Stránka 426 z 442

Re: Raiffeisenbank

Odeslat příspěvekNapsal: 4. 7. 2020 01:22
od fc70
(Až!) od 1. 9. platí technické podmínky, které říkají, že směnárna je RB střed + 0,5%. Nic jim asi nebrání mít RB střed, který není přesně uprostřed, podle toho, kterým směrem bude víc obchodů.

Re: Raiffeisenbank

Odeslat příspěvekNapsal: 5. 7. 2020 08:16
od vpe
A střed neni shodný s čnb? :-)

Eu by mohla zakazat takovéhle kulačení (vesnická lichva)... no ale to by byli proti sobě (mít všude euro:), ale zase to dává prostor imperialistickým firmičkám ke směnárenské činnosti (kapitalismus).

Re: Raiffeisenbank

Odeslat příspěvekNapsal: 7. 7. 2020 07:26
od Persbrandt
Persbrandt píše:
bufalobil1 píše:Chci se zeptat pokud si založím Chytrý účet s usetreno.cz měl bych dostat bonus 1000 Kč za těchto podmínek viz citace:

Pokud ovšem ten bonus na Chytrý účet ještě stále poskytují. Včera se na Ušetřeno při telefonátu tvářili že bonusy na účty RB platí jen do posledního června, tak jsem objednal.


Zajimave, na webu usetreno.cz opet maji bonus 1000 kc psany i u Chytreho uctu. Takze to vypada, ze akce byla prodlouzena a potvrzuje to, co o kus dal psal bufalobil1.

Ja jsem objednal Chytry ucet pres Usetreno jeste na konci cervna, taky mi prislo nejprve mailove potvrzeni vcetne potvrzeni bonusu od Usetreno, posleze prisla i smska od RB, ze zaregistrovali moje tel. cislo a mail od RB, kde se mj. pise:

"Vazeny pane, s potěšením si Vás dovolujeme informovat, Vaši žádost o založení účtu jsme zpracovali. Připravili jsme smluvní dokumentaci, se kterou Vás v domluvený termín navštíví kurýr ze společnosti Dropick.

Nyní se seznamte s dalšími jednoduchými kroky k získání běžného účtu:
1, Důležité dokumenty před podpisem smlouvy
v příloze Vám zasíláme dokumenty, které jsou nedílnou součástí smluvní dokumentace. Pečlivě si je prostudujte ještě před uzavřením smlouvy atd..."


Az dosud se ovsem zadny kuryr neozval. Jenom mne v te souvislosti napadla takova uvaha (nerikam tim, ze tak hodlam postupovat), a sice mam na mysli eventualitu, ze bych se s kuryrem z jakehokoli duvodu minul, takze by mi nedorucil smlouvu o uctu a ja ji nepodepsal. Kdybych se potom pozdeji, treba na podzim, obratil na stavebni spor. RSTS, ze chci v te druhe akci (akce ma trvat aspon do konce roku) zalozit ucet u RB s bonusem az 2000 kc, tak co myslite, vezmou mne jako noveho klienta a zalozi mi bez problemu ucet s bonusem?
Nebo by mohl byt problerm, ze RB ted uz ma od toho Usetreno nejaky zaznam o mych udajich, trebaze jsem nikdy nebyl jejich klientem a ani tu pripravovanou smlouvu jsem zatim nepodepsal (zatim probehl krome zminenych mailu jenom ten rekneme nabizeci a registracni telefonat z Usetreno)?

Re: Raiffeisenbank

Odeslat příspěvekNapsal: 7. 7. 2020 08:51
od Lenka_2
Přečti si na Googlu recenze na Dropick (hodnocení 2,2/5):
https://g.co/kgs/FReaYg

Re: Raiffeisenbank

Odeslat příspěvekNapsal: 7. 7. 2020 10:30
od tom brava
Nevíte někdo, co se skrývá za formulací "aktivní používání Chytrého účtu", aby měl člověk nárok na čerpání 2x 1k po 4/12měs.?
Skončilo mi letos stavebko, tak uvažuju o tédle kombi akci - založení stavebka+chytr.účtu přes RSTS:
https://www.rsts.cz/rbs/

Re: Raiffeisenbank

Odeslat příspěvekNapsal: 7. 7. 2020 13:04
od ROlda78
Co znamená aktivní využívání účtu?

Pokud máte založený CHYTRÝ účet nebo AKTIVNÍ účet, aktivní využívání znamená, že vám na něj musí měsíčně přijít alespoň 15 000 Kč a zároveň je třeba v daném měsíci realizovat alespoň 3 transakce, které se v něm i zaúčtují. Nechte si k nám chodit například výplatu, uhraďte z ní nejdůležitější složenky a užijte si všech výhod.

Pokud máte založený PRÉMIOVÝ účet, aktivní využívání znamená, že vám na něj musí měsíčně přijít 50 000 v jedné nebo maximálně dvou transakcích. Technicky sečteme dvě nejvyšší příchozí transakce na účtu v měsíci.

Pokud máte založený EXKLUZIVNÍ účet, aktivní využívání znamená, že objem vašich vkladů a investic u Raiffeisenbank je alespoň 1,5 mil. Kč měsíčně.

Jestliže využíváte studentský účet, aktivní využívání znamená, že je třeba na běžném účtu uskutečnit alespoň 3 odchozí transakce měsíčně.
zdroj: https://www.rb.cz/osobni/ucty/sporici-ucty/ekonto-xl \ Podrobné informace o produktu \ Často kladené dotazy \ Co vás zajímá: Co znamená aktivní využívání účtu?

Re: Raiffeisenbank

Odeslat příspěvekNapsal: 7. 7. 2020 14:05
od PULPANM
Čus všem, má cenu měnit kompletkonto na aktivní účet? Nikdo to po mne nechce, tak nevím, proč bych to dělal.

Re: Raiffeisenbank

Odeslat příspěvekNapsal: 7. 7. 2020 14:38
od retron
rozhodně ne, zvlášť pokud je tam nějaké zvýhodnění

Re: Raiffeisenbank

Odeslat příspěvekNapsal: 7. 7. 2020 17:43
od tom brava
ROlda78 píše:
Co znamená aktivní využívání účtu?

Pokud máte založený CHYTRÝ účet nebo AKTIVNÍ účet, aktivní využívání znamená, že vám na něj musí měsíčně přijít alespoň 15 000 Kč a zároveň je třeba v daném měsíci realizovat alespoň 3 transakce, které se v něm i zaúčtují. Nechte si k nám chodit například výplatu, uhraďte z ní nejdůležitější složenky a užijte si všech výhod.



mohu poprosit o link na zdroj té informace? Marně se snažím to dohledat, furt mi to gugluje staré eKonto/XLkonto a tehdejší obratovou podmínku 15 litrů pro lepší úročení spořáku.

Edit. Děkuji moc, fakt je to tam skvěle ukryté....

Re: Raiffeisenbank

Odeslat příspěvekNapsal: 7. 7. 2020 21:04
od mate59
U Exkluzivního účtu stačí mít k poslednímu dni v měsíci 1,5 mil Kč na účtu,nemusí to tam být celý měsíc .Je k němu zřízený spoř. účet úročený 0,3% do 2 mil.

Re: Raiffeisenbank

Odeslat příspěvekNapsal: 8. 7. 2020 10:18
od PULPANM
retron píše:rozhodně ne, zvlášť pokud je tam nějaké zvýhodnění

Něco tam je, je zdarma a platím jen Kč 99/ za deluxe

Re: Raiffeisenbank

Odeslat příspěvekNapsal: 8. 7. 2020 15:18
od chrudimi
Mám KK Mall a zakládal jsem chytrý účet přes ušetřeno, dnes, tedy něco přes týden od založení, mi přišla sms, že v IB najdu v detailu KK banner, přes který mi připíšou 1000Kč, potvrdil jsem tedy v IB odměnu a už mám na kartovém účtu připsáno. Dle pravidel akce měla být odměna na základě aktivního využívání až po 3 až 4 měsících, navíc předpokládám s připsáním na BÚ. Nevíte někdo, co je to tedy za akci? Nedohledal jsem k tomu žádný dokument.

Re: Raiffeisenbank

Odeslat příspěvekNapsal: 8. 7. 2020 18:02
od Klient ps
O té akci je víc psáno v sekci Raiffeisenbank kreditni karty.
viewtopic.php?f=316&t=1247580&st=0&sk=t&sd=a&start=4230

Re: Raiffeisenbank

Odeslat příspěvekNapsal: 9. 7. 2020 01:57
od Persbrandt
chrudimi píše:Mám KK Mall a zakládal jsem chytrý účet přes ušetřeno, dnes, tedy něco přes týden od založení...


Zalozenim zde presne myslite podepsani smlouvy o BU pred kuryrem nebo objednani uctu pres operatora Usetreno? Uz jste podepsal smlouvu o BU u kuryra?
Jen by mi prislo prekvapive, kdyby Vam vyplatili bonus 1000 kc jeste pred fyzickym zalozenim uctu, ale vsechno je mozne...

Predpokladam, ze jste u RB dosud mel jenom KK Mall a ucet jste chtel zalozit pres Usetreno za obecnych podminek platnych pro vsechny. Jinak ale kdo by nechtel dostat slibeny bonus okamzite misto cekani nekolik mesicu...Nevim teda, jestli vyplata bonusu na KK misto BU neni pro nekoho mirna komplikace...
Ale obecne by snad RB nemela nutit nove klienty BU, kteri u RB maji bezici KK, aby klikali na nejaky banner v IB, pri splneni standardnich podminek akce by prepokladam meli po tech 3,4 mesicich dostat bonus stejne jako vsichni ostatni novi klienti, kteri vyuzili teto akce. Ale vetsina lidi asi sahne po tom bonusu hned, kdyz mam moznost.
Jinak chapu "chrudimi" a pripadne dalsi klienty ve stejne situaci, ze by potrebovali vedet, jestli to kliknuti na banner v IB bylo jenom "urychlovac vyplaty" a stejne musi nekolik mesicu plnit stanovenou podminku aktivity nebo jestli timto jsou od plneni aktivity osvobozeni a pripadne jak dlouho jsou vubec povinni si novy BU nechat.

Re: Raiffeisenbank

Odeslat příspěvekNapsal: 9. 7. 2020 08:05
od chrudimi
Klient ps: Díky za info.

Persbrandt: 9 dní od potvrzení založení účtu, přičemž jsem hned první den provedl převody pro splnění podmínky aktivního využívání. Předtím proběhl celkem standardní proces s kurýrem, na něj jsem čekal cca 5 dní.
Zajímalo mě především, jestli se jedná o nějaký souběh akcí nebo to na ušetřeno pouze obešli a mám založeno v úplně jiné akci, což by ale bylo v rozporu s podmínkami, na které odkazují v e-mailu, který mi poslali po komunikaci s nimi. Pokud zatím nikdo nemá podobnou zkušenost, tak do konce roku bude jasněji. Držet po tu dobu účet není problém, stejně musím podobně dlouho držet i kartu.