v NRKI novou žádost, kterou Mall Pay automaticky zamítne s odkazem na "zamítnutou" předchozí (nedokončenou) žádost. Výsledkem jsou dva negativní záznamy v NRKI. A v aplikaci i na webu stále visí nezrušitelná nabídka na "dokončení ověření". (Takže kdo chce, může si pořídit negativních záznamů asi neomezeně... již jsem nezkoušel.)

Toto mě teda namíchlo natolik, že řeším natvrdo právní cestou přes GDPR. Jen co dořeším záznamy, tak tuto "službu" samozřejmě zcela zruším. Takový amatérismus jsem teda fakt ještě nezažil...
Chcete nějaký bonus? Kódy (Expobank 300 Kč, Equabank 300 Kč, Twisto 300 Kč, WorldRemit 500 Kč, Curve, Revolut, TransferWise, Xendpay...) viz můj profil.
Lol Phirae
Nadšenec

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků