Raiffeisenbank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod charman 16. 12. 2016 11:56

PULPANM píše:Já žádal přes net snad 5 x a vždy mi přišlo zamítnutí.
Tak možná, když skočím na pobočku, budu úspěšnější.
Na jaký úrok se dá dostat při úvěru 100 000 ?
Díky


Nevím nevím. Člověk na pobočce zadává stejné údaje do systému jako ty přes net. A čeká co na to počítač. Rozhodovací pravomoci pobočky jsou 0. Ano naprosto nulové. Jediné co může pobočka trošku upravit je výše úroků a od určité výše už opět jen ředitel pobočky. NO COMMENT !!!
charman
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod fremantle 16. 12. 2016 12:23

Existují i možnosti v případě zamítnutí automatem - jednou mi to nabízeli po zamítnutí úvěru, resp. poté co systém "nevygeneroval nabídku" (ale nebylo to z důvodu úvěrové angažovanosti, to by jim tam systém vypsal - rozhodující byla nějaká jiná kritéria). Každopádně v takovém případě se posílá nová žádost přímo na risk manaždement a žádost posoudí nějaký pracovník, přičemž nabídnutá úroková sazba bude tomu odpovídající (15 % p.a. a více) a na takovou nabídku se nevztahují žádné kampaňové akce (v případě odmítnutí klientem se to pak už do registrů nereportuje, pouze to zamítnutí první žádosti). Takže pokud žádost neprojde přes epůjčky, je docela zbytečné se nějak dále snažit.
fremantle
Inventář

Odeslat příspěvekod 07Petr 16. 12. 2016 12:53

Obdržel už někdo bonus 5000,- Kč z dané akce https://www.rb.cz/attachments/PI/pravid ... s-5000.pdf ? .... a za jak dlouho od splacení?
07Petr
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PULPANM 16. 12. 2016 14:10

Díky, pak na o tedy kašlu.
PULPANM
Diskutér

Odeslat příspěvekod nikko 17. 12. 2016 17:05

Oficiální nabídka od Raiffeisenbank pro klienty Zuno:
Velice si vážíme všech našich klientů, a tak i když jsme byli nuceni zaslat vám výpověď, připravili jsme pro vás spolu s Raiffeisenbank zajímavou nabídku. V případě vašeho zájmu o přechod k Raiffeisenbank se můžete těšit například na:
Vedení účtu eKonto SMART ZDARMA
Výběry z bankomatů všech bank v ČR ZDARMA
Atraktivní úrokovou sazbu 0,75 % ročně na spořicím účtu
Možnost využívat širokou síť více než 130 poboček
nikko
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod osobne2 17. 12. 2016 20:02

Jen jestli to eKonto Smart bude bez podminek?
osobne2
Diskutér

Odeslat příspěvekod davsopl 17. 12. 2016 22:46

osobne2 píše:Jen jestli to eKonto Smart bude bez podminek?


Viz můj příspěvek v Zuno tématu...Pokud by museli klienti Zuno plnit v dané nabídce obrat jako u standardního účtu RB SMART, tak to žádná nabídka není, ale je to jen klamavá reklama. Takže bych prosil právní oddělení RB, aby se k této nabídce vyjádřilo, jinak si zadělávají na klamavou reklamu, pokud je nabídka pro uživatele nikko platná v celém znění. Děkuji.
davsopl
Nadšenec

Odeslat příspěvekod eR99 19. 12. 2016 12:15

Dnes RB překvapila. Platba odeslána z AB s dnešním datem splatnosti byla již v 10:00 zpět v AB. Vím, že tu už ta informace o Dplus0 proběhla...
eR99
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 07Petr 19. 12. 2016 12:21

v podmínkách na https://www.rb.cz/attachments/PI/pravid ... s-5000.pdf je uvedeno.

Podmínkou pro poskytnutí Bonusu je, že Klient neodstoupí od Úvěrové smlouvy ve lhůtě 14 dnů od jejího uzavření a provede řádnou úhradu první splátky Úvěru. Po splnění podmínky vyplatí Banka do 2 měsíců Bonus Klientovi, a to výhradně bezhotovostně ve prospěch Účtu.

Chápete to taky tak, že lhůta 2 měsíce běží až od provedení 1.splátky?
07Petr
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod eR99 19. 12. 2016 12:30

Ano. Ovšem v praxi by mělo dle bankéře dojít mnohem dříve. Říkal mi něco o 14 dnech...
eR99
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pan Y. 19. 12. 2016 17:57

07Petr píše:v podmínkách na https://www.rb.cz/attachments/PI/pravid ... s-5000.pdf je uvedeno.

Podmínkou pro poskytnutí Bonusu je, že Klient neodstoupí od Úvěrové smlouvy ve lhůtě 14 dnů od jejího uzavření a provede řádnou úhradu první splátky Úvěru. Po splnění podmínky vyplatí Banka do 2 měsíců Bonus Klientovi, a to výhradně bezhotovostně ve prospěch Účtu.

Chápete to taky tak, že lhůta 2 měsíce běží až od provedení 1.splátky?


Pozor, na uvedeném URL už nyní visí zaktualizované podmínky, které jsou účinné od 1.1.2017, a kromě toho, že prodlužují akci do 31.3.2017, tak mají přidanou novou podmínkou poskytnutí bonusu oproti pravidlům účinným od 13.10.2016:

nová pravidla píše:IV. Podmínkou pro poskytnutí Bonusu je, že Klient:
(i) neodstoupí od Úvěrové smlouvy ve lhůtě 14 dnů od jejího uzavření,
(ii) provede řádnou úhradu první splátky Úvěru,
(iii) v době vyplacení Bonusu stále řádně splácí Úvěr způsobem dohodnutým Úvěrovou
smlouvou (tedy Úvěr předčasně nesplatí).


V. Po splnění podmínky dle čl. IV. odst. (i) a (ii) vyplatí Banka do 2 měsíců Bonus Klientovi, a to za
předpokladu, že v době výplaty je splněna rovněž podmínka dle čl. IV. odst. (iii)
. Pakliže podmínky
pro výplatu Bonusu nebudou splněny nebo nebude možné Bonus vyplatit ve prospěch Účtu, nárok na
jeho výplatu na straně Klienta zaniká.


Předpokládal bych, že při žádosti dnes (zažádal jsem přes epujcky.cz - 100 tis./96 měsíců a dostal jsem nabídku) se na mě budou vztahovat stávající pravidla účinná od 13.10.2016 od 31.12.2016, nicméně v nových pravidlech se říká:
nová pravidla píše:6. „Rozhodným obdobím“ rozumí období počínající dnem 15.9.2016 a končící 31.3.2017.
, což v souvislosti s tím, že banka může pravidla za běhu měnit, vzbuzuje velkou nejistotu, jak vlastně bude RB pravidla bonusů, na které vznikne nárok po 1.1.2017, posuzovat... Čekám minimálně reklamaci s nejistým výsledkem a zvažuju, jestli ten úvěr mám vůbec načerpat.
“You and I have unfinished business.”
pan Y.
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fremantle 19. 12. 2016 18:11

Tak tohle mě trochu vylekalo, protože čerpat mám taky až zítra... Nicméně si myslím, že poslední věta v podmínkách je docela zásadní...

Smlouvu tedy budu uzavírat v době účinnosti původních podmínek, takže se kroutit mohou, ale snad zkoušet nebudou nic.

Tato Pravidla zcela nahrazují znění Pravidel ze dne 13.10. 2016 a nabývají účinnosti níže uvedeného
data.

Raiffeisenbank a.s., 1.1.2017
fremantle
Inventář

Odeslat příspěvekod pan Y. 19. 12. 2016 18:49

Jo, to jsem psal, že jsou účinná od 1.1.2017, přesto (právě proto) je tu ten rozpor s rozhodným obdobím. Pokud by to mělo být jednoznačné, tak by rozhodné období nových pravidel mělo začínat taky 1.1.2017. Takhle se to tváří, že nová pravidla pokrývají i úvěry zažádané v době od 15.9.2016.
“You and I have unfinished business.”
pan Y.
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fremantle 19. 12. 2016 19:30

Tak zase uvádí tam, že pravidla nahrazují pravidla předchozí, v takovém případě by měla textace zůstat zachována - některé banky podobné kampaně řeší formou dodatků, kdy na zvláštní straně udádí, že se mění bod č. X ve znění... a ostatní ujednání zůstávají nedotčena, což by byl ten samý případ... Příliš bych se toho nebál, v době sjednání smlouvy byla platná určitá pravidla a na tom není příliš co zpochybňovat.
fremantle
Inventář

Odeslat příspěvekod pan Y. 19. 12. 2016 19:58

Standardně ano, ale tady se jedná o RB ;-)
Přeci jen tato akce má i své náklady (úroky), tak by bylo nefajn nakonec nemít ten bonus.
pan Y.
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků