Dokončenie registrácie PAYPAL

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod maher (novy) 16. 4. 2007 21:03

mám kreditnú kartu od Home Creditu a zaregistroval som sa na PayPal, z karty mi strhli 33 SK, ale problém je že na výpise z účtu mám napísané len Internetová platba, a žiaden 4-miesný kód tam nieje napísaný. V ten istý deň tam mám storno, a tú istú sumu mám vrátenú na účet. Poradíte mi ako získať 4-miestný kód, ako dokončíť registráciu?
maher (novy)
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod dalich 17. 4. 2007 02:23

maher (novy) píše:mám kreditnú kartu od Home Creditu a zaregistroval som sa na PayPal, z karty mi strhli 33 SK, ale problém je že na výpise z účtu mám napísané len Internetová platba, a žiaden 4-miesný kód tam nieje napísaný. V ten istý deň tam mám storno, a tú istú sumu mám vrátenú na účet. Poradíte mi ako získať 4-miestný kód, ako dokončíť registráciu?k/quote]

Máte kartu českého nebo slovenského Home Creditu? České karty spravuje eBanka, takže po zavolání na infolinku eBanky by vám měli sdělit text karetní transakce, číslo je 800 176 660 nebo Home Credit 800 113 113. Jestli máte slovenskou kartu, tak teď z hlavy nevím, kdo ji vydává, ale měli by to s vámi vyřešit na zákaznickém servisu, tel. je +421 337 971 111 nebo +421 337 971 222.
Presstitut a zloděj z povolání.
dalich
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod maher (novy) 17. 4. 2007 21:10

Karta je od Tatrabanky, ale obávam sa, že mi nebudú ochotní poskytnúť tieto informácie, kedže nie som majiteľom účtu. Alebo stačí keď im poviem číslo kreditky?
maher (novy)
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod dalich 18. 4. 2007 09:25

maher (novy) píše:Karta je od Tatrabanky, ale obávam sa, že mi nebudú ochotní poskytnúť tieto informácie, kedže nie som majiteľom účtu. Alebo stačí keď im poviem číslo kreditky?
Presstitut a zloděj z povolání.
dalich
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod maher (novy) 18. 4. 2007 20:25

Volal som na infolinku a neboli ochotní mi dať žiadné informácie, že mi môžu iba zablokovať kartu a že si to mám vybaviť s HomeCreditom. Lenže s HomeCreditom je tiež ťažké sa dohodnúť, na infolinke mi tvrdili že to nevedia zistiť, tak som poslal písomnú žiadosť. Uvidím ako to dopadne.
maher (novy)
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod dalich 18. 4. 2007 20:38

maher (novy) píše:Volal som na infolinku a neboli ochotní mi dať žiadné informácie, že mi môžu iba zablokovať kartu a že si to mám vybaviť s HomeCreditom. Lenže s HomeCreditom je tiež ťažké sa dohodnúť, na infolinke mi tvrdili že to nevedia zistiť, tak som poslal písomnú žiadosť. Uvidím ako to dopadne.
Presstitut a zloděj z povolání.
dalich
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Nanosaurus 9. 8. 2007 12:04

Tohle není jen problém tatra banky nebo HC..mám účet u Poštovní spořitelny a dopadl jsem stejně. Platba se na internetu objevila, ale u ní žádná čísla, co jsem potřeboval...když jsem volal na zákaznickou linku, sice mi řekli, že taková platba tam je, ale číslo mi odmítli říct s tím, že si mám počkat na výpis, kterými přijde poštou..tam už ta číala uvedená byla...
Nanosaurus
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod omninet 9. 8. 2007 23:20

v KB i v Zivnobanke bez problemu, hned viditelny EXPUSE kod

Slovenska UNIBANKA mela taky bez problemu, nevim jak je to ted, kdyz uz je to unicredit, VUB taky bez problemu
omninet
Návštěvník


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků