Čím dál vic mi připadá, že západoevropské banky se vůbec nepodívají, co je tu dostupné a jak to funguje, a jdou na český trh s nějakou variantou svého domácího systému (nebo s nedodělkem varianty), minimem poboček, a čekají, že se k nim klienti pohrnou snad kvůli síle značky (o které tu spousta lidí nikdy neslyšela) nebo co.
Naproti tomu Air Bank, Equa, Zuno, Creditas všechny měly od začátku docela použitelné IB a produktovou nabídku; i ta vysmívaná Česká spořitelna s George je o řád lepší než pokusy typu Axa a do jisté míry Hello (na kterých není ani tak strašný ten počáteční stav jako to, že za další rok to ani jeden zásadně nezlepšil).
Pravda, IB není všechno, a na výrazně výhodnější produkty asi taky můžou klienty nalákat (i když… desítky karet E.ON?!) – ale to je levnější tratit na marži produktu (pro každého dalšího klienta) než udělat IB (jednorázový náklad)?!
No uvidíme, jak budou vypadat ty nové produkty…
-- 3. 12. 2018 02:03 --a do jisté míry Hello
(OT: Poprvé zadávám v HB platební příkaz, a výchozí nastavení je platba z kreditky. Nevím, jestli je to úmysl nebo nedodělek – a nevím, co z toho by bylo horší.)