Raiffeisenbank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod qwertz375 24. 2. 2021 17:23

Já teda nemám Chrome ani většinu ostatních Google aplikací (vše odinstalováno a zakázáno) a mobilní ekonto funguje normálně. Aplikace RB se prý dokonce dají rozchodit na AOSP, kde není ani základní balík GMS - což je jasné, když distribuují balíček také pro Huawei.

Naopak vyházet toho největšího šmíráka z vašeho telefonu je vcelku rozumný krok :D
qwertz375
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod redhaven 24. 2. 2021 19:14

Nu coz, bohuzel, bohuzel jsem nakonec musel aktualizovat na posledni prilepek Chrome a pak se SB rozchodil. Jenze ten posledni prilepek ma vadu, ze se okna, zalozky zobrazuji iq tykvacky jaksi vedle sebe a v podivnych skupinach. Ostatne v diskuzi na Play to je velmi negativne kvitovano.
redhaven
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod MirekM. 24. 2. 2021 19:54

MirekM. píše:Jak pořád dokola? Řešil jsem tento problém i v březnu 2018 u nové KK EASY?
Včera aktivovaná KK EASY není nová, ale pokračovací karta. V přiloženém papíru ke kartě píšou: "Vaše nastavení pro internetové platby se nemění" a dnes ráno tvrdil operátor na infolince, že se u některých karet placení na Internetu přes IB/SB nastavit nedá. Nakonec poslal tuto změnu vlastnosti na pokračovací kartě na technické oddělení.

Funkční ovládání internetových plateb se po dvou dnech objevilo v IB i SB. Kdyby mně včera ráno operátor řekl o propsání do dvou dnů, nic bych zde na toto téma nepsal. Mimo jiné, žádná slíbená informace z technického oddělení přes SMS mně nedošla. :-|
Historie plateb z předchozí karty se také do pár dnů propíše na pokračovací kartu nebo je nenávratně ztracena?
MirekM.
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 24. 2. 2021 22:28

Jako bys to neznal, že členové tohoto fóra často vědí na základě vlastních či převzatých zkušeností více než operátoři na infolince dané finanční společnosti, to rozhodně neplatí jen u RB :).
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod antoushek 25. 2. 2021 04:08

minarjo píše:...
@antoushek má možná platnost stávajícího plastu RB Mall za méně než rok jako já (u mě 10/21) a proto to nedovoluje.

RB Life má sice expiraci 7/21, ale RB Mall až 3/22, takže tam je to ten rok přesně, poplatek je totiž u obou předplacen do 28.3.2021. Ještě někdy v prosinci 2020 mi to ale u obou karet umožňovalo v appce předplacení poplatku z bonusu, museli mi to znemožnit až teď někdy v lednu nebo únoru. Mám to znemožněno jak v appce, tak v IB.

-- 25. 2. 2021 04:13 --

qwertz375 píše:mobilní aplikace u KK MALL předplacení na 12 měsíců v únoru nabízela.

drkarel píše:Já teď předplácel, ale v IB.

Do kdy máte expiraci karty?
antoushek
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod minarjo 25. 2. 2021 05:19

Rozhodnutí Mall karty dále neprodlužovat mohlo v RB přijít až teď někdy, tak to možná blokují - zvlášť u tebe, pokud už kk Life máš a nemají ti tedy Mall na co převést. To je možná další důležitý faktor, že tam máš dvě kreditky. Ve tvém případě tedy mohou udělat výpověď Mallky (možná už je v jejich systému připravená ke dni konce plastu) a ne její změnu na jinou kreditku RB, když už jinou máš. Jsou to spekulace, samosebou, ale existence dvou kreditek ve tvém osobním případě může mít na toto vliv.
Sám budu moci ověřit, zda mi to také blokují, až 16.3. po připsání další odměny. Normálně vždy hned toho 16. žádám v appce vyplatit odměnu na Chytrý účet RB (tj. teď tam mám v odměně jen drobné), 16. se tedy podívám, zda tam možnost předplatného bude. Ale mám v RB jen jednu Mall kreditku, tedy tu uvedenou hypotézu neověřím zcela.
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod antoushek 25. 2. 2021 05:51

Já mám ještě RB DeLuxe a v prosinci 2020 jsem vypověděl RB Style kvůli obnoveným poplatkům.
antoushek
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod minarjo 25. 2. 2021 06:13

Takže jsi z pohledu RB velký hříšník a kreditkář, pak by nebylo divu, že jedna výpověď byla tedy tvá, a jedna už může být připravená od RB na tu Mallku :). Ne nechci strašit, samotného mě odsud (ne)prodloužení Mall zajímá, moje platí taky už jen do 10/21.
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod qwertz375 25. 2. 2021 07:34

KK MALL má expiraci 01/22. Vedle toho mám ještě KK Style.
qwertz375
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod drkarel 25. 2. 2021 08:29

Já mám expiraci 08/22. Chceš i číslo a CVC? :)
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod antoushek 25. 2. 2021 15:00

Dík za info. Zajímavé. Asi si na mně zasedli?
antoushek
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod italik 25. 2. 2021 20:17

Chtěl bych jen poprosit o vysvětlení. Dal jsem dotaz na RB jak je to s učtem v jiné měně a jejich směnárnou. Takže ni bylo odpovězeno že s Chytrým učtem platím směnarnu 39 kč a učet v cizí měně 29kč. Takže když si budu chtít vyměnit občas na nákup v Německu třeba 100 eur,tak s těma poplatkama asi kurz nic moc
italik
Návštěvník

Odeslat příspěvekod minarjo 25. 2. 2021 20:46

No nějak musí RB "motivovat" klienty k tomu dražšímu placenému Aktivnímu účtu, a účty v cizí měně (jejich poplatky) jsou jedním z těch rozdílů...
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod losalamos 26. 2. 2021 14:32

Už jste někdo sloučili aplikaci v telefonu s RB klíčem, abyste nemuseli používat samostatný RB klíč?
losalamos
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Kolem.jdouci 26. 2. 2021 14:33

Ano.
Kolem.jdouci
Nadšenec

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků