Raiffeisenbank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod retron 11. 8. 2017 08:48

tak to je evidentně problém bankéře, k eKontu Komplet jsou v ceně bud MC Debit/Visa Classic nebo MC Gold Base a ještě elektronická karta + KK Style. Není to ani měsíc a požádal jsem o Visu Electron a dostal jsem jí bez problémů a je ještě v původním designu (nevím, který je horší), ovšem už bezkontaktní.
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod libol 11. 8. 2017 20:39

retron: taktéž ... a nový design je rozhodně horší ;-)
libol
Diskutér

Odeslat příspěvekod jujec 17. 8. 2017 08:19

Ve starém IB jsem zadaný trvalý příkaz s denním (=v pracovní dny) prováděním.
V novém IB mám tento trvalý příkaz nastaven jako týdenní, vždy první den v týdnu, ale fakticky se provádí denně... Ať žije přehlednost!
jujec
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod ROlda78 17. 8. 2017 08:21

Jaké jsou vlastně ohlasy na žluté bankovnictví? Já pořád čumím do modrého. :roll:
O chytré ženské je nouze. Konečně o chytré mužské zrovna tak. Jan Werich
ROlda78
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod drkarel 17. 8. 2017 09:02

Na první pohled a použití to vypadá celkem dobře. Akorát bych při zadávání "hromadného" (několika) příkazu(ů) čekal tlačítko čekárny (jmenuje se to jinak) dříve. Ale já jsem nenáročný. :)
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod ROlda78 17. 8. 2017 11:58

Mně šlo spíše o to, které funkce nebyly implementovány.. :/

Jinak dnes návštěva os. bankéřky ohledně možnosti vydání jiných než MC karet.. Fakt se snažila, volala tam a tam. Ale Visu El., že už nelze (Maestro jsem tolik nehrotil).. Takže jsme se nakonec domluvili na zrušení MC Gold Base a vydání Visa Cl. (tu ještě dávají) a MC Basic (obě k eKontu komplet zdarma).
O chytré ženské je nouze. Konečně o chytré mužské zrovna tak. Jan Werich
ROlda78
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PULPANM 22. 8. 2017 09:47

Tak manželka má již nové IB, včera jsem se v tom chvilku hrabal a celkem se mi to líbí, v něčem mi to připomíná AB.
Mne převedou o víkendu a hned se mrknu do mobilního bankovnictví, jaké budou změny tam.
Ohledně karet, DK mám MC gold base, pak 2x KK MC ( 1x bávalá CITI) tak možná také pošilhnu po VISA, ale mám VISA od UCB k penzijku AXA, tak to asi stačí

-- 22. 8. 2017 11:33 --

Jinak jsem se díval na web RB a žádnou VISA kartu nenabízejí.
PULPANM
Diskutér

Odeslat příspěvekod PULPANM 22. 8. 2017 11:01

tak jsem se díval blbě, mají i VISA místo MC ( hlavní kartu k účtu)
PULPANM
Diskutér

Odeslat příspěvekod davsopl 22. 8. 2017 21:28

davsopl píše:
fremantle píše:Tak tohle je právě to, co na RB nechápu a snad ani nikdy nepochopím - přitom to není tak dávno (duben letošního roku - podle http://www.e15.cz/finexpert/nakupujeme/ ... ie-1331383), jak se RB chlubila, že debetní karty projdou redesignem a mezi vzory představených karet byla asi jaká? No přece mimo jiné i Visa Electron (ještě i s bezkontaktním symbolem, což předtím karty Visa Electron ani Maestro údajně neměly)... :-)
Obrázek


Toto je opravdu nový design karet? Vypadá to pomalu jako logo Qatar Airways. Stačilo by tomu koňovi domalovat rohy a trochu ho otočit. Fakt "grafický návrh za všechny prachy".
davsopl
Nadšenec

Odeslat příspěvekod LaNov 22. 8. 2017 21:51

Jako ex-Citi klienta (jen s KK) mě začíná štvát otravný marketing. Chápu, že hlavní účel koupě balíku KK bylo prodat lidem jako já další služby, ale když paní řeknu, že jsem v zahraničí, že mi mají zavolat za dva týdny a hned za dva dny otravuje jiná, tak už je to protivné :/
LaNov
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod 07Petr 23. 8. 2017 19:19

Když jste rušili KK Mall, přišel vám pak doporučeně dopis s dodejkou, kde bylo potvrzení o zrušení KK? Mám něco na poště od Xerox Česká Republika s.r.o. a vygooglil jsem, že to pošta v oznámení plete a mělo by to být z nějaké banky. V 07/2017 jsem rušil KK Mall a trochu mám obavy, aby to nebyla výpověď ke KK Billa.
07Petr
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dr.D 23. 8. 2017 20:42

No, já měl taky oznámení od Xeroxu s dodejkou a byl to Vodafone :-) Konkrétně registrace předplacenky.
Dr.D
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mojmax 23. 8. 2017 21:06

Já jsem rušil 2 KK Mall v červnu. Poštou nic nepřišlo, nicméně v registrech už mám jednu jako ukončenou, nicméně druhá, ač je už zrušená a neaktivní, v registru figuruje jako aktivní, přičemž jsem výpověď podával ve stejnou dobu, mají v tom bordel.
mojmax
Nadšenec

Odeslat příspěvekod retron 26. 8. 2017 12:49

uz jsem byl zmigrovan na nove IB, zatim jsem ho nevidel, ovsem mobilni verze iOS je spis horsi nez lepsi, novinky 0, logicke razeni a vychozi Domu horsi nez bylo (poradi uctu, karet, zobrazena pouze vychozi menova slozka, etc.), zbytecne vnoreni nabidek, zmizelo jasne oznaceni karet nazvem, misto toho pouze zmatecne "Kreditni karta" "Debetni karta", radit karty pripadne ucty podle sveho stale nelze (vlastne nelze nastavit vubec nic), "zamykani" karet zmizelo jiz drive, zahranicni platba nelze

menší edit: karty lze pojmenovávat z IB a částečně i řadit, v aplikaci se to projeví okamžitě
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod retron 28. 8. 2017 10:08

K samotnému IB: připomíná George od ČS ve žlutém, s tím rozdílem, že úvodní obrazovku nelze měnit vůbec, ale je tam vše vč. kreditky a investic. Celkově mi to přijde jen jako front end k původnímu IB. Kromě direkt vstupu do Rbrokra, navázání investic a blokací u KK, jsem žádnou novou funkcionalitu neobjevil, naopak zmizela původní "IT style" historie u mnoha věcí, zato se asi vše prováže automaticky. Nastavovat lze akorát favorizované karty a účty hvězdičkou a pojmenovávat je. A celkově je to nějaké pomalé, pokaždé se objevuje načítací kolečko, to platí i pro mobilní IB, že načítání se zpomalilo.
Prémie na exCiti KK čerpat nelze, maj to i ve FAQu :D
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků