ING konto

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Mimonik 5. 3. 2020 15:56

Občas to rozbíjí adblock a podobně, zkus anonymní okno.
Mimonik
Diskutér

Odeslat příspěvekod vlaju 5. 3. 2020 20:29

Nevěřím moc, že by to byla chyba na naší straně, také se mi to stávalo, hlavně to nezobrazené pole pro zadání kódu, nebo nereagující odkazy na detaily konta, takže jsem se nedostal nikam, žádná změna z mé strany nepomohla, pak ale jiný den bez problémů. Tedy úrok jako na spořáku, ale likvidita jako na termiňáku, když to přeženu. No, vlastně horší problém: předpokládám, že mám peníze dostupné, ale nemám, musím čekat, až se jejich IB vzpamatuje.
vlaju
Diskutér

Odeslat příspěvekod Zdenk2 5. 3. 2020 20:36

Poznám nějak, že se prostředky vložené v únoru úročí od března akčním úrokem?
Bohužel jsem zvolil trochu nestandardní postup a v těch šílených podmínkách akce se moc neorientuji.
Zdenk2
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod minarjo 5. 3. 2020 20:41

Možná tak jako minule pošlou (nejdéle tak do půlky března) do IB zprávu, kolik se v březnové obálce úročí. Dřív to taky tak dělali. Jisté to ale není, zprávy tam ale čti.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod Zdenk2 5. 3. 2020 20:50

Zatím žádná zpráva a nerad bych tam měsíc sušil peníze za základní úrok...

Jde o to, že jsem provedl vklad v lednu, ale do akce jsem se přihlásil až začátkem února. Na infolince mi odpověděli, že za únor bonusový úrok nedostanu a můžu prostředky zase vybrat a vložit je znovu až na konci února. Jenže tím za únor nemám žádný přírůstek na účtu a tím jsem možná nesplnil ty komplikované podmínky...
Zdenk2
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod redhaven 5. 3. 2020 22:16

Už jsem objevil, jak obejít to jejich nefunkční zobrazování pohybů: Klik na "platby" a až z něj pak klik "moje produkty" a funguje.
redhaven
Diskutér

Odeslat příspěvekod Rad68 6. 3. 2020 11:23

Redhaven: To tak není vždycky. Mně to někdy funguje normálně, někdy až poté co na něco jinýho kliknu - buď cos psal, nebo ještě častěji přečíst zprávy a z nich otevřít menu. A někdy prostě zobrazení pohybů nebo zadání platby nejde v žádném případě. Většinou to pak při některém dalším přihlášení (pokud se zrovna jde přihlásit) jde - někdy za minutu, někdy třeba o pár dní později (mám pocit, že na nejpozději při 7. pokusu jsem se vždy dokázal přihlásit a zároveň najít/zadat, co potřebuju). Samozřejmě to příliš neřeší situaci, kdy nemáš čas čekat hodiny/dny. PS: Zkoušeno z různých PC/Androidu/iPhone a prohlížečů (Chrome, Mozilla, Opera, Safari).
Rad68
Návštěvník

Odeslat příspěvekod farang 10. 3. 2020 09:33

V lednu jsem vložil 100.000 Kč, následně mi v únoru přišla do IB zpráva, že mi vytvořili lednovou obálku, která se bude úročit od 1.2. po dobu 6 měsíců.
V únoru jsem vložil dalších 100.000 Kč ale dosud mi žádná zpráva o další vytvořené obálce nepřišla. Je zde někdo, komu do IB přišlo potvrzení o únorové obálce?
farang
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Heavy71 10. 3. 2020 16:35

Zpráva o vytvoření únorové obálky dorazila zrovna dneska, mrkni na to
Heavy71
Návštěvník

Odeslat příspěvekod minarjo 10. 3. 2020 19:15

Potvrzuji, zpráva s únorovou obálkou (její výší i s rekapitulací včetně té lednové) dorazila do IB dnes i mně.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod flightmax 12. 3. 2020 09:57

Zdravím mám na Vás dotaz. ING po mě chtěla aktualizaci údajů a pokud tak neučiním tak mi bude vypovězena smlouva. Jelikož jsem přestal služby této instituce využívat, žádnou aktualizaci údajů jsem neprovedl. Takže mi nejspíš smlouva byla vypovězena, nicméně žádná informace o zrušení z ING nikam nedorazila. Internetové bankovnictví nadále funguje ale v sekci moje produkty se nic nezobrazuje, což se mi zdá prazvláštní. Nesetkal se s tím někdo? Vlastně nevím zdali jsem či nejsem klientem banky, když bankovnictví jede ale produkty nemám.
flightmax
Návštěvník

Odeslat příspěvekod suram 12. 3. 2020 12:59

To dělají snad všechny banky, že po zrušení produktů nechají IB klientovi nějakou dobu běžet dál.
suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod mate59 12. 3. 2020 22:25

U Pošt.spořitelny jsem dávno zrušil produkt,ale IB mi taky zústalo.
mate59
Diskutér

Odeslat příspěvekod flightmax 13. 3. 2020 09:36

Tak dnes přišel dopis že účet byl zrušen na konci ledna. Volal jsem do ING a tam mi sdělili že ib bude ještě nějakou dobu fungovat.
flightmax
Návštěvník

Odeslat příspěvekod protektor1 17. 3. 2020 20:08

Funguje Vám přihlášení do IB? Nějak mi nechodí autorizační SMS pro přihlášení :pozor
protektor1
Návštěvník

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků