ING konto (včetně přechodu ING -> RB)

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod MirekM. 10. 3. 2021 11:56

Asi to zde někdo z RB skutečně čte, již mně volali s RB s dalším postupem. Navrhl jsem mé jednoduché řešení viz výše, budu zkušební králík. V případě úspěšného postupu podám hlášení.
MirekM.
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 10. 3. 2021 12:15

Volali, kvůli takovéto věci, kterou lze lépe popsat? Já tedy doufám že budou rozesílat emaily, neznámá telefonní čísla zásadně nezvedám (většinu z nich mi položí přímo android appka Nevolejte), když je to z 99% nevyžádaný prodej všeho možného po telefonu!
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod MirekM. 10. 3. 2021 12:20

Neznámé čísla z ČR a SK zvedám, ale než zjistím vo co go nepředstavuji se jménem. Pokud je to nevyžádaný prodej, poděkuji a obratem hovor ukončím. Opakované obtěžovače vkládám do databáze zakázaných čísel.
MirekM.
Diskutér

Odeslat příspěvekod vlazy 10. 3. 2021 15:55

Prozatím jsem souhlas v ING nedal. Čekal jsem na to jak se to nakonec vyvine a jestli nenastanou nebo se nenajdou nějaké okolnosti kvůli kterým by mohlo být lepší tu nabídku nevyužít a do RB nejít. Dnes mi ING zaslala e-mail "Využijte nabídku 1 % p. a. pro vaše úspory, už jen do 20. 3. 2021" asi aby mi to připomenuli a pobídli mne k využití toho. Myslím, že od začátku se ohledně té nabídky asi nic zásadního nezměnilo nebo nezjistilo a tak jim ten souhlas asi dám.
Jediné co ohledně toho asi není zcela známé jsou záležitosti ohledně toho bonusu 500 Kč za přechod z ING do RB. Není známé jestli to budou vyplácet hned na začátku při založení toho chytrého účtu a nebo až po roce kdy skončí 1% úrok a nebo kdy a také jestli tam není nějaká podmínka např. zůstat klientem RB alespoň po nějakou minimální dobu atp..
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod minarjo 10. 3. 2021 16:15

Nejdřív tu odměnu 500 Kč mohou vyplatit předpokládám v září, do 31.8. probíhá ta migrace zájemců a nastavování stropů pro úrokové zvýhodnění dle množství z ING zaslaných peněz. Čekám to tedy osobně v období září až konec roku.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod vlazy 10. 3. 2021 16:39

minarjo:
A ty informace ohledně toho bonusu máš odkud? Já myslím, že kromě toho, že nějaký bonus nabízí a že ho asi bude třeba nějak aktivovat v IB není nic dalšího známé.

Tak před chvíli mi z ING ohledně té aktivace nabídky na přechod do RB zaslali ještě SMS, tak jako by e-mail který zaslali předtím nestačil. Asi jim musí velmi hodně záležet aby na to nalákali co nejvíce lidí.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod MP007 10. 3. 2021 17:53

Jsem zvědav na termín prvních "aktivačních mailů" pro založení účtu, resp. jaký bude časový odstup od mailového potvrzení RB o "kliknutí" v ING. Předpokládám, že založení samotného účtu po zaslání aktivačního mailu bude rychlé - na poměry RB řekněme do 24-48 hod.
MP007
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod MirekM. 10. 3. 2021 20:08

MirekM. píše:Asi to zde někdo z RB skutečně čte, již mně volali s RB s dalším postupem. Navrhl jsem mé jednoduché řešení viz výše, budu zkušební králík. V případě úspěšného postupu podám hlášení.

Tak to mám za sebou: se souhlasem bankéře jsem si založil přes IB Chytrý BÚ, poslal v rámci aktivace BÚ okamžitou platbou 1 Kč z jiné banky. Vzhledem k mému pracovnímu procesu jsem zavolal bankéři až odpoledne, bankéř prověřil propojení založeného BÚ na akci ING (bez problému propojeno) a vedl mě v SB na převod účtu z ING k RB v rámci mobility. Po zadání čísla účtu ING (číslo nového BÚ již bylo předvyplněno), pár ťapnutí a odsouhlasení v SB mobilita schválena. V dokumentech mám "Žádost o změnu platebního účtu": kladný zůstatek bude z ING převeden do RB nejdříve 13-tý pracovní den od podání žádosti. V tomto dokumentu mám také zaškrtnuté předání výpovědi dosavadnímu poskytovateli (ING). Jestli to zašrtávátko šlo v procesu ťapání v SB v rámci mobility nenastavit netuším.
MirekM.
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 11. 3. 2021 07:07

Tak využít mobility na převod zůstatku a zrušení účtu nebylo povinné (jak sami uvádějí v podmínkách), zvlášť pokud tam chce někdo skrz ING část peněz poslat ještě později, může si ING konto ukončit sám výpovědí až pak.
Jinak mobilita zadaná přes Smartbanking RB moc možností nenabízí, využil jsem nedávno na zrušení Equa účtu. Vše je vesměs už přednastavené bez možnosti změny na takzvanou plnou mobilitu, tedy převod všeho do RB a zrušení původního účtu výpovědí.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod filip893 12. 3. 2021 09:35

Všech 5 fondů od 3 společností (Fidelity, NN, Franklin Templeton) převedeny z ING ke Conseq za méně jak dva týdny. :tleskani

Přemýšlel jsem i o převodu k ČS, když už mám službu Erste Premier. Nicméně tento převod jsem zamítl ze dvou důvodů:

1. Musel bych na pobočku ke svému bankéři, abych podepsal žádost o převod. :-\ Consequ stačil naskenovaný podpis na jejich formuláři zaslaný z registrovaného emailu.

2. V ČS vůbec nepochopili, že aby převod proběhl hladce, musel jsem vyplnit i formuláře ING a ty nahrát do systému ING. V tomto formuláři se operovalo s pojmem "Custody účet". ING tento termín zná, z Consequ přišla odpověď na tento termín do několika hodin. Zato v ČS ani můj bankéř, ani poté na infolince a komunikaci s jejich investičními specialisty nevěděli "vo co go" a ještě se tvářili co si to vlastně vymýšlím za nesmyslné pojmy. :oboze
What kind of operating system does it use?
It's... Vista!
We're going to die!
filip893
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirekM. 12. 3. 2021 09:54

Dodatek k mému převodu: bylo mně doporučeno nepřevádět si peníze z ING do RB vlastním platebním příkazem z ING, i když již v RB BÚ založený a navedený na převod i ING mám, ale počkat na převod v rámci mobility. Až si peníze RB z ING převede, mělo by se mně v SB objevit nějaké ťapátko na aktivaci odměny 500 Kč.
MirekM.
Diskutér

Odeslat příspěvekod Luboš 12. 3. 2021 13:58

Ted mi na infolince RBank, paní řekla že si peníze (300000,-) z ING mohu převést sám převodním příkazem a úročí se mi 1% po dobu 1 roku od připsání na Chytrý účet. Před převodem musím dát na ING souhlas s přechodem k RB.
Luboš
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tom brava 12. 3. 2021 14:01

filip893 píše:Všech 5 fondů od 3 společností (Fidelity, NN, Franklin Templeton) převedeny z ING ke Conseq za méně jak dva týdny. :tleskani


jj mám bohaté zkušenosti, směrem do Consequ jde vše opravdu hladce a rychle, ale opačným směrem cokoli dostat, resp. vykešovat vlastní investice z Consequ, to zažiješ obstrukční a formulářové peklo, a zopakuješ si bobříka trpělivosti
tom brava
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Havers 13. 3. 2021 16:12

filip893 píše:Všech 5 fondů od 3 společností (Fidelity, NN, Franklin Templeton) převedeny z ING ke Conseq za méně jak dva týdny.


A proč nevyužiješ nabídky RB? Resp. proč je pro tebe převod do Consequ výhodnější?
Havers
Diskutér

Odeslat příspěvekod filip893 14. 3. 2021 09:05

Havers:

Do Conseq jsem se dostal už někdy před deseti lety, když tehdy GE Money Bank rušila nabídku zprostředkování investic do podílových fondů. Už tenkrát jsem obdržel slevu z ceníkových vstupních poplatků, teď s převodem fondů z ING bych se měl dostat u akciových fondů k 2 %, u dluhopisových ještě méně. Dvě procenta jsou sice více, než co nabízí RB. Hodně ale investuji do fondů v € a $, Conseq umožňuje nakupovat i prodávat (!) v měně fondu, nebo v korunách za velmi rozumný kurz. U ING jsem měl sice vstupní poplatek 1 %, šlo ale investovat jen v korunách s daleko horším kurzem, takže to pak vyšlo skoro nastejno. Platformu Conseq navíc dlouhodobě znám, vím jak fungují, s problémy co popisoval tom brava jsem se nesetkal, fondy také pravidelně odprodávám. Od dob převodu z GE Money Bank mám navíc kontakt na člověka, který dokáže v případě problémů hodně vyřešit. Také tento převod pro mne prakticky předpřipravil. No a pak také jsem už dospěl do stadia, kdy zkrátka nechci mít x bank, hesel, aplikací v mobilu, učit se zas nový systém, být pod tlakem RB. Stačilo co jsem zažil při převodu Citi Life do RB, pořád telefonát, email, dopisy založte si běžný účet, půjčku, hypotéku, děkuji nechci. Klidně oželím i to 1 % na spořícím účtu, protože i to 1 % je a do budoucna bude velká ztráta.
What kind of operating system does it use?
It's... Vista!
We're going to die!
filip893
Diskutér
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků