Česká spořitelna

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Stifmeister 13. 4. 2021 17:35

No zajimae me ten termin "aktualizace" a proste nevim kdyz ji poslu se schuzkou nekam jestli nebude prudit na vice frontach tak se ptam zkusenejsich, do nejakych pruseru se ukecat nenecham na to jsem moc "zid", ale prirozene je mi blby tam jit 5x ji poslat do ***** a podekovat.....
Otazka spise zni jestli me muze banka nejak "perzekuovat" za to ze s ni nekomunikuji a nenecham se vodit po schuzkach
Stifmeister
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod fc70 13. 4. 2021 18:21

Banka není jako berní úřad, kde neznalost zákona neomlouvá a za porušení zákona se jde do vězení, banka je jako prodejna hraček nebo školní obědy.

Přijdeš do obchodu, rozhlédneš se, na některém pultu možná vezmeš hračku do ruky, vrátíš zpátky, odejdeš, a nikdo ti nemůže říct ani popel.

Školní obědy objednáš na měsíc, nechutnají, zrušíš, odejdeš. Samozřejmě pokud je objednáš na rok s měsíčním placením, a po měsíci přestaneš platit, nebo pokud je budeš jíst bez placení, máš problém.

Ani v obchodě s hračkami ani ve škole by tě nenapadlo jít do obchodu nebo něco koupit jen proto, že prodavačka ti řekne, že ti ještě nic neprodala, že?

Jsou tu zprávy, že ČS není spokojená s klienty Erste Premier, co nic nepoužívají, ale to asi není tvůj případ.
Naposledy upravil fc70 dne 13. 4. 2021 22:59, celkově upraveno 1
fc70
Přeborník

Odeslat příspěvekod pmoravec 13. 4. 2021 18:34

A mají od Vás všemožné kontaktní údaje, správné číslo OP, a hlavně souhlas "s GDPR"?

Protože co tak mám zkušenost s různými call centry firem jako Innogy a přímo vybíráním dividend skrze ČS (kde jinak reálně nic už roky nemám), tak "aktualizace" spočívá v tom, že po Vás všechny tyto údaje chtějí a trvají na podepsání souhlasu s GDPR (včetně poskytování údajů 3. stranám), a dokonce se snaží tvrdit, že to je vyjádření souhlasu "povinné" a nemají na formuláři možnost to mít nezaškrtnuté. Já jsem vytrval, a nakonec s tím souhlasem couvli, ale většina lidí se nechá přesvědčit.
pmoravec
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod yxcv 13. 4. 2021 18:39

Proste tam nechod a jeji tel.c. si dej do blokovanych.
yxcv
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Stifmeister 13. 4. 2021 18:42

@pmoravec Tak kontaktni udaje maji, souhlas s gdpr to si nepamatuju, to tehda asi nebylo, nevim jestli se novou obcankou musi jit do banky apod..jinak volala mi primo pani z pobocky, nebylo to callcentrum
Stifmeister
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod drkarel 13. 4. 2021 18:55

Ve spořce pečují o klienta i lidé přímo z poboček. :)
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod Stifmeister 13. 4. 2021 19:02

"pecuji"
Stifmeister
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod tmx643 13. 4. 2021 19:53

Však to je v té reklamě, že ti zavolají, zeptají se tě, jak se máš, a ty se zeptáš jich... :D
tmx643
Diskutér

Odeslat příspěvekod DrumSession 13. 4. 2021 21:33

Zkazka jak sel Drumsession na schuzku (ačkoliv nevěděl, co čekat) s ČS mobilni banéřkou (s jasnou fin. představu)

5 GOTO 10 (fast response) Koncem listopadu mi zvoní telefon a volala nějaká ukecaná mladá noname-ka, a že pro mě mají samé novinky z ČS, a že budou i "hory, doly", eskamotéři přijedou a točte se pardálové... No ve slabé chvilce jsem se nechal ukecat a svoli se schůzkou, termín asi za 10D.

Sešli jsme se v kavárně. Přišel jsem asi o 5 min později, a tak místo vybrala bankéřka. Kouknul jsem, kde bychom měli sedět, a ptám se jí, jestli si nepřesedneme. "Jenže" stolečky byly očíslované a ona, že prý ne, tady je to dobrý a navíc už měla otevřený NB připojený do zásuvky opodál. Tak jsem mrknul a získal body pro mě snadné body navrch (see below). Mobilní bankéřka byla fajn, sympatická, ukecaná, chytrá, pozorná, štika, +nadupaná z mktng. školení a měla připravený systém otázek, který se často ptal na to samé ale trochu jinak (sondážní psychtest ?). Ale byl opravdu šikovná a sociálně profi, na rozdíl od mě. Přišel jsem samozrejmě bez přípravy.
Dáte si pivo? (Tak na to nikdy neskočím) Dal bych ale jsem tu autem, tak jen coffee (100% arrabicu etiopia) ona cappuccino. Na úvod se mě zeptala, jak jsem spokojený s ČS? Zakoulel jsem očima a raději mlčel a řekl něco do ztracena. Nějakým zp. mě rozmluvila:
No úplně naho-x-no. Nechápavě se na mě podívala. Jak říkám, krátké, jasné, výstižné. Co tam máte dále? A tím bylo vymalováno... A co se jako vám nezdálo?

Konkrétně na ČS mám vzpomínky, na které jen tak do konce života nezapomenu. Nejpreve to začalo, jak mě jako chudého studenta začali systematicky odrbávat o 5 Kč za jakýkoliv pohyb na účtu. Tak jsem vždycky přemýšlel, jestli mám něco bezhotovostně zaplatit za bůra nebo za poplatky koupit lahváče na kalbu na chalupu na víkend. B-éé je správně.
No bylo to strašlivé, nezapomenutelné, jak mě furt jako studenta zdírali (80-180 Kč/m), že jsem si finance nakonec převedl na studentské konto k ČSOB. Tam po mě nechtěli "výpalné" za pohyb (úplně nadskočila) a na studentské podmínky jsem jim tam vydržel ještě dost přes limit (Moc Děkuji!).
Další: Jak se okresní kampelička pro solventní rakouské sedláky (a snado se nechajíc odrbat o drobné euroše) pomocí Tuzemáka nechlal snadno uchvátit. Jak zisk skupiny Erste tvořila ČS asi z 80% a úspěšné mngery z Wajnnu vlastně dlouhá léta živili čeští důchodci. A jak Erste vydrbala v odkupu s akcionáři ČSas za blbou cenu aj. zkazky. No prostš děs, bída a utrpení... kolo si raději opřu jinde. Tak co tu na mě máte nalíčeno?

Navodila zpět dobrou atm. (profík). A pak mi začala pokládat nenápadně záludné otázky, co z financí bych konkrétně potřeboval. A začala ze mě tahat odpověďi. Poudám, že mě zajímá úplně fšechno (rozsvítily se jí oči). Ale co bude pro mě zajímavé. Tak co máte? Já si vyberu! Ona na to, řekněte, co potřebujete, udělám vám konkrétní nabídku (jedinou, hned teď k podpisu, žádné srovnání, přeci jsme ČS).
Chci DPP, HYPO, s.ú., dluhopisy, investice fondy i akcie, dvévelopment (rozsvítily se jí oči)
Máme bla bla bla... Stop, to všechno znám, akcie drahý poplatky, fondy blbý složený vysoké náklady na "nevedení" aj. všechno mám jinde, protože u ČS je to blblý (opět kolo si klidně opřu jinde). Bude to lepší u Erste Premier (nebo Blue??)? Zkušený obchodník proti mě seděl, negativa neslyšlela, okamžitě je odstřelila, a začala to zkoušet na novo (mmj. nanovo.cz taky "zajímavý" business). Tak super jaké máte konkrétní investici fondy a co výpalné první % nebo ETF a jaký mají rozprostření, podklad a TER? Nemám problém si je koupit sám podle svého. Něco se zaseklo - nemáme.

Pak jsme si ještě povídali a řekl jsem, že jedine co me zajímá, je snížit % na hypo. ČS si přeci půjčuje od ČNB za 0,5%, tak bych potřeboval tak za 0,6-0,7%. To bybylo fair, v mých měřítkách. V zásadě bych si půjčil od ČNB úpně a zcela sám, abych je nezdržoval a oni mě...

Nakonec se projevilo blbý to místo, protože bylo hned vedle presovač, kde obsluha stále připravovala kafe zákazníkům. Takže dost hluk stálé grrrr, vrrr a pára pššš!! Když přišlo na Erste premier (rozsvítily se jí oči), to je drahej sh-it pro úplně tupý klienty, pokud ho nedojí. Slibte mi, že už mi nikdy nikdo z ER nebude nabízet Premier. No zkrátka kolo bych si raději opřel jinde... Opravdu blbá muzika i Blitka hraje lépe, a to už je co říci...

Takže moc spokojený nejste?
No v zásadě až tak nejsem velmi výrazně nespokojený. Mnohem hůře hodnotím mB pro zcela totání nepřehledné IB. A úplný dno si (asi nejen) u mě systematickým přístupem vypěstovala RB, ačkoliv služby fachčí. Ale ten smells like teen spirit tipuju tak na 89 let.
Evidentně si oddechla, protože asi něco musela napsat na hodnocení "blbýho" klienta. Nakonec jsem ji pochváli, že práci dělá výborně, ale klidně ať uvažuje o lepčíím teamu. Na tom, že každá banka chce vyděla v zásadě asi neín nic špatného, za kvalitní služby se musí platit. Jen to ER-ko mám, díky historii již jasně zařazený, ale jsou horší...
Tak nashle, jdu pořídit "Mikuláše", aby bylo doma veselo a nedostal jsem vejprask.

10 V závěru jsem se zeptal, jestli nepotřebuje půjčit finance. To už šla trochu do kolen...
Pokud nevíte co chcete, tak to dostanete :love:
Pokud víte co chcete, tak to nedostanete 8-S
Výsledek nic neměli. Ale už na začátku jsem očekával, že alespoň bude švanda.
PENÍZE nebo nepočitatelná LÁSKA ? ŠTĚSTÍ spočívá vědět to, co si vybrat
Nesmíte se bááát a na hlavu si nechat s... Takže? Musíte se ptááát !!
DrumSession
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod xls 14. 4. 2021 05:42

Jo, tenhle přístup spořky je marnost nad marnost. Ale asi jim to funguje, zpracovatelných klientů s odpovídající informovaností a iq bude asi dost. Dokonce jsem i přes fyzický odpor koupil pár akcií Erste a jdou nahoru.
xls
Inventář

Odeslat příspěvekod evelista 29. 4. 2021 11:32

ma tady nekdo z vas 7 mistne cislo CS uctu? pokud ano vite do jakeho roku to tak slo?
evelista
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Česká spořitelna 29. 4. 2021 13:47

Dobrý den, pokud máte na mysli starý formát čísla účtu, který byl spojený se specifickým symbolem, tak ten už nevyužívá žádný z našich klientů. K přečíslování účtů na nové formáty došlo 5. dubna 2004.
Jiřka, ČS
Česká spořitelna
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod slavo963 29. 4. 2021 15:17

Omylem jsem poslal na stary format cisla uctu penize(9 mistni) a nikdy se uz nevratili. v CS nikdo se mnou danou vec nechtel resit.
slavo963
Přeborník

Odeslat příspěvekod xsw 29. 4. 2021 15:44

Však to by se mělo řešit s bankou odesílatele a ne příjemce.
xsw
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod slavo963 29. 4. 2021 18:52

Moneta chce za to petikilo nebo kolik. Jde o castku kolem litru. Vysledek nejasny a nakonec prijdu i o tech 500.
slavo963
Přeborník

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků