
Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz
Mikka1 píše:Jak to maji ostatni nevim. Vetsinove tak, ze mbank je skvela, protoze ma vybery v zahranici zdarma![]()
![]()
VŠ vzdelani lidi a nevysvetlite, fakt ne... asi proste nasledky protipoplatkove kampane.
Mne by nejaky primereny poplatek nevadil (zejmena pokud by fungovali), zato jsem dost citliva na skryte poplatky, a ty maji asi vsechny banky a mam neblahe tuseni, ze RB se v tomto snazi vic nez ostatni...
Mikka1 píše:Fremantle ja ti nedopsala, jak to skoncilo s tim telefonem - nabidli mi Samsung J3 s 2 letou vazanosti.
Kyvla jsem na to, tento telefon jsem chtela a pokryje provoz na 2 dalsi roky a lepsi nez kazdy rok cekat, ci prodlouzi nebo ne...
Ale kombinovat rocni retenci zdarma a 2 letou vazanost, to nevymysli jen tak nekdo.
Fakt by me zajimalo, jak by se zachovali, kdybych jim tam v prvnim roce, tedy tom zdarma, dovedla dve blizke osoby. Ja bych i pockala, jen mam obavu, ze tu nabidku zrusi a tak vubec, proc a nac cekat.
Delitzsch píše:Banka inspirovaná klienty...![]()
Citace části zprávy klienta na FB banky. Jan Pepe píše:
"Dobrý den, má trpělivost s vaší bankou skončila. Abych čekal od 21.2. čekal do dnešního dne na informaci, ke kterému datu je/byla ukončena KK MALL, volal kvůli tomu 2x na CC a psal vám sem do soukromé zprávy a odpověď stejně žádná, to je fakt vrchol. Výpověď byla zaslána 1.2., doručena 3.2., 21.2. přes CC ověřováno datum ukončení - bez výsledku, výpověď ještě nebyla v systému, znovu voláno 27.2. na CC - odpověď z Olomouce stále nebyla v systému, bylo zaurgováno. 1.3. přes FB ventilována moje nas***ost, so soukromé zprávy uveden ident.údaj s příslibem, že dostanu zprávu, dnes je 4.3. a ani po 14 dnech nemám odpověď na jednoduchý dotaz - kdy byla/bude ukončena KK..."
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků