Raiffeisenbank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod minarjo 1. 3. 2020 18:55

Tak asi proto operátorka, jakmile jsem vyslovil Protect, věděla hned která bije a ihned nabídla tedy ukončení. Pokud se to netýká jen těch co přešli na Chytrý účet, půjde o dost klientů. Bude to dnes velmi častý požadavek na infolinku.:), pokud právě dnes ráno řada lidí zjistila, že jim tu dvacku za pojištění RB poprvé strhla.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod A1rh- 1. 3. 2020 21:59

mám Komplet z dřívějška na pořád zdarma, nic jsem neměnil, o nic jsem nežádal pokud vím. Teď se dívám do detailu účtu a Protect tam není, jen možnost o něj zažádat.
V profilu kódy AliExpress US $19, Curve 5 GBP, Tipli, ExpoBank, ING .. (příp. SZ)
A1rh-
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 1. 3. 2020 23:21

Tak jsi tehdy při založení narazil na rozumnější bankéřku/bankéře, která ti buď o pojištění řekla a ty jsi odmítl, nebo ti ho ani nenabízela. To mně tam to pojištění do smlouvy šoupla, aniž bychom to řešili :(.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod Mikka1 2. 3. 2020 00:13

Mne vydali novou kartu Style (misto Billa) a Protect tam sviti :-(
Mikka1
Diskutér

Odeslat příspěvekod A1rh- 2. 3. 2020 00:31

a já si naopak do teď myslel, že když bylo v letáku to pojištění Protect ke Komplet kontu zdarma, tak ho mám samozřejmě automaticky aktivní a už jsem se nezajímal. Bylo to prezentované jako součást služby, ne jako něco, co si můžu volitelně zdarma aktivovat. Přijde mi divné, že když ho ten balíček zdarma zahrnoval, že by aktivní nebylo. Spíš jestli ho teď někdy sami nerušili.
V profilu kódy AliExpress US $19, Curve 5 GBP, Tipli, ExpoBank, ING .. (příp. SZ)
A1rh-
Diskutér

Odeslat příspěvekod jan.za 2. 3. 2020 02:31

A1rh- píše:mám Komplet z dřívějška na pořád zdarma, nic jsem neměnil, o nic jsem nežádal pokud vím. Teď se dívám do detailu účtu a Protect tam není, jen možnost o něj zažádat.

Ja myslim, ze psali, ze to pojisteni ke Kompletu konci. Ze stejne "neodpovidalo pozadavkum klientu".
Taky jsem nic nerusil a nic mi nestrhli...
jan.za
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod suram 2. 3. 2020 04:56

Pojištění Protect nabízeli k eKontu Komplet zdarma, ale nebylo automaticky aktivní, klient si ho musel aktivovat, šlo to aktivovat i přes IB.
suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod PULPANM 2. 3. 2020 09:03

Mne u DK svítí jen pojištění proti zneužití a u KK pojištění komfort, cestovní pojištění a autoasistence.
Měs poplatek za KK DE LUXE mám Kč 99, vedení ekonta komplet zdarma
PULPANM
Diskutér

Odeslat příspěvekod fc70 2. 3. 2020 10:08

Protect není vidět u karty, ale přímo u účtu.
fc70
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 2. 3. 2020 10:26

Přesně tak, Protect je životní (konkrétně ÚRAZOVÉ) pojištění sjednané na základě smlouvy mezi RB a pojišťovnou Uniqa, nikoliv pojištění schopnosti splácet či podobně. Takže s debetní/kreditní kartou a její (ne)existencí nemá žádnou souvislost. Váže se k běžnému účtu, v jeho detailech je vidět, zda je sjednané.
A je tedy zřejmé, že různí bankéři sjednávali eKonto Komplet různě: někteří úrazové pojištění automaticky přidali, aniž by to s klientem extra řešili (asi ve stylu "je to zdarma, tak mu to tam dám, proč to řešit", tak to udělali i mě), jiní jako výchozí stav brali neaktivní pojištění s tím, že si ho klient může kdykoliv aktivovat, když by chtěl (viz @A1rh-). Oba přístupy mají svou logiku, ale ten první se ukázal teď, při změně tarifu účtu z Komplet na jeden z těch dvou nových, jako problematický, to je celé.
A že poj.Protect někomu zrušili automaticky v nedávné minulosti, jak zde někteří píšou, to může být dáno tím, že měli eKonto Komplet už déle a Protect tak bylo staré, s už neaktuálními pojistnými podmínkami. Já mám eKonto Komplet teprve od léta 2019, asi proto mi ten Protect ponechali (podmínky nové, aktuální). Ještě že tedy stačí pro zrušení Protectu jeden telefonát do RB (s ověřením přes číslo mobilu a TPIN), jak popisuji výše.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod PULPANM 2. 3. 2020 10:52

Je to tak jak píšeš, vzhledem k tomu, že mám stále ekonto komplet, je pojištění zdarma (v rámci běžného účtu eKonto KOMPLET banka platí pojištění za vás*) a dá se aktivovat přes IB.
PULPANM
Diskutér

Odeslat příspěvekod A1rh- 2. 3. 2020 13:33

tak to si ho asi (zase) aktivuji. Proč ho nemít, když je zdarma.
V profilu kódy AliExpress US $19, Curve 5 GBP, Tipli, ExpoBank, ING .. (příp. SZ)
A1rh-
Diskutér

Odeslat příspěvekod suram 2. 3. 2020 19:43

A jde to ještě aktivovat?
suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod regin 11. 3. 2020 09:02

Zdravím, řeším teď takovou věc. Někdy v lednu jsem koupil zboží v zahraničí - platba kartou přes eshop v dolarech. Peníze se strhly v korunách podle kurzu. Zboží však nedorazilo a tak prodejce vrátil peníze. Teď mám na účtu jednu částku v korunách a jinou v dolarech. Když budu kupovat něco dalšího (zase platba kartou v eshopu), půjde ta částka z dolarového účtu, z korunového účtu nebo to jde nějak vybrat? A když ta platba bude vyšší než je stav dolarového účtu, půjde celá částka z korunového, nebo jen rozdíl? Nebo bych měl převést ty dolary na koruny (např. jestli nejsou s vedením dolarového účtu spojené nějaké poplatky, atp.) ?
regin
Diskutér

Odeslat příspěvekod retron 11. 3. 2020 09:47

RB má tzv. multiměnový účet, pokud máš otevřenou příslušnou měnovou složku (jako že máš), tak se příchozí platba nepřekonvertuje, ale uloží na danou měnovou složku. V případě, že budeš platit v dolarech a budeš jich mít ve složce na celou platbu, odečte se v dolarech, pokud jich tam bude méně než daná platba, odečte se celá v korunách. Dolary lze vybrat na pobočce anebo konvertovat přímo v aplikaci. Poplatky jsou spojené s daným účtem, tzn. pokud máš eKonto Komplet, Exclusive nebo Prémiový účet, tak je to v ceně. Pokud máš Smart nebo Chytrý účet stojí jednotlivá složka tuším 25 korun měsíčně.
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků