Raiffeisenbank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Fox21 21. 2. 2020 08:46

minarjo píše:Jde o normální offline platbu, tedy laicky: karta si nevynucuje online spojení s bankou a terminál s tím souhlasí (žádná blokace se tedy vytvořit nemůže, banka až do požadavku obchodníka na zaúčtování o transakci vůbec neví). Různé banky/karty k nim jsou různě benevolentní, záleží i na terminálu obchodníka. Tedy normální to je, i offline platby bývají zaúčtované ale do 3-5 dní, záleží jak často terminál obchodníka dělá uzávěrku dne (a tedy žádost o zúčtování). Takže to čekej brzy :).


Tak zatím nic :-| , dnes je to 6 den. Jedna platba z neděle je stále v blokacích a 3 ze soboty pořád nikde. Zkoušel sem na foru hledat a někdo psal, byť to bylo pár let zpět, že nákup v Globusu se mu objevil po 10 dnech.

Má někdo s RB podobné zkušenosti ?
Fox21
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod ROlda78 21. 2. 2020 10:06

jak je to se spořícím účtem XL, zobrazuje se tam (v apce) někdy ta "bonusová" sazba 1,25 %? teď tam žena má jen 0,1 %
a jak se posuzují podmínky aktivního využívání (v předchozím měsíci, nebo aktuálním)?
O chytré ženské je nouze. Konečně o chytré mužské zrovna tak. Jan Werich
ROlda78
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Urokovy turista 21. 2. 2020 10:27

No já mám teď v XL účtu na půl roku bonusových 3% a v apce to normálně vidím..
Urokovy turista
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod minarjo 21. 2. 2020 11:16

@Fox21:
Tvé zkušenosti budou víc souviset s Globusem a jejich bankou (KB) než s RB. A ano, v souvislosti se zpožděnou platbou z Globusu jsem zde jednou psal i já :). Šlo o to, že se jim při platbě Curve kartou nepovedlo peníze stáhnout (Curve hlásila declined), ale terminál v Globusu si z nějakého důvodu myslel, že to prošlo. V takových situacích skutečně dojde k opakovanému pokusu klidně až po 14 dnech či více, dle toho, jak často dělá Globus (a jeho terminály, nebo i jeho banka?) nějakou komplexnější účetní uzávěrku plateb kartou (nad rámec té běžné denní). Tedy čekej, nejspíš se i dočkáš :)

-- 21. 2. 2020 11:23 --

@ROlda78:
Úrok v RB appce se mi vždy zobrazoval dle aktuálního zůstatku. Teď když tam mám nulu tak tam je 0%, když jsem tam měl přesně těch 150k pro půlroční úrok 3%, tak se tam skutečně ta 3% zobrazovala, a když tam zkraje měsíce přišly úroky a stav se zvýšil nepatrně nad 150k (nad maximální limit výhodnějšího úročení), tak i úrok se upravil třeba na 2,99%. Tedy RB to nějak asi denně aktualizuje, aspoň u té akce půl roku 3% to tak bylo, nevím zda i u současné.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod meme1255 21. 2. 2020 15:07

Ukazuje se 0.1 %, to je v pořádku, protože jde o základní szabu. Zbylých 1.15 % je bonusových a při splnění podmínek aktivního využívání účtu je na konci měsíce připočteno jako druhé úročení ( = přijdou 2 platby, odpovídající úrokům 0.1 % a 1.15 %).
meme1255
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod antonsek 22. 2. 2020 07:45

franko_cz píše:Vážená klientko, vážený kliente,

evidujeme u Vás aktivní bezkontaktní nálepku.

Používejte místo ní bezpečné a pohodlné placení mobilním telefonem s operačním systémem Android nebo zařízením Apple a ušetřete za její vedení (od 1. 4. 2020 poplatek 50 Kč měsíčně).

Chcete bezkontaktní nálepku zrušit?

Debetní bezkontaktní nálepka: otevřete si Internetové bankovnictví - Detail bezkontaktní nálepky - Zrušit kartu a certifikujte žádost o zrušení.

Kreditní bezkontaktní nálepka: zašlete písemnou výpověď na adresu info@rb.cz - uveďte jméno a příjmení, datum narození, adresu, koncové čtyřčíslí karty a formulaci „vypovídám“ nebo „ukončuji“.

Případně navštivte naši pobočku

Věříme, že si placení telefonem oblíbíte.

Mám bezkontaktní nálepku ke kreditce zablokovanou už asi rok z důvodu ztráty a nežádal jsem o převydání nové za ztracenou, ale expirace až 06/20, tak doufám, že mi nebudou účtovat 3 měsíční poplatky za duben, květen a červen. A doufám že mi po expiraci nepošlou novou. V appce se mi nálepka stále zobrazuje jako zablokovaná.
antonsek
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod minarjo 22. 2. 2020 13:35

Zablokovaná (karta, nálepka, či jiný produkt) není přeci totéž co zrušená neboli trvale vyřazená. Ne tedy možná všude, ale v řadě bank je to rozdíl (někde ti pojmenování je dočasná blokace a trvalá blokace, případně jiné). Jen jim dle pokynů napiš, jinak věřím tomu, že novou navazující klidně normálně vydají a budou poplatek účtovat. Žádné zrušení produktu jsi dle toho co píšeš neudělal, jen jeho zneaktivnění do případného vydání nové nálepky.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod Thom 22. 2. 2020 16:22

Podělím se tady s dalšími zkušenostmi s Raipay (taknějak si říkám, že dostatečná negativní publicita by třeba časem mohla situaci změnit). Toto jsem poslal i na klientské centrum RB.

Platba včera v Globusu "u stánku" - 25 Kč, přiložím, zelené OK, uklízím mobil, ale prodavačka mě vyzvala, ať přiložím ještě jednou. Za mnou fronta a funění, nepříjemné. Druhá platba - na mobilu to samé, na terminálu asi něco jiného, už to bylo ok. Teď mám ale v RaiPay ty platby dvě, ale v Blokovaných částkách na kartě je jen jedna, tak snad je to správně. Být to větší částka, asi bych byl trošku nervózní.

Platba dnes v Decathlonu - 1859 - přiloženo, výzva k zadání hesla, nutno opět přiložit a rádoby vtipná hláška - něco je špatně - či tak nějak. Druhý pokus, totéž. Spouštím Google Pay a platím kartou konkurence. Opět si připadám trapně.

Fakt radši plast než tohle.
Thom
Diskutér

Odeslat příspěvekod antonsek 24. 2. 2020 04:55

minarjo píše:Zablokovaná (karta, nálepka, či jiný produkt) není přeci totéž co zrušená neboli trvale vyřazená. Ne tedy možná všude, ale v řadě bank je to rozdíl (někde ti pojmenování je dočasná blokace a trvalá blokace, případně jiné). Jen jim dle pokynů napiš, jinak věřím tomu, že novou navazující klidně normálně vydají a budou poplatek účtovat. Žádné zrušení produktu jsi dle toho co píšeš neudělal, jen jeho zneaktivnění do případného vydání nové nálepky.

Ale žádný takový email s upozorněním mi nepřišel, jako dostal franko.
antonsek
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod minarjo 24. 2. 2020 08:21

A nebyl by jeden rušící email do RB (aby ti nálepku zcela vyřadili) rychlejší a hlavně efektivnější než několik zpráv sem? Někdy mám pocit, že diskutující si fórum pletou s call/email centrem příslušné instituce :D
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod dlouhy.dejw 24. 2. 2020 08:56

Vyuzil tady nekdo akze 500 za zalozeni kreditky? https://www.moneta.cz/documents/20143/1 ... 85011192f2
Jde mi o to, ze v podminkach se pise, ze smlouva musi byt uzavrena na obchodnim miste, tak jestli jste fakt museli jit na pobocku, kdyz jde smlouvu uzavrit i jinak.
dlouhy.dejw
Nadšenec

Odeslat příspěvekod minarjo 24. 2. 2020 08:58

Seknul jsi se ve vlákně, zde je RB a ne MMB :). Doporučuji tedy přesun textu tam.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod dlouhy.dejw 24. 2. 2020 09:02

Uz to vidim a presouvam :-)
dlouhy.dejw
Nadšenec

Odeslat příspěvekod ROlda78 24. 2. 2020 13:08

meme1255 píše:Ukazuje se 0.1 %, to je v pořádku, protože jde o základní sazbu. Zbylých 1.15 % je bonusových a při splnění podmínek aktivního využívání účtu je na konci měsíce připočteno jako druhé úročení ( = přijdou 2 platby, odpovídající úrokům 0.1 % a 1.15 %).
Neřešme teď výši úroků (která je při dobré vůli maximálně průměrná a to ještě jen do 150k). Ale zobrazovat by tedy mohli (v případě splnění podmínek) zrovna celkovou sazbu! Navíc co mají naprd je, že ty příchozí transakce (15k) musí přijít na běžný účet (co příjde zrovna na spořící se údajně nepočítá).
O chytré ženské je nouze. Konečně o chytré mužské zrovna tak. Jan Werich
ROlda78
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod A1rh- 24. 2. 2020 14:00

22.2. mi přišel mail, že mám v IB a MB nový výpis KK Style, je 24.2. ale ani v jednom nový není.
O problému prý ví a řeší to.
Vyřešeno :)

Btw. IB RB mě neodhlásilo ani po víc než hodině nečinnosti, kdy jsem dělal něco jiného. V nastavení jsem toto nenašel. Nepřijde mi to moc běžné chování (aktuálně Chrome).
V profilu kódy AliExpress US $19, Twisto 300, Curve 5 GBP, Tipli, ExpoBank, ING .. (příp. SZ)
A1rh-
Nadšenec

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků