Stránka 379 z 443

Re: Raiffeisen (eBanka)

Odeslat příspěvekNapsal: 24. 10. 2019 13:26
od PULPANM
tak u Moneta je to daleko horší, v IB se přihlásíš, klikneš na avízo o příchozí zprávě, chceš pokračovat za 2 sekundy jinam a jsi odhlášený

Re: Raiffeisen (eBanka)

Odeslat příspěvekNapsal: 24. 10. 2019 13:55
od milanBrno
Mne se nic neodhlasuje a to dokonce ani kdyz nabehne sporic, nebo omylem aplikaci zavru.
Odhlasuje se az pri delsi necinnosti.
(to plati i pro Monetu)

PS: PULPANMe, to co popisujes neni chybou banky, ale tvym prohlizecem!

Re: Raiffeisen (eBanka)

Odeslat příspěvekNapsal: 24. 10. 2019 14:03
od qwertz375
Nic se neodhlašuje. Mobilní aplikace funguje normálně.

Re: Raiffeisen (eBanka)

Odeslat příspěvekNapsal: 24. 10. 2019 17:46
od saabik
Je holt normální hledat chybu u druhých a ne začít u sebe... :)

Re: Raiffeisen (eBanka)

Odeslat příspěvekNapsal: 28. 10. 2019 10:14
od mareka
Příjemné překvapení: okamžitá platba do Creditas proběhla ve státní svátek.

Re: Raiffeisen (eBanka)

Odeslat příspěvekNapsal: 28. 10. 2019 15:33
od Thom
Nepříjemné překvapení - platil jsem dnes Rai Pay a terminál chtěl PIN. V tu chvíli jsem nevěděl jaký. Za mnou fronta. Chtělo to ten karty, heslo do aplikace mám jiné. Víc zmatené to snad být nemůže. Budu muset vysvětlit manželce, co je co nebo to nějak sjednotit nebo tím nesmyslem nezaplatí...

Re: Raiffeisen (eBanka)

Odeslat příspěvekNapsal: 29. 10. 2019 11:17
od dalich
Thom: Zajímavé, platil jsem 100t+ a v pohodě. Ale je fakt, že mám stejný PIN na RaiPay i na plastové kartě, takže těžko rozeznat, zda by se mi to také stalo.

Re: Raiffeisen (eBanka)

Odeslat příspěvekNapsal: 30. 10. 2019 11:15
od Schwarzie
Mam eKonto Komplet a toto mi prislo:
vážíme si toho, že jste klientem Raiffeisenbank. Na spokojenosti našich klientů nám velmi záleží, a proto naše služby neustále zlepšujeme, aby co nejvíce vyhovovaly jejich potřebám.

Protože nyní využíváte osobní účet, který od příštího roku nebudeme dále nabízet a rozvíjet, připravili jsme pro Vás nový, PRÉMIOVÝ účet. Tento účet Vám poskytne všechny služby a výhody prémiového bankovnictví a v budoucnu bude nadále přizpůsobován potřebám našich klientů.
i
Váš stávající účet bude na nový, PRÉMIOVÝ převeden k 1. 1. 2020. Pro Vaše pohodlí nemusíte podnikat žádné kroky, převod proběhne automaticky.
HLAVNÍ VÝHODY PRÉMIOVÉHO ÚČTU JSOU:

vedení účtu ZDARMA v případě, že váš pravidelný měsíční příjem na účet je 50 000 Kč (měřený jako dvě nejvyšší příchozí transakce v měsíci na Váš účet z jiných než Vašich dalších účtů vedených v Raiffeisenbank),

osobní a individuální péče,

ZDARMA neomezený počet výběrů z bankomatů všech bank po celém světě,

až 19 měn pod jedním číslem účtu,

od 1. 1. 2020 zdarma vedení nové kreditní karty RB PREMIUM, která umožňuje například dva volné vstupy do letištních salonků v rámci globální sítě LoungeKey.

Kompletní ceník PRÉMIOVÉHO účtu naleznete v příloze této zprávy nebo ZDE.

Věříme, že tuto změnu uvítáte a nové nastavení účtu povede k Vaší větší spokojenosti.
Jsme povinni Vás informovat, že navržené změny můžete odmítnout do 31. 12. 2019, a to buď telefonicky na lince 800 900 900, nebo písemně osobně ve kterékoliv pobočce Raiffeisenbank a.s. (kde Vám poskytnou příslušný formulář), jinak se poté pro nás navzájem stanou závaznými. Pokud se rozhodnete změny odmítnout, povedeme Váš běžný účet a jeho tarif dále, a to dle platných podmínek. V případě, že se rozhodnete změny odmítnout, máte rovněž právo změnou dotčené smlouvy písemně vypovědět. Výpověď je v těchto případech bezplatná a účinná doručením bance. Pokud změny neodmítnete, po převedení na PRÉMIOVÝ účet již nebude změna na Váš původní tarif možná, protože Váš současný tarif již nebude od 1. 1. 2020 v naší nabídce.

Re: Raiffeisen (eBanka)

Odeslat příspěvekNapsal: 30. 10. 2019 11:52
od Schwarzie
Cenova zvyhodneni platna do 31.12. zustavaji zachovana, tak snad bude dal zdarma. Spis by mne zajimalo, jestli bude KK RB Premium neco vracet.

Re: Raiffeisen (eBanka)

Odeslat příspěvekNapsal: 30. 10. 2019 12:05
od hopo.hopo
Žádný vratky bych od KK Premium nečekal, to už by se s tim snad pochlubili. Ale momentálně do konce roku je k Premiovému účtu zdarma KK De Luxe, která vrací 1 % / až 250 měsíčně. Takže ideálně převést na Premiový účet co nejdříve (dělají to vždy k 1. dni následujícího měsíce) a zažádat o KK De Luxe do konce roku.

Re: Raiffeisen (eBanka)

Odeslat příspěvekNapsal: 30. 10. 2019 12:08
od cz01
RB už informovala o změnách u KK Premium a vratka tam nebude, pouze přidají 2x vstupy Lounge Key + avizují cestovní asistenční služby (ale to bude beztak jen Mastercard asistenční služba) a odeberou pojištění karet tuším, která byla u zlaté KK. Osobně mi přijde zajímavější varianta KK Deluxe se sjednáním před koncem roku, aby byla vedena zdarma.

Re: Raiffeisen (eBanka)

Odeslat příspěvekNapsal: 30. 10. 2019 13:06
od Lafayette16
Schwarzie píše:Mam eKonto Komplet a toto mi prislo:
vážíme si toho, že jste klientem Raiffeisenbank. Na spokojenosti našich klientů nám velmi záleží, a proto naše služby neustále zlepšujeme, aby co nejvíce vyhovovaly jejich potřebám.

Protože nyní využíváte osobní účet, který od příštího roku nebudeme dále nabízet a rozvíjet, připravili jsme pro Vás nový, PRÉMIOVÝ účet. Tento účet Vám poskytne všechny služby a výhody prémiového bankovnictví a v budoucnu bude nadále přizpůsobován potřebám našich klientů.


Dá se tohle očekávat pro všechny majitele eKonta?

Re: Raiffeisen (eBanka)

Odeslat příspěvekNapsal: 30. 10. 2019 21:57
od evelista
nemas spis něco historického bez Smarta?

Re: Raiffeisen (eBanka)

Odeslat příspěvekNapsal: 31. 10. 2019 08:57
od audiobullys
Mě včera taky přišel email o změně na premium účet. Nechápu kdy se to mění, natož že to menej automaticky bez podpisu.
Když si nechám style tak ještě za tu kk budu platit? To jsou vycuranci.

Re: Raiffeisen (eBanka)

Odeslat příspěvekNapsal: 31. 10. 2019 12:27
od Schwarzie
Zmena, pokud ji neodmitnes, je k 1.1.2020.