PLUTUS - náhrada crypto.com?

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod petkoj 8. 2. 2023 11:07

Ja som to pochopil ze v polovici mesiaca prejdes z free na everyday a vyuzijes 1 perk v tom mesiaci a druhy perk v druhom cize mas 2 perky v podstate za cenu jedneho. Inak kebyže si to aktivujes prveho tak do konca mesiaca mas len jeden perk a tym padom mas jakeby zadarmo ten v dalsom mesiaci kvôli tomu prelomu.
petkoj
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod ard3ne 8. 2. 2023 11:26

ale musíš potom zrušiť platený tarif, inak to nedáva žiaden zmysel, lebo je jedno, či prvého, ôsmeho alebo dvadsiateho, stále využiješ tie dva každý mesiac.jedine to zrušenie mi dáva zmysel, 20.tého zaplatím netflix, 25 si zaplatím everyday, pribudne mi plus jeden perk, idem do lidl, další mesiac sú dva, miniem ten lidl, 19. zaplatím za netflix a zruším platenie tarifu, takže som dostal 4 perks za jedno predplatné. Ak by som to nezrušil a platil ďalej, tak je úplne jedno, kedy si začnem tarif everyday platiť (okrem posledného predposledného v mesiaci z dôvodu nezaúčtovania platby)
ard3ne
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod George_76 8. 2. 2023 18:48

Dnes jsem napsal na podporu nehezky email protoze uz me to opravdu vysira... třetí mesic tvrdi ze opravili problem s pending transakcemi, 3 tydny to fungovalo a od 4.2. mam opet transakce nektere dny pending... Tahle sluzba mi uz trosku pripomina nejaky pilot, ktery se vyviji na produkci za pochodu... Ty topupy jsou taky *****... v pondeli po pulnoci jsem topnul penize, dorazily v utery v pul 12 pred polednem, protoze me to sralo, potreboval jsem tam prostredky, tak jsem v 8:55 rano topnul dalsi, uplne stejnou castku, a ta byla okamzite, takze jeste drive nez ta z predchoziho dne... to nema zadnou logiku a pokud chce clovek tuhle sluzbu pouzivat jako hlavni platebni kartu tak je to totalne nespolehlive...
George_76
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod petkoj 9. 2. 2023 07:34

Dokial neprejdu pod iný zjednoteny účet tak si nič nepomozes...
To dobijanie je vždy risk a hlavne ja uz nepresuvam piatky ani víkendy vtedy to chodí ešte neskôr ako 24h.
Aj štvrtok večer mam vyskúšané ze tiez to uz je risk presúvať ze pride to az pondelok - utorok.
Takže jedine vydržať dokial uz bude jeden účet a žiadne presúvanie nebude potrebné.

-- 9. 2. 2023 08:46 --

Jedine zaplatiť cez Curve a spraviť potom GBIT ine nič nepomôže
petkoj
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod SamerLP 9. 2. 2023 09:33

Ja som podobne riešil ako som spomínal, ale našťastie len v jeden deň som mal všetky transakcie ako pending, reálne to boli síce tri malé sumy. Podpora neodpísala ani za 7 dní tak som predvčerom bol na live chate na discorde a pripísali mi to manuálne. No reálne to bolo 0,05 PLU, pár centov na EUR :D

GBIT je super kto má Curve, ale je tam stále háčik, že treba mať kvôli tomu peniaze navyše, a potom dokým prídu na tú prvú kartu peniaze tak to tiež trvá niekedy 2 dni.

Si myslím, že je lepšie, ako aj ja robím, nechať si dajme tomu 100€ na Plutus, platiť s tým, a potom denne si dobíjam ráno okolo 9:18 aby som tam mal znova tých 100€. Ak by niekedy to bolo málo na deň tak potom jedine čo bude nad túto sumu cez GBIT.

Ale po tej zmene, že bude len jeden účet to bude všetko omnoho lepšie, a jednoduchšie. Ale stále si myslím, že aj keď je to aktuálne ruleta s dobíjaním na kartu, tak stále lepšie ako keby som to posielal klasickou SEPA platbou kde čakám 24 hod. takto keď to niekedy ide instantne tak lepšie jak nič.
SamerLP
Nadšenec

Odeslat příspěvekod petkoj 9. 2. 2023 10:31

Ja včera v takomto čase 660€ a doteraz mi ich nepripisalo na kartu...
Potom som skúšal este neskôr poslať 10€ a taktiež doteraz nič...
Čiže niekedy to je fakt lotéria minule o 18:00 2 platby po 100€ a v pohode instantne a inokedy jedna prejde a druha sa zasekne.... a to aj ked su posielane behom 5min...
Ja osobne sa uz nato veľmi nespolieham nikdy.
Minule aj ráno ked som si posielal a tiez sa zasekla platba niekede.
petkoj
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Rupizhnjaak 9. 2. 2023 12:20

Jo, taky už jsem doufal, že pending problém už je vyřešený, celý měsíc vše fungovalo, ale platby ze 7.2. zase pending...
Napadlo mě, že problém nemusí být nutně u Plutus, ale u té karetní společnosti. Ta musí Plutusu nějak dodávat informace, co se děje na kartovém účtu, pokud dodá blbé informace, nebo nedodá vůbec, Plutus to samozřejmě nezpracuje. Např. z mých 4 plateb 7.2. byla jedna opravdu pending až do 8.2. (v Curve ta informace je správná) a za tu jsem dnes odměnu dostal. Takže je možné, že prostě 7.2. nedodali informace o mých vyřízených transakcích, jinak mi nedává smysl, že by zrovna tu jednu transakci Plutus odměnil a ostatní ne.
A to by mohlo vysvětlit i to náhodné dobíjení, možná ve skutečnosti ty peníze na kartu dorazí, ale Plutus o tom nedostane informaci. Zkoušel někdo jít na kartě do "záporu", když dobití ještě nebylo v Plutusu připsáno?
Rupizhnjaak
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod petkoj 9. 2. 2023 13:06

Nie to bude blbosť lebo ja mam sice cez curve nastavene ze ked niesu prostriedky tak to sťahuje z ďalšej karty. Platil som a pritom tiez som si posielal peniaze a samozrejme stiahlo to z tej záložnej karty a viac krát to mam vyskúšané...
Peniaze este furt nemam na karte je to zase v nedohľadne.....
petkoj
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Rupizhnjaak 9. 2. 2023 13:36

Hmm, tak to asi bude složitější... Nezbývá než trpělivě čekat, až to opraví definitivně. Ono od opravy chyby u programátora k ostrému nasazení je dlouhá cesta, přece jen jde o reálné peníze. V takovém HI se s tím testováním asi moc nezdržovali a jak to dopadlo :-)
Rupizhnjaak
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod petkoj 9. 2. 2023 17:25

Prechádzajú Vam presuny na kartu? Ja od včera čakám a furt nič ani jedna platba.
petkoj
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Rupizhnjaak 9. 2. 2023 18:56

Jestli myslíš dobíjení karty, to se tu řeší pořád dokola. Vydrž, nakonec přijde, někdo tu čekal myslím až 3 dny.
Rupizhnjaak
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod L0b0 9. 2. 2023 22:24

Registroval jsem se těsně před Vánoci, karta dosud nedorazila, přestože již po pár dnech byla v aplikaci připravena k aktivaci. Je to normální a je třeba dál čekat? Nebo se někde po cestě ztratila? Díky.
L0b0
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod SamerLP 10. 2. 2023 09:24

Skús napísať podpore. Mne napríklad karta prekvapivo rýchlo prišla.
SamerLP
Nadšenec

Odeslat příspěvekod jenda_s 10. 2. 2023 09:25

mě karta přišla taky celkem rychle. Teď ale čekám od středy na převod peněz na kartu...
jenda_s
Nadšenec

Odeslat příspěvekod petkoj 10. 2. 2023 10:34

mne vcera o 20:30 pripisalo platbu zo stredy 660€ a tych ďalších 10€ je zatiaľ od stredy v nedohľadne.
petkoj
Mírně pokročilý

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků