od minarjo 4. 3. 2021 10:08
@dr._lukas:
To nejsou bláboly, vždyť i zde to opakovaně padá, i Linda z RB zde v tom duchu psala, jen si mnozí pletou dvě věci, stávající x nový klient RB (z ohledu existence běžného účtu), kde jsou odlišnosti. A zde se lidé střídavě ptají na stávající a nové, proto mohou odpovědi někoho mást.
Stávající klienti s běžným RB účtem budou mít 1% na to, co dorazí z ING konta od začátku akce (tedy až dostanou nabídku z RB po schválení ÚOHS a po odsouhlasení v bankovnictví ING) až do 31.8. s tím, že to může být i více plateb z ING (ale NE odjinud) a 1% na rok se jim bude počítat od okamžiku, kdy přijde první platba z ING.
Noví klienti, co Chytrý účet založí až po výzvě od RB, která je k akci osobně pozve na základě souhlasu uděleného v ING, mají úrok 1% na rok hned od založení konta, a z ING jim tam musí přijít jen jedna platba libovolné částky, ostatní peníze i odjinud, vše opět do 31.8. Neboli nové klienty s BÚ si RB chce získat i tím, že jim nabízí širší možnost (oproti stávajícím), jak tam peníze na výhodnější spoření doplnit.
A pokud někdo nevěří tomu, že nový klient může vložit kromě jedné platby z ING zbytek i odjinud (má třeba pocit, že z oficiálních podmínek to nevyplývá), nic mu přece nebrání to vložit skrz ING konto do RB vše, klidně postupně jak peníze budou, jako stávající RB klienti! ING konto není třeba hned teď rušit, minimálně do toho 31.8. bude možné jej mít a transakce na něm (nejen) do RB dělat, takže není důvod toto zbytečně řešit a ING konto stačí zrušit až po 31.8. výpovědí (formulář na webu ING, jeho podepsaný sken vložený jako dokument do ING internetového bankovnictví), nebo ještě jednodušeji plně online bez papírů, a to kodexem mobility z RB bankovnictví.