Raiffeisenbank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Lenka_2 24. 5. 2021 16:46

Aha. A jaký je z bezpečnostního hlediska rozdíl mezi tím, že mě útočník (falešný bankéř) vyzve k odeslání 400 000, nebo 4 x 100 000 Kč?
Lenka_2
Nadšenec

Odeslat příspěvekod losalamos 25. 5. 2021 13:30

Myslím, že byste se v bance měli soustředit na to, aby klienti nemuseli dostávat zprávy ve smyslu : "veškerá komunikace směrem ke klientovi včetně RB klíče může být podvržená, dělejte co umíte a my Vám za odměnu snížíme limity pro převod".
losalamos
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Linda z Rb 25. 5. 2021 14:21

Dobrý den,
děkujeme za Vaše doporučení, avšak nevíme, jakou „veškerou komunikaci“ máte na mysli. My jsme žádné podvržené informace klientům nepodali. S klienty komunikujeme pravdivě. Jak jsme již uvedli, aktuálně se soustředíme na Vaši bezpečnost. RB klíč také není podvrh. Je to zcela bezpečná aplikace, která slouží k přihlašování do internetového bankovnictví nebo třeba k potvrzování plateb.
Hezký den, Linda z Raiffeisenbank
Linda z Rb
VIP uživatelka

Odeslat příspěvekod losalamos 25. 5. 2021 15:18

Ale jo, já to chápu. Jen píšete klientům takové zprávy, ze kterých se mají mít na pozoru takřka před veškerou komunikací, protože může být podvržená.
Např.:
"V notifikacích k RB klíči se také může ukrývat podvod. V případě, že notifikace nesouhlasí s aktivitou, nebojte se ji otevřít a potvrdit tlačítkem „odmítnout“. Tím potvrdíte, že jste přihlášení do Internetového bankovnictví neprovedli."

Tohle je minimálně hodně nešťastná formulace, na základě které se klient lehce může domnívat, že s RB klíčem není všechno úplně v pořádku.
losalamos
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Nagant 26. 5. 2021 13:20

Při investování do podílových fondů v RB (převedených z ING) opravdu chodí po každém nákupu poštou dopis, a to extra na nákup každého fondu?
Nagant
Návštěvník

Odeslat příspěvekod bodyczech 26. 5. 2021 16:41

@losalamos: Přesně. Z nedávno obdrženého obchodního sdělení jsem také nabyl prvotního dojmu, že veškerá komunikace vč. RB klíče může být podvržená. Chápu, že účelem takového mailu je důrazně klientům doporučit ve všech komunikačních kanálech kontrolovat každé slovo, ale sugestivní dikce tohoto sdělení měla za následek pocit, že všechna komunikace s RB je riziková... :)
bodyczech
Nadšenec

Odeslat příspěvekod elfin 27. 5. 2021 21:31

Nevíte proč se má vlastně stahovat ten RBklíč je-li už obsažen v apce mobilní eKonto a když ta mobilní apka funguje hned po aktivaci v IB ještě před instalcí samostatné apky Klíče?
elfin
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod lukaszv 28. 5. 2021 06:04

Nagant píše:Při investování do podílových fondů v RB (převedených z ING) opravdu chodí po každém nákupu poštou dopis, a to extra na nákup každého fondu?

Mně to chodí e-mailem. Ale třeba dopis pošlou taky.
lukaszv
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Lol Phirae 28. 5. 2021 07:39

elfin píše:Nevíte proč se má vlastně stahovat ten RBklíč je-li už obsažen v apce mobilní eKonto a když ta mobilní apka funguje hned po aktivaci v IB ještě před instalcí samostatné apky Klíče?


Pokud už máš klíč v aplikaci, tak nestahuj samostatný klíč.
Chcete nějaký bonus? Kódy (Twisto 150 Kč, WorldRemit 500 Kč, Curve, Revolut, TransferWise, Xendpay...) viz můj profil.
Lol Phirae
Nadšenec

Odeslat příspěvekod elfin 28. 5. 2021 08:03

Když už to mám na původní radu z banky instalované-je to k něčemu?
elfin
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Lol Phirae 28. 5. 2021 08:20

Pokud se tím přihlašuješ, tak to je na přihlašování... jinak ne.
Chcete nějaký bonus? Kódy (Twisto 150 Kč, WorldRemit 500 Kč, Curve, Revolut, TransferWise, Xendpay...) viz můj profil.
Lol Phirae
Nadšenec

Odeslat příspěvekod polda 28. 5. 2021 08:25

Mě při stažení a aktivace eKonta se klíč sám deaktivoval.
polda
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod farang 29. 5. 2021 14:29

Navazuji na svůj nedávný příspěvek, kdy platba z RB na jiný účet u RB vyšší než 100 tisíc byla přípsána až následující pracovní den (výborná bezpečnostní vychytávka).
V pátek mi bylo z RB zasláno rovných 100 tis, cílový účet Moneta, platba ZATÍM nedorazila... Vy jste Lindo opět změnili limit pro okamžité platby??? Nebo proč 100 tis. neprojde jako okamžitá platba??? Zase někoho "chráníte"? Takže takhle ne soudruzi z RB, takové služby si opravdu nechte pro jiné inspirované klienty, tady končím.
farang
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Lol Phirae 29. 5. 2021 14:39

Nejvíc budou lidi chránění, až jim zatrhnou placení úplně. Když nejde nic nikam zaplatit, tak to nikdo neukradne...

No, asi v tomhle ústavu taky brzo skončím.
Chcete nějaký bonus? Kódy (Twisto 150 Kč, WorldRemit 500 Kč, Curve, Revolut, TransferWise, Xendpay...) viz můj profil.
Lol Phirae
Nadšenec

Odeslat příspěvekod jaanemann 31. 5. 2021 16:03

Kdyz jsem odinstaloval aplikaci eKonto, tak opravdu musim jit na pobocku aby mi poslali znovu aktivacni SMS? To nejde udelat overeni pres infolinku?
jaanemann
Návštěvník

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků