Raiffeisenbank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Mikka1 27. 2. 2017 20:13

No to by me taky zajimalo, za tech 89 Kc by se to vyplatilo :) tak ja to na ne zkusim, banker je ochotnej, ale vic nez ja od tebe toho urcite nevi. Ale ted jim necham tak pul roku klid, resp. jeste se jednou pomstim za to zpoplatnene ne-inkaso, chteli poplatek, platili bonusy (ktere nejde v IB najit, asi proto, ze je kreditka preplacena, proste zacal nekonecny pribeh...)
Mikka1
Nadšenec

Odeslat příspěvekod ripper6 27. 2. 2017 20:25

Mikka1 píše:Jak to maji ostatni nevim. Vetsinove tak, ze mbank je skvela, protoze ma vybery v zahranici zdarma :-) :-) :-) VŠ vzdelani lidi a nevysvetlite, fakt ne... asi proste nasledky protipoplatkove kampane.

Mne by nejaky primereny poplatek nevadil (zejmena pokud by fungovali :) ), zato jsem dost citliva na skryte poplatky, a ty maji asi vsechny banky a mam neblahe tuseni, ze RB se v tomto snazi vic nez ostatni...

Jo tohle je bezny, tak zalezi jak hodne to v zahranici treba pouzije a kurzy, treba pokud vyjede jednou s mBank a nechce nic resit tak to ustoji a lidi s VS to maj normal :-)

V ramci ruseni Zuno jsem byl ted u RB. Nic moc, zacali me jen cpat placeny konto... Smart zdarma ale posilat tam musim 15K, fakt tocit prachy na takovej dalsi ucet to uz se me nechtelo. Vyhody nic extra.
eKonto Komplet me teda taky uz moc vyhodny neprijde... Equa zdarma vybery vsude, dobre zahranici za 9czk, Moneta pobocka, takze to mam, Erste (mam konecne zas uz Visu) tam mam zas pojisteni na cesty...takze to nutny co potrebuju mam a nevim co RB konto by me dal dalo :hm
ripper6
Diskutér

Odeslat příspěvekod Delitzsch 27. 2. 2017 20:29

Asi brzy účet u RB půjdu zrušit. Třeba mi také něco hezkého nabídnou. A když ne, tak ho stejně zruším. Investiční produkty prodám a utržené prostředky uschovám doma pod polštářem nebo v dóze od kakaa. Nebo do nějaké kampeličky, co ještě zůstala. A udělám si hlavní účet v mBank, mají také výběry v zahraničí zdarma. Ušetřím... :mrgreen:
Delitzsch
Nadšenec

Odeslat příspěvekod ripper6 27. 2. 2017 20:57

muzu rict ze mBank dost jede, ma ji hodne lidi i clovek kde bych to necekal rek ja nevim jak vy, ale vybery mam v zahranici zdarma a pak z nej vypadlo mBank!
ripper6
Diskutér

Odeslat příspěvekod franko_cz 27. 2. 2017 21:06

Nevím jakou vypovídací hodnotu má když lumen na entou hodnotí lidi co vybirají v zahraničí mbank kartou.
franko_cz
Diskutér

Odeslat příspěvekod davsopl 3. 3. 2017 16:09

Mikka1 píše:Fremantle ja ti nedopsala, jak to skoncilo s tim telefonem - nabidli mi Samsung J3 s 2 letou vazanosti.
Kyvla jsem na to, tento telefon jsem chtela a pokryje provoz na 2 dalsi roky a lepsi nez kazdy rok cekat, ci prodlouzi nebo ne...
Ale kombinovat rocni retenci zdarma a 2 letou vazanost, to nevymysli jen tak nekdo.

Fakt by me zajimalo, jak by se zachovali, kdybych jim tam v prvnim roce, tedy tom zdarma, dovedla dve blizke osoby. Ja bych i pockala, jen mam obavu, ze tu nabidku zrusi a tak vubec, proc a nac cekat.


Já měl za to, že reklamní akce Banka do kapsy je vždy s 3 letou vázaností.

V.
Obsahem dohody o podmínkách poskytování některých
služeb je především povinnost Klienta
neodvolat žádost o změnu banky a rovněž neodvolat č
i nezrušit výpověď podanou prostřednictvím
této žádosti a dále povinnost neukončit závazek ze
Smlouvy o poskytování bankovních a dalších
služeb po dobu tří let počínaje uzavřením dohody o
podmínkách poskytování některých služeb.

https://www.rb.cz/attachments/PI/pravid ... o-2017.pdf
davsopl
Nadšenec

Odeslat příspěvekod LuiS_666 6. 3. 2017 13:43

Má někdo zkušenost s bonusovou akci Rychlá půjčka v rámci nových OP?
Dosáhnou na bonus pokud po první řádné splatce provedu mimořádnou splátku?
LuiS_666
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Dr.D 6. 3. 2017 22:03

Kdyby to náhodou ještě někoho zajímalo: poslední informace hovoří o nasazení nového IB v termínu červen-srpen tohoto roku :-)
Dr.D
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Delitzsch 6. 3. 2017 23:32

Banka inspirovaná klienty... :mrgreen:
Citace části zprávy klienta na FB banky. Jan Pepe píše:
"Dobrý den, má trpělivost s vaší bankou skončila. Abych čekal od 21.2. čekal do dnešního dne na informaci, ke kterému datu je/byla ukončena KK MALL, volal kvůli tomu 2x na CC a psal vám sem do soukromé zprávy a odpověď stejně žádná, to je fakt vrchol. Výpověď byla zaslána 1.2., doručena 3.2., 21.2. přes CC ověřováno datum ukončení - bez výsledku, výpověď ještě nebyla v systému, znovu voláno 27.2. na CC - odpověď z Olomouce stále nebyla v systému, bylo zaurgováno. 1.3. přes FB ventilována moje nas***ost, so soukromé zprávy uveden ident.údaj s příslibem, že dostanu zprávu, dnes je 4.3. a ani po 14 dnech nemám odpověď na jednoduchý dotaz - kdy byla/bude ukončena KK..."
Delitzsch
Nadšenec

Odeslat příspěvekod xls 6. 3. 2017 23:59

Proto je lepší u téhle kampeličky zajít na pobočku.
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod Markil 7. 3. 2017 15:53

Delitzsch píše:Banka inspirovaná klienty... :mrgreen:
Citace části zprávy klienta na FB banky. Jan Pepe píše:
"Dobrý den, má trpělivost s vaší bankou skončila. Abych čekal od 21.2. čekal do dnešního dne na informaci, ke kterému datu je/byla ukončena KK MALL, volal kvůli tomu 2x na CC a psal vám sem do soukromé zprávy a odpověď stejně žádná, to je fakt vrchol. Výpověď byla zaslána 1.2., doručena 3.2., 21.2. přes CC ověřováno datum ukončení - bez výsledku, výpověď ještě nebyla v systému, znovu voláno 27.2. na CC - odpověď z Olomouce stále nebyla v systému, bylo zaurgováno. 1.3. přes FB ventilována moje nas***ost, so soukromé zprávy uveden ident.údaj s příslibem, že dostanu zprávu, dnes je 4.3. a ani po 14 dnech nemám odpověď na jednoduchý dotaz - kdy byla/bude ukončena KK..."

No a pak Ti jednou zavolají, pokud tam náhodou naskočí pár korun bonusu z posledního měsíce, kdy se kartou platilo, s tím, že kartu zrušili a co že mají udělat s tím korunovým přeplatkem. Pokud ne, tak se asi neozvou vůbec. Každopádně stejná zkušenost, jen šlo o kartu Style. Jen sliby a žádné potvrzení, kdy karta skončí. Ani po tom telefonátu už nikdy nic nepřišlo - ani oznámení o ukončení ani žádný poslední výpis, prostě nic. Kdyby nevolali kvůli těm 4 korunám, tak ani nevím, kdy asi tak kartu ukončili... S urgencemi jsem to vzdal.
Markil
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Gandalf007 7. 3. 2017 17:09

Mne potěšili aspoň tím, že mi karty zmizely z KK-Online. Jinak mi dle operátorky přijde ještě závěrečný dopis o ukončení s konečným výpisem... čemuž až tak nevěřím. Ale třeba překvapí :-))
Gandalf007
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Markil 7. 3. 2017 17:43

Já právě zrovna pro tuhle rušenou kartu kartyonline zřízené neměl, tak nebylo kde kontrolovat. A dopis? Rozhodně mi žádný nepřišel a už je to 2 měsíce od telefonátu, že kartu zrušili a asi skoro 4 od výpovědi :tleskani
Markil
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Delitzsch 7. 3. 2017 19:47

Nechci tady neustále citovat FB banky, tak jen stručně shrnuji - dnes je tam opět další příspěvek klienta, kterému v rozporu s uzavřenou dohodou o ukončení KK k příslušnému datu kartu neukončili, naopak volali a nabízeli další produkty. Klient rušil KK na pobočce. Každý den se tam teď objevují zprávy klientů týkající se problémů s rušením KK. Nelze se zbavit dojmu, že RB své KK nezvládá, že mají velké problémy minimálně při zpracování výpovědí. Co je důvodem? Je výpovědí tolik, že to překračuje možnosti příslušného oddělení?
Delitzsch
Nadšenec

Odeslat příspěvekod DrumSession 7. 3. 2017 22:30

Kredibilita, velikost, stabilita, celková finanční bilance pro banku může být pro banku na měsíční bazi při rychlém pokles kreditních klientů např. 2000os x 50tKč na KK minimálně nepříjemné... Ale ta péče o klienty např. v porovnání s Citi pro mě nic moc.
PENÍZE z pohledu věčnosti nemají žádnou cenu a vlastně ani smysl zatím co
LÁSKA která JE nepočítatelná, ano !
ŠTĚSTÍ spočívá v tom, vědět, na co se mám vy...
DrumSession
Diskutér
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků