Raiffeisenbank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod milanBrno 20. 5. 2020 19:43

Tak hlavne ta aplikace 3DS neumi, takze je k nicemu a cele je to jen blabol...
Pokud to umet bude, rad ji zacnu pouzivat...
Telekomunikace: Neomezene volani a sms + 20GB za 666kc/mes. (vse neomezene za 777kc/mes.)
FinTech: za vyuziti meho doporuceni nabizim odmenu (Equabank, Twisto, ING, Curve , Moneta , atp.)
milanBrno
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod VVNP 20. 5. 2020 19:48

Mně volal (resp. volala) taky a po telefonu jsme ho aktivovali. Taky jsem dostal info, že SMS budou zpoplatněné.
VVNP
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Milos 20. 5. 2020 20:11

milanBrno píše:Tak hlavne ta aplikace 3DS neumi, takze je k nicemu a cele je to jen blabol...
Pokud to umet bude, rad ji zacnu pouzivat...


Blábol to není, toto mi dnes přišlo emailem:

Vážený pane XXX,

aby pro Vás bylo online nakupování vždy pohodlné a údaje Vaší karty byly maximálně zabezpečeny, přecházíme na nejmodernější verzi služby ověřování internetových plateb 3D Secure.

Nová verze služby ve spojení s aplikací RB Klíč přináší:
• ještě rychlejší ověřování transakcí na internetu,
• konec zdlouhavému přepisování kódů z SMS zpráv,
• možnost potvrzení platby pomocí otisku prstu nebo Face ID.

Přestože Raiffeisenbank již plně podporuje nejmodernější verzi zabezpečení 3D Secure, stále se můžete setkat s obchodníky, kteří dosud využívají starší verzi ověřování.

Kompletní přehled změn, všechny možnosti ověřování transakcí na internetu a nejčastější dotazy naleznete ZDE https://www.rb.cz/osobni/ucty/sluzby-k-uctum/doplnkove-sluzby/3d-secure.
Milos
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod milanBrno 20. 5. 2020 21:31

Tak to se omlouvam a je to skvela zprava (pro me).
Jen je smutne, ze se to dozvidam z fora a ne od banky...
Telekomunikace: Neomezene volani a sms + 20GB za 666kc/mes. (vse neomezene za 777kc/mes.)
FinTech: za vyuziti meho doporuceni nabizim odmenu (Equabank, Twisto, ING, Curve , Moneta , atp.)
milanBrno
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DDD22 20. 5. 2020 21:46

Zdravím všechny,

mám dotaz ohledně poplatku za ne EU převod. Chci si z posílat dolary z USA a tápu, jak to je s poplatky. Mám Prémiový účet a v marketingovém popisu je uvedeno "Jedna příchozí nebo odchozí platba měsíčně" jenže v ceníku už je jen "první příchozí nebo
odchozí úhrada v ceně, další 1 % z .....", tj. vypadlo zde slovo měsíčně.

Máte někdo zkušenosti, že to opravdu platí měsíčně nebo jen jednorázově pro první převod?

Díky moc
DDD22
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Lafayette16 20. 5. 2020 22:00

Byl jsem ujištěn svým bankéřem, že je to opravdu měsíčně. (Ale ještě jsem to neověřil praxí)
Lafayette16
Diskutér

Odeslat příspěvekod gekkon 21. 5. 2020 08:38

Zrusil jsem u RB ucet a i po 2 mesicich stale funguje RB Klic. Kdyz se zkusim prihlasit do interent. banky, prijde mi potvrzeni do klice :) Vim, ze se da v mobilu deaktivovat, ale cekal bych, ze ho zablokuji po zruseni vsech uctu v RB sami.
gekkon
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod minarjo 21. 5. 2020 12:23

Sám píšeš, že jsi zrušil účet, nikoliv IB. Tak proč by IB nemělo fungovat? U mnohých bank funguje IB i bez účtu (po jeho zrušení), pokud sám IB nechceš výslovně zrušit - při případném budoucím zřízení čehokoliv v dané bance ho aspoň není třeba znova zakládat :). Navíc u řady bank sice IB bez aktivních produktů vypadá na oko jako zrušené (nelze se přihlásit), ale je jen deaktivované a při budoucím zřízení čehokoliv nového je jen oživeno se stejným ID a dalším nastavením (tak to je třeba u ČSOB/PS či mBank). Asi žádná banka vše hned sakumprásk nejen z IB nemaže, když ze zákona stejně o tobě musí po zrušení ještě 10 let info archivovat.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod fc70 21. 5. 2020 15:22

Nechat možnost stáhnout výpisy by bylo užitečné (nevím, jestli to RB nechává) – pokud o tom klientovi řeknou. Nechat přístup otevřený, když o tom klient neví, je jenom riziko, protože pokud někde přijde o heslo/mobil, nebude vědět, že to má zablokovat.
Naposledy upravil fc70 dne 21. 5. 2020 16:00, celkově upraveno 1
fc70
Diskutér

Odeslat příspěvekod Fox21 21. 5. 2020 15:33

gekkon
Rušil si účet přímo na pobočce ?
Fox21
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod gekkon 21. 5. 2020 16:36

Ano, ucet jsem rusil na pobocce. Pak jsem jeste sel extra zrusit pristup do bankovnictvi. RK Klic stale funguje, jen to po potvrzeni prihlaseni napise v prohlizeci, ze prihlaseni selhalo. Deaktivuji si ho v mobilu sam. Jen me prekvapilo, ze to automaticky neudelaji.
gekkon
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod cipisekcz 23. 5. 2020 09:08

Taky mi volala bankerka ohledne instalace RB klice,ale rekl jsem ji ze smartphone neuzivam.
Jinak co bude urcite zpoplatneno tak prilasovaci sms do IB jestli i certifikacni kody/sms k platbam to nevim.
Chteji tak lidi k rychlejsimu prechodu na RB klic.
cipisekcz
Návštěvník

Odeslat příspěvekod minarjo 23. 5. 2020 09:43

To je trend doby, Česká spořitelna se také snaží přimět své klienty k používání George klíč appky, což si třeba u mých starších rodičů představuji dost těžko, když jim to nabízeli :). Pokud ale RB už jde tak daleko, že chce k tomu klienty dotlačit skrz zpoplatnění SMS, tak tedy fuj. To ČS, jak i někdo od nich v rozhovoru řekl, chce jít cestou ukazování výhod, ne finančními restrikcemi-tedy doufají, že až 90% přejde na George klíč dobrovolně kvůli jednoduchosti. RB cesta bude asi rychlejší, kvůli tomu nátlaku :(.
Přitom ani jedna banka neřeší, že potvrzování plateb je možná jednodušší, ale komplikace přijde, když smartphone s tou klíč appkou dotyčný ztratí nebo totálně přestane fungovat (celý mobil nebo jen klíč appka). Pak není jaksi změna appky z domova na jiný mobil možná (protože ke změně samotné nebo už k přihlášení do IB, kde to lze změnit, by byla třeba autorizace tou již nedostupnou appkou) a musí se s tím jít šaškovat na pobočku (kde nejspíš musejí klientovi dočasně nastavit staré dobré SMS, aby autorizace klíč appky na novém mobilu šla provést). Zatímco u SMS autorizace stačí vložit SIM s daným číslem do nového mobilu (když by o SIM přišel klient spolu s mobilem, novou vydá a starou zablokuje operátor)-to je zase jedna z výhod SMS (ta přenositelnost ověření na jiný/nový mobil a tedy žádná ztráta funkce autorizace), kterou jaksi banky zamlčují.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod antonsek 23. 5. 2020 10:34

A ty informace, že zpoplatní autorizační SMS, jsou kde? Jo to ověřené? Od kdy je zpoplatní?
antonsek
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod minarjo 23. 5. 2020 11:25

Když to zde psalo už více lidí z více zdrojů (od různých RB pracovníků), tak asi o fámu nepůjde. Ale termín zatím nikdo neuvedl.
minarjo
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků