Raiffeisenbank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod vpe 26. 3. 2018 12:30

retron píše:předschválit umí, alespoň v IB jsou nabídky, pak se to stejně musí podepsat na pobočce
ovšem poté co ČNB zpřísnila podmínky už to není tak samozřejmé a to i mimo RB?


Ja se bavim o uprave limitu na stavajicim uveru, i to je jinde problem bez navstevy pobocky?

Bankovnice mi tvrdila, ze to je bezpecnost, aby mi nekdo nezmenil limit bez meho vedomi, hahaha.

Nechce se mi nekde chodit na pobocku jen proto, abych dal zadost o zmenu limitu, kterou mi ani nemuseji schvalit.
vpe
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jujec 26. 3. 2018 13:47

Já zase úvěrový rámec snížit chci a stejně musím na pobočku. Zlatá CITI, tam to šlo telefonicky.
jujec
Diskutér

Odeslat příspěvekod jujec 28. 3. 2018 07:45

Včera mi skočnila smlouva na kreditku DeLuxe (výpověď 13. 3. s datem ukončení karty 27. 3.). Dnes v IB karta stále aktivní.... Uvidím, jak dlouho potrvá, než se karta zruší (čekal jsem aspoň blokaci karty).
jujec
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 28. 3. 2018 07:52

Mně zmizela na konci zúčtovacího období (myslím) s předposledním výpisem - vyčíslením dluhu.
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod Owneil 28. 3. 2018 10:33

Dobry den. Mam rychly dotaz. RB mam kratce nove (komplet ucet zdarma) jako bonus od zamestnavatele a zatim jsem vychytal jeden nedostatek na ktery nejsem zvykly. Pri placeni debetni kartou se mi v banovnictvi nezobrazuji vsechny blokace, hlavne ty do cca 150 kc. Temer nikdy. Podle banky je to v poradku a je to obchodnikama. U CSOB se mi vsak zobrazilo vse i za par korun. Je to normalni? Dekuji
Owneil
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod audiobullys 28. 3. 2018 10:52

tak kreditka jde zřídit bez návštěvy pobočky, aktivní je teda až druhej den po dodání a aktivaci, pin ještě nedošel.
co se týče snížení kreditního rámce tak i např. v Monetě jim nestačil dopis a poslali nás na pobočku.

minitransakce že se nezobrazujou to je normální, to mám taky. taková ucb tam je to horší tam nejsou blokace i nad 500 vidět vůbec. csob a postovka to maj vychytaný tam i ty minitransakce jsou. jsou i jiný banky, který třeba pod 100 Kč to nezabrazujou, ani nestrhávaj - teda jeden obchodník.
Daň ze samostatného myšlení nebyla dosud zavedena jen proto, že by to byl příjem pro stát zcela zanedbatelný.
audiobullys
Diskutér

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 28. 3. 2018 11:11

Je to jakási "válka" mezi nastavením terminálu u obchodníka a nastavením karty. Karta může být nastavena jako preference on-line nebo off-line nebo jako vyžadování on/off. Terminál může "přehlasovat" kartu a provést platbu off-line, ale pak jde zodpovědnost za obchodníkem nebo jeho bankou. Proto se tak děje jen u malých plateb.

Je možné že tvoje stará banka má nastavení karty jiné, než Raifka. Tohle by mi vadilo nejméně.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod LuiS_666 3. 4. 2018 23:19

Tak bohužel fakt mohu potvrdit, že ta banka na pobočce neumí realizovat nesouhlas se změnou obchodních podmínek. Formulář nato neexistuje, k výpovědi to přilepit neumějí. Pracovníci - včetně nějakého tele supportu nejspíš ani netušili co po nich člověk chce...Jediná šance je odeslat na centrálu nesouhlas s ověřeným podpisem.
Dokonce mi to otevřeně potvrdili na infolince, že na pobočce to prostě neumějí udělat a jediná možnost na pobočce je výpověď ze 14cti-denní výpovědní lhůtou. Časem je nejspíš za tohle někdo klepne po prstech, ale můj problém to již nebude, účet zrušen, zůstává poslední kreditní karta...Do polička výtěžnost klienta si mohu dopsat "success".
Jak již někdo dříve psal, před další nákupem konkurence by se někdo výše postavený měl zamyslet, k čemu jim ten klientský kmen bude když s ním neumějí pracovat - jedině co se podle mě povedlo byla paradoxně migrace Zuna na Slovensku pod Tatra banku, kdy sem dostal na 3 roky účet zdarma a nastavení procesů bylo na špičkové úrovni (když to porovnám s průběhem v ČR jak u CITI tak u ZUNA).

Korunu tomu nasadila dnes infolinka RB, která proaktivně první pracovní den po změně obchodních podmínek oznamuje klientům, že se mi od 1.4. změnil účet a jaké jsou jeho parametry...(palec na horu za informování telefonicky - i když by se nejspíš snažili prodat další služby nebo vyšší balíček služeb, na straně druhé měli nato 2,5 měsíce)

A to jsem si ve čtvrtek říkal, že přirovnávat jejich přístup k praktikám šmějdů je už možná za hranou...
LuiS_666
Diskutér

Odeslat příspěvekod fc70 4. 4. 2018 03:07

RB bez jakéhokoli oznámení kdesi na webu (já jsem to našel ze stránek o Mall kartě) vyvěsila program výhod platný od 1. 4. 2018.

Změny, kterých jsem si všiml:
  • Připsaná odměna je teď výslovně považována za splátku úvěru
  • U Mall karty je při používání poplatek vrácený jen první 3 měsíce, ne 6 měsíců
  • U Life se zvyšuje maximum odměn z 350/500 na 500/700 měsíčně
  • O2 jde použít i na vyúčtování od O2 Family
Naposledy upravil fc70 dne 4. 4. 2018 04:10, celkově upraveno 1
fc70
Diskutér

Odeslat příspěvekod xls 4. 4. 2018 03:50

Ten třetí bod je zajímavý, to potěší.
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod apryl 4. 4. 2018 09:26

Jo musim zvysit SIPO.
apryl
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 4. 4. 2018 11:08

Předpokládám, že k navýšení limitu prémií dojde až v prvním zúčtovacím období započatém po 1.4., jak je u nich obvyklé.
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod apryl 4. 4. 2018 11:21

Ja zkusim uz ted.
apryl
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 4. 4. 2018 11:49

To mi bylo jasné. :)
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod apryl 4. 4. 2018 14:41

Si myslim, ze staci provest platby az v dubnu a pripadne bonus vyreklamovat, kdyz daji nizsi.
apryl
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků