@hvala:
Když si otevřeš Smartbanking Monety, tak hned v hlavním menu je nabídka Změna banky. Použij jí a postupuj dle pokynů
(sám jsem nezkoušel, víc info ti tedy nedám). Jinak ke kodexu mobility obecně: volíš si tam, jestli chceš převést trvalé platby a inkasa do nové banky (všechny či některé, nepovinné) a zda chceš daný účet zrušit (opět nepovinné). Někdy banky, u kterých takto rušíš dálkově účet přes Kodex mobility z jiné banky, mohou chtít vrátit platební kartu, ale naštěstí to není pravidlem (záleží na dané pobočkové úřednici, co účet uzavírá, mám z ČSOB s kámošem zkušenost, že jedna to chtěla a druhá ne). Ale většinou se spokojí s tím, že kartu zablokují a cca 14 dní s výpovědí počkají (kvůli případnému doúčtování karetních transakcí, např. z ciziny). Jinak snadnému dálkovému zrušení přes Kodex mobility by samosebou bránilo, pokud bys u té rušené banky měl jiný produkt na rušený běžný účet navázaný (typicky kontokorent, kreditka, investice do fondů atd). V takovém případě by tě návštěva pobočky neminula.