Raiffeisenbank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Vasekpasek 21. 1. 2015 14:46

Vasekpasek píše:Mělo to být na rok, prý na dýl to nejde nastavit.

Měl jsem účet ještě z dob ebanky, dost dlouho jsem používal jako hlavní, jak se začlo čarovat u změn podmínek, poplatky,... tak jsem přešel na GE Gratis ... dnes když je komplet zdarma skutečně nevidím široko daleko lepší účet.[/quote]

Jj, měl jsem taky účet ještě z dob eBanky a s nostalgií na to vzpomínám. Pak jsem po čachrech výše zmíněných přešel s hlavními aktivitami mBank a loni jsem definitivně se slzou v oku šel do RB účet zrušit. No a následovalo výše zmíněné, takže mám dojem, že jestli mě budou přemlouvat letos, že se už zviklat nenechám ani dvouletou nabídkou zdarma. I když si myslím, že ten účet by "za ty prachy" byl opravdu nejlepší...
Vasekpasek
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod xtonda 21. 1. 2015 15:09

Dřív, bylo to tu i psáno, dávali napoprvé Komplet zdarma na rok a na podruhé na furt, ale teď když už mají Smart, tak bych čekal, že nabídnou přechod na Smart. Mě volali s touto nabídkou z retenčního až když sem měl trvaláky a inkasa převedena jinam, výpověď podanou a kartu přestřiženou, tak sem je poslal do háje.
xtonda
Diskutér

Odeslat příspěvekod Vasekpasek 21. 1. 2015 15:17

Myslím si totéž, ale jak jsem už psal, dneska už bych asi nevzal ani Komplet...
Vasekpasek
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod fremantle 21. 1. 2015 15:33

Když to koncem roku půjdu vypovídat, tak je s nabídkou dalšího roku zdarma nebo přechodem na Smart pošlu do háje taky, ostatně by to mohli pochopit, že ze mě asi peníze nevydolují (ač bych tam sice i po tom roce měl mít nastaven nějaké zvýhodněné poplatkování na 89 Kč měsíčně), když jsem si za ten rok vzal jen dvě kreditky s bonusem celkem 1500 Kč, které pak jen vypovím, půjčku bez úroku ve vánoční akci bez úroků při splacení do 3 měsíců a do konce roku budu akorát sbírat 2 % bonus za zálohové platby na E.ON... Buď to bude úplně zdarma nebo nic (ať si to přeberou, co bude pro ně výhodnější, když už se mnou měli takové akviziční náklady).
fremantle
Inventář

Odeslat příspěvekod PetrAsch 21. 1. 2015 16:33

Takové náklady banky jsou "utopené náklady", v rozhodování by správně neměly hrát roli.
PetrAsch
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod retron 21. 1. 2015 18:00

pro RB jsou hlavním a skoro bych řekl jediným hlediskem obraty na účtu, podle toho bud priklepnou vedeni zdarma eKonta Komplet hned po prvnim kontaktu na infolince anebo musi byt klient trochu vic asertivní.
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dr._lukas 23. 1. 2015 17:25

Dnes jsem dostal vypis a 1.000,- stale nepripsano, pockam jeste tyden a podam reklamaci ^^
dr._lukas
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vasekpasek 27. 1. 2015 12:03

Tak mi po zrušení účtu už volali. Paní (slečna) mi řekla, že mi může znovu nabídnout Komplet na rok zdarma. Když jsem jí odpověděl, že na rok je to pro mě k ničemu, že za rok bych ten účet stejně rušil a tohle neustále chození na pobočku a telefonování mě spíš zdržuje, tak řekla, že bohužel víc než na rok to v systému nastavit nejde. Takže se po 11 letech s eBankou loučím. Snad by i slza ukápla...
Vasekpasek
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod m_p_ 27. 1. 2015 12:47

V komerčce mi taky 100% slevu na vedení účtu nechtěli dávat víc jak na rok a vždy jsem musel přijít podepsat dodatek smlouvy, ale i tam se hnuly ledy a účet je zadara už asi dva roky bez nutnosti chození či volání kamkoliv.
m_p_
Návštěvník

Odeslat příspěvekod xls 27. 1. 2015 15:14

Banky by si měly pomalu zvyknout, že vedení a tuzemský platební styk zdarma je norma, a přestat otravovat. Pokud chtějí vydělávat, ať to dělají atraktivitou zbývajících služeb. Zrovna Rb je ukázkovým příkladem mixu neschopnosti, nepromyšlenosti a hrabivosti, proto ztrácí na úkor ostatních.
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod PetrAsch 27. 1. 2015 16:14

Pohled klienta je jasný. Nechce nic platit.

Pohled banky je jasný taky - pokud bude klient používat jen ty služby, které má zdarma, je to ztrátový klient.
Takový klient může být zajímavý jen na začátku, kdy je vedení banky hodnoceno podle počtu získaných klientů. Jakmile je vedení banky hodnoceno hlavně podle finančních výsledků banky, "bezpoplatkový" klient ztrácí cenu. Odchodem takového klienta banka neztrácí.

Obávám se, že většina čtenářů tohoto fóra jsou noční můrou bank :D
Neplatit žádné úroky, žádné poplatky, jen inkasovat bonusy.
PetrAsch
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod fremantle 27. 1. 2015 16:26

Pokud budou rozumné podmínky, tak nemám nějaký zásadní problém platit třeba ty úroky - ale pokud to nejlepší, co vyleze s RB je nabídka na spotřebák za 10,9 % p.a. (klasická sazba, co jsem dostal v předvánoční promoakci půjčka na 3 měsíce zdarma), tak to žádná výhra není - nabídnout rozumný úvěr za třeba 5,9 % p.a., tak bych jim ho i platil...takhle jim vyberu jen ty bonusy.

Nikdo bance nebrání, aby bankovnictví využila na prodej dalších produktů, na kterých bohatě vydělá i když víceméně standardní služby nabídne zdarma - ale ať ty služby opravdu za něco stojí...když je vrcholem nabídky kreditka De Luxe, tak se nelze divit, že to pak nefunguje.
fremantle
Inventář

Odeslat příspěvekod Akciový Klokan 27. 1. 2015 16:56

Nevím zda to tady už nebylo ... slibují elektronické výpisy ke kreditkám

http://www.rb.cz/attachements/pdf/osobn ... -karty.pdf
Nevěřte lidem nad 30 let. Mohli by mít znalosti a zkušenosti ! :-)))
Akciový Klokan
Diskutér

Odeslat příspěvekod franko_cz 27. 1. 2015 17:08

Emailové výpisy už fungují a už to tady bylo asi před měsícem.
franko_cz
Diskutér

Odeslat příspěvekod Vasekpasek 27. 1. 2015 17:29

No ještě mi volala jedna paní (slečna) pro změnu kvůli kreditce. Tu jsem zrušil společně s účtem (a pořídil Citi Life, což, jak čtu na vedlejším fóru, je taky výhra. Přiznám, že jsem ji pořídil především kvůli vstupnímu bonusu 2000 - jinak bych asi pořídil KKK. No a hned první měsíc mi přišla SMS, že se omlouvají, že bonus nebyl z technických důvodů připsán. Jak jsem se dověděl z fóra, je to celkem normálka a ani s tím bonusem nemám moc počítat...). Docela mě překvapila tím, že mi přijde ještě poslední vyúčtování tý kreditky, nikdy mi totiž žádný nechodilo, ani mailem, ani poštou (proboha :-D ). Kreditku jsem měl na korunu vyrovnanou, takže doufám, že mi tam ještě strhnou nějaký poplatek za 100 % inkaso, já se to nedovím a za 15 let kvůli tomu přijdu o dům...
Vasekpasek
Mírně pokročilý

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků