Moneta v tom má nějaký nepořádek ... To by mě zajímalo, na jaký sazebník nebo sdělení o poplatcích se specialistka odvolává, když na webu novější než z 9.8.2024 není k dohledání, a za výběr hotovosti na pokladně maj všude 120kaček.
Pouze vklad hotovosti Klientem nebo Disponentem je zdarma, jinak také 120kaček.
Vypadá to, že soudruzi z NDR udělali při tvorbě tabulky o poplatních v předsmluvní informaci chybu a po dotazech v bance ji potichu opravili. Výběr zdarma, byl jedním z benefitů, pro který jsem účet zakládal. Pokud někdo s výběry zdarma budete v bance vybírat, dejte vědět jak jste dopadli (také si vytisknu předsmluvní informace a bude se hádat v bance do krve, bude-li to nutné).
Pokud je můj text bez diakritiky, je nadatlený na mobilu ...
pafes píše:Jo, poslal. Nejspíš to označí za chybu a opraví. Při výběru eur na přepážce bych je určitě neukecal.
Já jsem na svůj dotaz ohledně poplatku za hotovostní výběr eur z 29.11. zatím odpověď nedostal. Jen sdělení: Dobrý den, pane inženýre, děkujeme za snímek, předali jsme ho kolegům z kompetentního oddělení k prověření. Jakmile obdržíme bližší informace vyrozumíme Vás formou e-mailu. Jde o snímek z předsmluvní informace.
Tak jsem se dnes zastavil na pobočce, paní u kasy tvrdošíně tvrdila za výběr ze SÚ EUR 120 Kč. Dal jsem jí přečíst tabulku z předsmluvních informací, předala mě bankéři, našel si v systému mé předsmluvní informace (stejné jako mé vytištěné), někal zavolal a bylo mu poraděno aby podal reklamaci, což obratem učinil. Dá mně vědět jak reklamace dopadla. Zdůrazňoval jsem - výběry zadarmo na pobočce byly jedním z mála parametrů, které mě vedly k založení SÚ a předpokládal jsem, že to byla promo akce.
Pokud je můj text bez diakritiky, je nadatlený na mobilu ...
Dnes mně volal bankéř z MB: sdělil mně, že mu bylo sdělěno - platí sazebník bez jakéhokoliv dalšího vysvětlení. Doporučil podat oficiální stížnost přes infolinku, což jsem provedl pro nedodržování předsmluvních informací u položky poplatek za výběr na obchodních místech (120 Kč místo bez poplatku). Do stížnosti jsem nechal připsat: pokud se k tomuto problému banka nepostaví proklientsky, donutí mě obrátit se na finančního arbitra a bankovní dozor ČNB. Mají na vyřízení stížnosti údajně mezi 15 až 35 dny. Čím nás bude více, tím větší bude mít stížnost váhu ...
Pokud je můj text bez diakritiky, je nadatlený na mobilu ...