od losalamos 6. 5. 2020 22:00
Na jednu stranu to není nic, z čeho bychom byli nadšení (odložení platby ze spořícího na běžný až o několik hodin), na druhou nezapomínejme, že některé banky např. vůbec nepřeváděly v rámci vlastního účtu ze spořícího na běžný o víkendu. (Nebo tato situace stále trvá? Nevím, já to až tak nežeru.)
Takže pokud člověk zůstane trošku nad věcí a je připraven na drobné zpoždění, má svět barevnější. Taky se dá říct pokud potřebuji jistou okamžitých transkací, řeším to v bankách osvědčených, dokážu se na to připravit předem a pár hodin mě prostě nerozhází. Jiná věc je neschopnost zavedení nového produktu, tak, aby to byl k dispozici ve stanovený čas, neplnění/omezení daných slibů, opakovaná potřeba reklamovat neoprávněné poplatky, nevyplacené bonusy atd. Musíš počítat s tím, že u nízkonákladovky sem tam něco nevyjde a být ve střehu.