Raiffeisenbank (přechod ING-> RB řešte v tématu ING konto)

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod minarjo 18. 3. 2021 09:21

@Kittyhawk:
Takto všeobecně bych si to netroufal tvrdit, v RB jim jistě nějakou chvíli trvá, než ty udělené souhlasy postupně zpracují a klientům u účtu tyto výhody nastaví. Třeba u mě to evidentně dělal pobočkový bankéř z pobočky, kde jsem tehdy v RB účet zřizoval (proto mi volal). No a pokud by někdo z ING převedl dřív, než my to tam v RB na účtu nastaví, mohlo by to být bez odměny/výhodného úroku. Po tom telefonátu či emailu už je jistota, že dotyčný to nastavené má.
Nebo to mohou nedočkavci udělat jako @MirekM, tedy zavolat na infolinku a nechat si u běžného účtu zkontrolovat, zda už tam to ING zvýhodnění mají přiřazeno a mohou tedy z ING převádět.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod MirekM. 18. 3. 2021 12:12

Upřesňuji: stejně jako u minarja mně volala moje bankéřka a vše v RB jsem řešil přes ni (vedla mě v SB při aktivaci mobility), včetně ověření navázání mnou založeného BÚ přes IB na akci ING.
EDIT: dorazil bonus 500 Kč na BÚ. Tedy ještě aby RB zrušila účet v ING (který je mně již na dvě věci) v rámci mobility a jsem v této kauze poklizený.
MirekM.
Diskutér

Odeslat příspěvekod drummond 18. 3. 2021 12:49

Mě přišel email, s celkem polopatickými instrukcemi, takže jsem to udělal přes aplikaci v mobilním bankovnictví RB. Jsou to fakt 3 kroky, jediné, co je třeba znát je číslo účtu v ING a vše ostatní je v podstatě předvyplněno a zbytek udělá RB za mě. Tím, že jsem to udělal přes mobilitu, nebude ani sporu o tom, že to jsou peníze z ING a že na ně platí ona nabídka 1%. Převádím celý zůstatek (300k) najednou, žádné dohady kolik po částech do 31.8. apod nesmysly. Účet u ING za mě uzavře RB. Jednodušší proces si už opravdu neumím představit.
drummond
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod goropes 18. 3. 2021 13:19

Řešili jste někdo potřebu paralelní správy účtů více uživatelů?
(zvažuju převody ING účtů za pár starších členů rodiny, kterým se starám o úspory)

Umí RB klíč více profilů?
Můžu mít autorizační telefon stejný pro více uživatelů?
Řeší někdo podobnou potřebu?
goropes
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod bodyczech 18. 3. 2021 13:27

Jo, řeším to samé. Ale co jsem dosud zjistil, tak to zřejmě takto nepůjde.
bodyczech
Nadšenec

Odeslat příspěvekod sudowodo 18. 3. 2021 13:35

Něco takového je z důvodu bezpečnosti nemožné udělat. RB klíčem potvrzujete svoji identitu, jako OP. V budoucnu bude fungovat i do Bank ID. To byste pak mohl jiným členům vstupovat např. do daňového portálu. Něco takového by ČNB nedovolila, je to určitě i podle PSD2.
sudowodo
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod goropes 18. 3. 2021 13:48

na infolince jsem dostal informaci, že autorizační telefon by snad mohl být totožný i pro více klientů, ale v odpovědi byla patrná jistá míra nejistoty, tak nevím...
Ideálně jestli máte někdo osobní zkušenost?

Pokud jde o RB klíč, tam mi rovnou řekli, že to nejde určitě.
Buďto plná moc a práva disponenta, což ale zmocnitel musí fyzicky na pobočku, nebo duální app/druhá plocha/emulátor/druhý telefon, apod.
Moc praktický to proti ING teda není :/
goropes
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod evelista 18. 3. 2021 14:44

bodyczech píše:Zasádní problém pro mě je, že týpek buď vědomě lhal anebo je to pitomec, co nezná podmínky akce. V obou případech s ním nebudu ztrácet čas. Ale pokud by koktal jako ty píšeš, asi bych zůstal v klidu, páč bych mu moc nerozuměl.


jasne ale ty asi nechapes ze ty tam jdes do boje, mas v hlave jen jednu tu svoji akci, pdfko mas dokonale nadrceno, jak ten pravnik co to lejstro v bance vymejslel.

Jenze kdo proti tobe sedi? SŠ člověk co musí být ready na naprosto kazdou sracku s cim prijde zakaznik a musi mit o vsem prehled. Co nevi to dohleda, jen nechapu proc musis cekat ze na tebe bude uplne elitne pripraven.

Proste klasika si hrajes na chytreho z uplneho tveho vyseku co ses doma pekne nadrtil. Jezis to zvladne kazdy blbec.
evelista
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod drkarel 18. 3. 2021 16:15

Každej určitě ne. I tady se vyskytuje minimálně jeden jedinec, kterej by to nezvládl. Tys třeba ani nebyl schopnej pochopit, že volal ten nebožák z RB, takže Tvoje sračky jsou úplně mimo.
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod evelista 18. 3. 2021 16:28

omg toxic karlovič, uplne jses karlovici ten pripad ze by sis stezoval i kdyby ti zadny operator ze zadnyho callcentra nevolal(jo beru si priklad tebe), zas bys tu psal vymluvy "ja nemam internet, pc a vse potrebuji vysvetlit po telefonu."

proste nekterym lidem se neda zavdecit jakkoliv a vzdy budes hledat chyby a neprestnosti a vykroucet se na slovickach. Klasika česká nátora.
evelista
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod slavo963 18. 3. 2021 19:58

Mam neblahy pocit, ze ti, kteri jsou u RB na blacklistu se muzou s 500kc rozloucit. Zatim jsem nedostal od nich zadny email, zadny telefonat...Vypada to tak, ze ING konto bude zrusene bez nahrady...
Bude zajimave sledovat , jak to bude v pripade Equa, kde mam mensi uver...
Nabizim 600Kc za zalozeni uctu v Revolut, vice informaci pres SZ
slavo963
Diskutér

Odeslat příspěvekod mate59 18. 3. 2021 20:32

Včera v SB RB zadána žádost o převod účtu z ING,dnes SMS o vyřízení,účet se převede 9.4.
mate59
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod minarjo 18. 3. 2021 21:22

@slavo963, moc na ně spěcháš, vždyť jde o desítky tisíc klientů ING. Mně z RB volali včera, ale i kdyby to bylo déle, byl bych v klidu. Vždyť na to je čas do konce srpna, tak kam ten spěch? Záleží dost asi i na pružnosti pracovníků pobočky RB, pod kterou patříš, typicky kde sis běžný účet sjednával, to právě z té pobočky mi volali (pokud běžný účet v RB nemáš, asi by šlo o hovor z call centra). Rozhodně ale sotva mohou už teď mít vyřízeny všechny ING klienty.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod DrumSession 19. 3. 2021 11:32

Neboj, tebe vemou Slavo. A i pětikilo dostaneš. Už berou každýho...
:-) :love: 8-P PENÍZE nebo nepočitatelná LÁSKA ? ŠTĚSTÍ spočívá vědět to, co si vybrat
_________ Nesmíte se bááát a na hlavu si nechat s... Takže? Musíte se ptááát
_________ (1st smajlící EVER v podpisu !! Co wopičácíí ?)
DrumSession
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jichaj 19. 3. 2021 11:54

minarjo píše:Tak mi právě volali z mé pobočky RB (Praha-Vysočany) ohledně převodu úspor z ING. Pán mi hned chtěl pomoci se zadáním mobility z ING přes appku, to jsem odmítl s tím, že to umím sám (jsem k nim už jednu mobilitu zadával, před měsícem z Equa, stejně se slučují). Tak mi řekl, ať si tu mobilitu udělám tedy sám, a to DNES, aby to zvýhodnění úroku bylo aktivní. Dál jsem se v tom nerýpal, protože z podmínek vím, že na to je čas až do konce srpna (a skrz mobilitu to není povinné). Jen nechápu tuto formu nátlaku: to si mě chtěl odškrtnout jako převedeného, nebo proč to chtěl už dnes? Nedává to smysl, vždyť ani mobilitu využít nemusím, dle podmínek stačí si to do RB převést sám a ING účet ukončit také sám. Mobilitu sice plánuji využít, ale nevím proč už dnes, když ještě v ING nemám připravené všechny úspory k převodu... Tak tam aspoň dnes něco z ING konta převedu, mobilitu zadám později. Tak jsem zvědavý zda na někoho dalšího také tlačili po telefonu, aby migraci z ING udělal DNES :(.


Obdobně mi volali včera z pobočky, kde jsem měl kdysi účet. Že je nutné udělat mobilitu fyzicky na pobočce a že jsou 1 procentem úročeny pouze peníze převedené z ING. Nakonec udělám mobilitu na pobočce v místě bydliště, kam smlouvy přepošlou, ale předpokládal jsem že pracovníci budou více poučeni.

Dnes jsem pracovnici RB poslal číslo účtu v ING (opět volala) a můžu už dnes jít podepsat smlouvy. Nevím, proč na to tak hodně pospíchají. Následně mi dorazila SMS, že zpracovávají žádost o platební kartu, přitom na stránkách RB je uvedeno, že karta k účtu nebude vydána automaticky....
jichaj
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků