Raiffeisenbank (přechod ING-> RB řešte v tématu ING konto)

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod evelista 6. 9. 2018 21:36

dobrej, zruseni eKonto SMART je na pobocce za 0kc? A pocitam ze vypovedni doba je 30 dní? opravdu poctive koukam na cenik a nikde tam neni polozka aktivace 0kc, deaktivace 0kc.

dik moc za zkusenosti.

evelista
evelista
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vpe 7. 9. 2018 18:54

A proc by se melo za zruseni nebo zalozeni platit, jak jsi dospel k takovemu nazoru?

A obecne plati, ze co neni v ceniku, tak bud neni nabizeno anebo neni uctovano.

Pokud nechces ani na pobocku chodit, tak muzes vyuzit kodex mobility, v jine bance sjednas ucet a nechas si prevest vse z banky, kde to chces zrusit.
vpe
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lenka_2 7. 9. 2018 20:29

vpe píše:A obecne plati, ze co neni v ceniku, tak bud neni nabizeno anebo neni uctovano.

:pozor
Banka může chtít poplatek za naprosto cokoliv:
ostatní služby v ceníku výslovně neuvedené
200 Kč vč. DPH (za každých započatých 15 min.) + skutečné výdaje
Promokódy v profilu.
Lenka_2
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 9. 9. 2018 20:39

Pokud je účet veden déle než 1 rok tak za jeho zrušení nesmí banka účtovat poplatky.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vpe 10. 9. 2018 14:18

Lenka_2 píše:
vpe píše:A obecne plati, ze co neni v ceniku, tak bud neni nabizeno anebo neni uctovano.

:pozor
Banka může chtít poplatek za naprosto cokoliv:
ostatní služby v ceníku výslovně neuvedené
200 Kč vč. DPH (za každých započatých 15 min.) + skutečné výdaje


Lenko, sluzbu vnimam jako servis(ukon) pro klienta, to znamena, ze z ni musi mit klient konkretni uzitek. Zruseni uctu neni nic, z ceho by klient mohl mit uzitek a tedy se NEJEDNA O SLUZBU, jedna se o vysledek vypovedi anebo treba o vysledek pouziti kodexu mobility, jde o technicky problem banky, takze uvedena polozka sazebniku se nemuze vypovezeni sluzeb dotykat tim, ze klient za podani vypovedi zaplati :-)

Tim neni dotceno pravo banky nauctovat v sazebniku polozku “ukonceni uctu pred uplynutim 12 mesicu”.
vpe
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maaart 11. 9. 2018 11:06

Delší dobu jsem nepoužíval debetku ke Smart účtu. Teď bych chtěl nějakou platbu provést a nemohu najít PIN. V ceníku je jen expresní vydání za 2000Kč. V onlinebankingu je u karty tlačítko "Zaslání PIN" a nabídne zaslání poštou na adresu. Nemáte někdo zkušenost zda je to zdarma nebo je to za poplatek? Předpokládám, když to není v ceníku, že by to mělo být zdarma.
maaart
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod jujec 11. 9. 2018 11:33

Před časem jsem řešil stejný problém a ano, zaslání PINu bylo poštou zdarma.
jujec
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod vpe 14. 9. 2018 15:48

Me jednou prislo od CSOB PS ERA pozemni postou vytistene upozorneni na neprovedeny platebni prikaz s textem, ze to bude nauctovano podle sazebniku.

V nem takova polozka ale neni = nic se neuctovalo ;-)
vpe
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Zedna1 8. 10. 2018 23:52

RB pry chysta o pristiho roku (pod tlakem konkurence) bezny ucet ZDARMA BEZ PODMINEK
https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/ra ... 47ab5f122/
+na prelomu roku bude nova mobilni aplikace (otisk prstu, faceID,...)
+do 2 let "inovace" u kreditek
Zedňa
Zedna1
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DrumSession 9. 10. 2018 00:14

Zlatá ZUNO Bank...
:-) :love: 8-P PENÍZE nebo nepočitatelná LÁSKA ? ŠTĚSTÍ spočívá vědět to, co si vybrat
_________ Nesmíte se bááát a na hlavu si nechat s... Takže? Musíte se ptááát
_________ (1st smajlící EVER v podpisu !! Co wopičácíí ?)
DrumSession
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod xls 9. 10. 2018 09:51

RB typicky ode zdi ke zdi. Buď klienty odhání zdražováním a osekáváním služeb,nebo je nakupuje a láká na něco "bezplatného". Z toho článku jsem spíš pochopil, že zařízne použitelné kreditky. Já je chápu, už tak je od převzetí ze Citi neustále mrvili a ještě je všichni klienti nezrušili.
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod Mr.Scully 9. 10. 2018 09:55

Rušil jsem začátkem září Exclusive konto u Raiffky, protože se ty podmínky tak zhoršovaly, až jsem zjistil, že na to konto měsíčně doplácím. Měl jsem tam klasický multiměnový účet s poslední asi tisícovkou a spořák s dvěma korunama :D Rušil jsem pochopitelně vše. Asi po třech týdnech mi dorazily ty dvě vrácené koruny a přišel dopis, že mi tedy zrušili spořící účet. O běžném účtu ani slovo, o litru taky ne. Do internetbankingu se přihlásím, ale účty už tam nejsou. Je možné, že zrušení osobního účtu trvá administrativně daleko déle (než třeba měsíc)? Jsem z toho trochu nervózní. Na litr kašlu, stejně si z toho strhnou většinu za vedení účtu za září, jen chci mít v ruce papír, že je vše vyřízené a nic po mně už chtít nebudou :)
Mr.Scully
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod lubik2 9. 10. 2018 10:06

Mr.Scully píše:Rušil jsem začátkem září Exclusive konto u Raiffky, protože se ty podmínky tak zhoršovaly

Můžu se zeptat, v čem je to zhoršení?
lubik2
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod audiobullys 9. 10. 2018 10:33

Účet s debetkou zrusej tak za 30 dní, jednou jsem zažil kk za 40 dní.az pak odešlou prachy .tam je lhůta kvůli platbám karty v zahraničí.
audiobullys
Diskutér

Odeslat příspěvekod S474N 9. 10. 2018 19:40

Po roce fungovani s FaceID ho konecne zacne banka na novy rok podporovat? :mrgreen:

Mozna jim nikdo nerekl, ze secure enclave cipu je to uplne jedno, jestli pozaduje data z TouchID nebo z FaceID. Tedy, stavajici reseni s TouchID realne funguje i s FaceID, jenom s tim teda, ze jako popisek je uveden TouchID.

No nicmene, co cekat od bandy damozroutskych amateru.
citát dne: "Kde jde o vteřiny, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků