Raiffeisenbank (přechod ING-> RB řešte v tématu ING konto)

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod qwertz375 16. 3. 2021 08:58

Asi to nebude tak hrozné, jak si to subjektivně malujete. RB tady jako hlavní banku používá docela dost diskutujících. ;-)
qwertz375
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod libol 16. 3. 2021 09:55

qwertz375: jasně, taky jsem měl dlouho RB jako hlavní banku - a byl jsem spokojen. Hypotéka mne vyléčila.
Takže jasně, na příchozí x odchozí platby, je RB v pohodě (asi jako všechny ostatní banky).

Ale jenom u té hypošky by mne zajímalo kolik "spokojených klientů" si přepočítáva výši splátky ... já to udělal a ... "spletli jsme se, chybu zohledníme v příští splátce" ... no a místo omluvy při refinancu pěkně nasazený úrok.
libol
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 16. 3. 2021 10:00

Obávám se, že povětšinou ti, co mají nějaké výhody (komplet zdarma apod.). Jo, produkty jako takové, když jsou díky nějaké výhodě zdarma, nějaká plus mají. (Osobně ale vlastně žádná potřebná nenacházím.) Mně třeba přijde hrozný klientský servis, kde Ti jsou schopni tři různí lidé říct tři různé informace. I úroveň pobočkových pracovníků není nic moc. (Ano, při tom se mile usmívají a vedou podobně sladké řeči jako Linda, ale nějak bych raději, kdyby mluvili k věci a problém vyřešili.) Jasně, to je problém více bank. O něčem svědčí i to, že od nich odešel kolega, který je jinak typický bankovní ignorant. A ze škatulky "furt ve střehu" se jen tak nevyhrabou, vždyť mění produktovou nabídku snad jednou za půl roku.
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod xls 16. 3. 2021 11:02

Kdyby jednou za půl roku! Oni to bohužel překopávají mnohem častěji. Jinak to, že mají nějaké klienty, moc ukazatel není. Jako ukazatel bych bral přirozeně, bez nějakého upláceného náboru rostoucí počet klientů, což předváděli myslím AiB, Fio, Equabank.
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod MirekM. 16. 3. 2021 12:07

Milá Lindo z RB, dnes mně dorazily peníze z ING na BÚ v RB a kreditní úrok na BÚ RB je stále na 0 %.
MirekM.
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 16. 3. 2021 12:15

To se neaktualizuje takto rychle ani u SÚ a různých akcí (třeba ta 3% na půl roku jak dlouho bylo), možná přes noc.
Navíc pro tuto mimořádnou nabídku se to možná nezobrazí v IB/SB vůbec.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod drummond 16. 3. 2021 12:17

MirekM. píše:Milá Lindo z RB, dnes mně dorazily peníze z ING na BÚ v RB a kreditní úrok na BÚ RB je stále na 0 %.

No protože jsi to uspechal... přišel ti e-mail s vyzvou a instrukcemi? Volal si na jejich linku, ze to chceš urychlit?
drummond
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Alfréd z hor 16. 3. 2021 12:26

Milý Mirku,
tady exkliošRB Linďák ... a co jsi čekal ???? :D 8-D 8-P :-P
Alfréd z hor
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirekM. 16. 3. 2021 12:38

drummond píše:
MirekM. píše:Milá Lindo z RB, dnes mně dorazily peníze z ING na BÚ v RB a kreditní úrok na BÚ RB je stále na 0 %.

No protože jsi to uspechal... přišel ti e-mail s vyzvou a instrukcemi? Volal si na jejich linku, ze to chceš urychlit?

Příště si prosím přečti mé předchozí příspěvky na toto téma, než něco takového vypustíš. ;-)
MirekM.
Diskutér

Odeslat příspěvekod octaviampi 16. 3. 2021 14:46

Milos píše:Linda prostě jen drží profesionální bankovní bonton, který se může některým zdát jako nenormální :-)


Mne to teda prijde jako zovialni placani vhodne tak mozna na asocialni sit.
octaviampi
Diskutér

Odeslat příspěvekod MirekM. 17. 3. 2021 08:30

minarjo píše:To se neaktualizuje takto rychle ani u SÚ a různých akcí (třeba ta 3% na půl roku jak dlouho bylo), možná přes noc.
Navíc pro tuto mimořádnou nabídku se to možná nezobrazí v IB/SB vůbec.

Měls recht, dnes ráno již svítí na BÚ RB 1 %.
PS: Lindo z RB, budeš mít klidné spaní ... :-)
MirekM.
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 17. 3. 2021 11:25

Tak mi právě volali z mé pobočky RB (Praha-Vysočany) ohledně převodu úspor z ING. Pán mi hned chtěl pomoci se zadáním mobility z ING přes appku, to jsem odmítl s tím, že to umím sám (jsem k nim už jednu mobilitu zadával, před měsícem z Equa, stejně se slučují). Tak mi řekl, ať si tu mobilitu udělám tedy sám, a to DNES, aby to zvýhodnění úroku bylo aktivní. Dál jsem se v tom nerýpal, protože z podmínek vím, že na to je čas až do konce srpna (a skrz mobilitu to není povinné). Jen nechápu tuto formu nátlaku: to si mě chtěl odškrtnout jako převedeného, nebo proč to chtěl už dnes? Nedává to smysl, vždyť ani mobilitu využít nemusím, dle podmínek stačí si to do RB převést sám a ING účet ukončit také sám. Mobilitu sice plánuji využít, ale nevím proč už dnes, když ještě v ING nemám připravené všechny úspory k převodu... Tak tam aspoň dnes něco z ING konta převedu, mobilitu zadám později. Tak jsem zvědavý zda na někoho dalšího také tlačili po telefonu, aby migraci z ING udělal DNES :(.
Naposledy upravil minarjo dne 17. 3. 2021 23:19, celkově upraveno 1
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod bodyczech 17. 3. 2021 11:37

Tak to obdivuji tvůj klid a chladnou hlavu. Na takové jednání jsem přímo alergický. V tuto chvíli už bych u nich neměl ani "ň" a ještě za dva dny by týpkovi pískalo v uších!
bodyczech
Nadšenec

Odeslat příspěvekod evelista 17. 3. 2021 12:31

jezis, zas nekdo na prodejne ti rekne at to udelas ted a tady a ty hned mas alergii, k cemu myslis ze ty lidi tam jsou asi. Ty nereknes ted a tady a klient pujde jinam do komercniho institutu a tam mu reknou ted a tady a von to ted a tady vezme diky tomu ze v prvnim ted a tady by se prodavac bal zeptat, aby zakaznika nejak nepohorsil.
evelista
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bodyczech 17. 3. 2021 13:16

Zasádní problém pro mě je, že týpek buď vědomě lhal anebo je to pitomec, co nezná podmínky akce. V obou případech s ním nebudu ztrácet čas. Ale pokud by koktal jako ty píšeš, asi bych zůstal v klidu, páč bych mu moc nerozuměl.
bodyczech
Nadšenec

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků