ING konto (včetně přechodu ING -> RB)

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod linda78 29. 11. 2018 11:37

Take mohu doporucit jen ING konto.
linda78
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Davidovv 29. 11. 2018 11:46

Ja mam zkusenost pouze s ING konto, takze nemohu moc porovnavat.
Davidovv
Návštěvník

Odeslat příspěvekod chrudimi 29. 11. 2018 16:36

Rádi bychom vám připomněli plánovanou technickou odstávku v Internetovém bankovnictví. Posledním dnem, kdy bude možné zadávat pokyny k nákupu nebo prodeji podílových fondů, je pátek 30. 11. 2018 do 9:00 hodin.

Od pondělí 3. 12. 2018 se již můžete standardně přihlásit a obchodovat s podílovými fondy v novém prostředí Internetového bankovnictví.
chrudimi
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod termistor 2. 12. 2018 19:24

Mám čerstvý ING účet, na účet, z kterého jsem poslal 1. platbu, přišla uvítací platba 7,77 Kč
Co to je zač ? To je dárek od nich ?
termistor
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Kamziq 2. 12. 2018 19:31

Jo.
Kamziq
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Delitzsch 2. 12. 2018 21:56

Už spustili nové internetové a mobilní bankovnictví...
Delitzsch
Diskutér

Odeslat příspěvekod Vasek06 2. 12. 2018 21:58

Jo , akorat tam maji drobne chyby ...

-- 2. 12. 2018 21:01 --

Nechapu, za co chteji ITaci takove penize, kdyz u bank -co udelaji, to ma zasadní chyby ....
Curve karta promo kód na £5: LMGTQ
Vasek06
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod fc70 3. 12. 2018 00:29

A taky nová verze mobilní aplikace - která vypadá, že jenom otevře webovou verzi IB; obě vypadají stejně, s na mobil úplně titěrným písmem. Dost otravně použitelné, a bez podpory otisku prstu…
fc70
Diskutér

Odeslat příspěvekod Pajkyt 3. 12. 2018 00:29

Nové internetové bankovnictví je velkým zklamáním. Nepřehledné a neintuitivní. U původního bylo vše přehledně uspořádáno. Než se v novém dostanu na požadované údaje, tak se asi uklikám. Pokud byl záměr odradit uživatele od jeho používání, tak se povedl. Nechápu, že někdo vypustí takový paskvil.
Pajkyt
Návštěvník

Odeslat příspěvekod kajman71 3. 12. 2018 01:42

Design noveho IB je uplne stejny jako spanelske i holandske ING...je pravda, ze je trochu slozitejsi se doklikat, ale je to jen otazka zvyku...
Mobilni aplikace je tedy dost pekelna >:-( to se moc nepovedlo
kajman71
Návštěvník

Odeslat příspěvekod fc70 3. 12. 2018 03:01

Čím dál vic mi připadá, že západoevropské banky se vůbec nepodívají, co je tu dostupné a jak to funguje, a jdou na český trh s nějakou variantou svého domácího systému (nebo s nedodělkem varianty), minimem poboček, a čekají, že se k nim klienti pohrnou snad kvůli síle značky (o které tu spousta lidí nikdy neslyšela) nebo co.

Naproti tomu Air Bank, Equa, Zuno, Creditas všechny měly od začátku docela použitelné IB a produktovou nabídku; i ta vysmívaná Česká spořitelna s George je o řád lepší než pokusy typu Axa a do jisté míry Hello (na kterých není ani tak strašný ten počáteční stav jako to, že za další rok to ani jeden zásadně nezlepšil).

Pravda, IB není všechno, a na výrazně výhodnější produkty asi taky můžou klienty nalákat (i když… desítky karet E.ON?!) – ale to je levnější tratit na marži produktu (pro každého dalšího klienta) než udělat IB (jednorázový náklad)?!

No uvidíme, jak budou vypadat ty nové produkty…

-- 3. 12. 2018 02:03 --

a do jisté míry Hello
(OT: Poprvé zadávám v HB platební příkaz, a výchozí nastavení je platba z kreditky. Nevím, jestli je to úmysl nebo nedodělek – a nevím, co z toho by bylo horší.)
fc70
Diskutér

Odeslat příspěvekod Zedna1 3. 12. 2018 03:44

Ukazka noveho IB:
https://www.ing.cz/noveib/

EDIT:
Historie transakci je omezena na max. 1.5 roku zpet a nejde exportovat do CSV/TXT (jen XLS)
Zedňa
Zedna1
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kamziq 3. 12. 2018 05:59

Da se pres nove IB poslat vypoved?
Kamziq
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Kamziq 3. 12. 2018 05:59

Da se pres nove IB poslat vypoved?
Kamziq
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod fremantle 3. 12. 2018 08:13

Dizajn je podružná a subjektivní záležitost, spíš bych viděl jako frustrující problematickou použitelnost - když se klient pokusí zadat příkaz k úhradě a pět minut se dívá na pět poskakujících teček, aniž by se něco dělo...
{"message":"No tiene permisos suficientes para acceder al recurso solicitado.","errorCode":"error.401.generic"}
:lol:
fremantle
Inventář

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků