ING konto (včetně přechodu ING -> RB)

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod drummond 26. 3. 2021 12:16

Tak na úctě přistálo už i těch 500 jako odměna.
drummond
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod HNF-01 26. 3. 2021 12:42

vlazy píše:A to RB neumí založit účet nějak zcela přes internet tak jak v některých jiných bankách a kvůli podpisu posílají kurýra?

To je jejich boj, ne můj, ale když už ho poslali měli by pak s těma papírama něco dělat. Proto jsem se ptal, jestli tím už taky někdo prošel.
HNF-01
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod minarjo 26. 3. 2021 12:43

Tak to mají od nepaměti, já RB Mall kreditku také musel přes kurýra, když jsem nechtěl na pobočku.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod vlazy 26. 3. 2021 13:01

Mne ani tak nešlo o to čí je to boj, ale o to, že v roce 2021 žijeme v době kdy se mnohé záležitosti dají vyřídit zcela přes internet bez návštěvy kohokoliv kamkoliv (kurýra, pobočky) a navíc v současné situaci se to ani nedoporučuje. S tím kurýrem je to zbytečné omezování klienta, protože musí být doma a čekat na něho kdy přijede a také je to i nějaké zbytečné papírování a pro banku zbytečné náklady na toho kurýra. Ono se ukazuje, že i když současná doba umožňuje vyřídit mnohé záležitosti zcela přes internet tak mnohé úřady a banky se nerady vzdávají osobního kontaktu s lidmi.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod mate59 26. 3. 2021 13:24

minarjo,taky to mám na 9.4.,rušil jsem mobilitou.Takže ještě 2 týdny.
mate59
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Linda z Rb 26. 3. 2021 15:30

jirka mz píše:Tak mě došla tahle SMS

Vazeny kliente, mimoradne podminky pro zhodnocovani vasich financi z ING jsou pro Vas pripraveny. Prevedte ucet dle informaci v e-mailu zaslanem pred nekolika dny. Vase Raiffeisenbank

Ale email nikde, vlastně nejspíš ho ani v ING nemám uvedený, protože mám smlouvu na papíru a navíc informace o ukončení mě z ING dorazili dopisem.



Dobrý den, Jirko,
jestliže jste email neuvedl a v dopise další postup nemáte, kontaktujte naši linku +420 412 440 000, nebo nám, prosím, napište na ino@rb.cz. Do emailu přiložte údaje o Vás a telefon na Vás. Kolegové se Vám ozvou s dalším postupem.
Hezký den. Linda z Raiffeisenbank
Linda z Rb
VIP uživatelka

Odeslat příspěvekod jakoubek61 26. 3. 2021 15:40

Zřejmě tam má Linda překlep. Správně asi má být info@rb.cz
jakoubek61
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod minarjo 26. 3. 2021 18:22

Nebo také to mohlo být ing@rb.cz, pokud na tu migraci z ING mají speciální email. Spíš ale to info@
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod y2key 26. 3. 2021 19:53

Pročetl jsem posledních několik stránek vlákna RB i ING a objevilo se tu některé nejasné informace a přiznám se, že z toho nejsem extra moudrý a proto se raději ujistím, jestli chápu danou situaci správně.
1. V průběhu "akce" RB upravovala původní podmínky ohledně přechodu od ING ? (Zaregistrováno v diskuzi.)
2. Nejsem klientem RB, udělil jsem ING souhlas s kontaktování ze strany RB. Zatím přišly jen 2 maily, že to zpracovávají. Na INGkontu mám 0 Kč. Mám už převést peníze na ING nebo bude dost času, až pošlou další instrukce?
3. Není mi jasné, odkdy se bude počítat ten 1 rok 1% úročení. Na jedné straně uvádějí, že se bude počítat ihned od založení Chytrého účtu. A potom zase uvádějí, že se počítá až od přípisu peněz na nově založený Chytrý účet.
4. Pokud zatím nejsem klientem RB, tak je vůbec potřeba posílat peníze z INGkonta? Pokud ano, tak postačí jen prvotní platba třeba 1 Kč a ostatní už z jiné banky?

Ještě dodám, že mobilitu nemám v plánu používat.

Děkuji za reakce a omlouvám se, jestli tyto dotazy už zde byly jasně zodpovězeny.
y2key
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod milanBrno 26. 3. 2021 20:23

Dulezite je hlavne cist stranky banky (RB/ING) a ne jenom forum...
1. NE
2. je cas do srpna (nebo do kvetna)
3. od zalozeni uctu a zaslani penez :)
4. neni duvod delat jinak, jak zaslat z ING (pak nemusis resit tuto otazku)
Telekomunikace: Neomezene volani a sms + 20GB za 666kc/mes. (vse neomezene za 777kc/mes.)
FinTech: za vyuziti meho doporuceni nabizim odmenu (Equabank, Twisto, Curve , Revolut , Moneta , atp.)
Zabava: HBO GO za 50kc
milanBrno
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod regin 26. 3. 2021 20:27

1) Nevšiml jsem, že by podmínky měnili. Maximálně se na začátku čekalo, než to schválí ÚHOZ.
2) Času je (relativně) dost, navíc noví klienti mohou poslat peníze odkudkoliv. Každopádně počkat na instrukce.
3) Noví klienti mají 1% úrok hned od založení účtu.
4) viz 2), jinak když nevím, sázím na jistotu a posílám z ING. ;-)
Vše viz https://www.rb.cz/osobni/ucty/ing. Tohle včetně odkazu je tu několikrát.

Mne osobně by spíš zajímalo, jak je to pak s následným používám běžného účtu u RB, jak s ním nakládat, abych měl ten 1% úrok stále na 300.000 Kč. Např. když budu mít na účtu 50.000 Kč (nebo je dodám později odjinud), z ING pošlu 300.000 Kč, budu mít na těch 50.000 úrok 0 % na těch 300.000 úrok 1 %. Když pak 30.000 Kč převedu pryč, vezmou se z té 0% "hromádky" nebo z té 1% hromádky? Když je pak převedu zpět, vrátí se tam, odkud se vzaly, nebo vždy na 0% hromádku?

Jde mi o to, jak teď k tomu účtu přistupovat. Jestli jako k jednoročnímu termínovanému vkladu, nebo jako k běžnému účtu, u kterého bych si měl jen dávat pozor, aby zůstatek neklesl pod 300.000 Kč.
regin
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod y2key 26. 3. 2021 21:04

Děkuji za reakce.
Kde berete tu jistotu, že noví klienti mohou poslat peníze odkudkoliv? Samozřejmě tohle by bylo ideální a vůbec bych to nemusel hnát přes INGkonto.

milanBrno:
3. tam vidím rozpor.

Pokud je úročení nastavené 1% od založení účtu, tak je potřeba, pokud někdo nechce zbytečně přicházet o dny úročené tímto úrokem dopředu naplánovat rychlý převod - ideálně pokud by to právě nemuselo jít vůbec z INGkonta a okamžitou platbou z nějaké jiné banky.

regin: myslím, že právě to úročení se liší v tom, jestli budeš nový klient nebo ne. Tam vidím, že noví klienti RB jsou ve výhodě a bude se jim úročit do 300tis vše bez ohledu na transakce. Naopak u stávajících klientů si myslím, že to tak není. Ale jsou to jen domněnky.
y2key
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod jakoubek61 26. 3. 2021 21:34

@y2key
Jsem stejný případ, který nemá u RB žádný účet.

1. Podmínky pro ne-klienty RB byly upřesněny (možnost vkladu i z jiných bank)
2. Na první vklad z ING je čas do 31.8.
3.Úročení 1% začne od prvního dne po zřízení nového účtu iu RB
4.První převod v jakékoliv výši je nutný z ING, další i z jiných bank.

Mobilitu také nehodlám využít a převod udělám sám.
jakoubek61
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod regin 26. 3. 2021 21:52

y2key
Jasně, noví klienti mají klasické pásmové úročení 0 - 300.000 Kč = 1%, nad 300.000 Kč = 0,2 %. Stávající tam mají ještě podmínku, že se počítají jen peníze, které přijdou z ING. To je jasné. Jenže to je takříkajíc počáteční stav. Mně jde o to, jak je to dál.

Příklad: Pošlu z ING 300.000 Kč, takže na ně mám úrok 1 %. V dubnu mi tam přijde třeba 10.000 Kč (např. ze Spořky, to je jedno), na ně je úrok 0 %. Když pak vyberu 10.000 Kč z bankomatu, vyberu oněch 10.000 Kč s 0 %, nebo vyberu z těch 300.000 Kč a pak zbudu 290.000 Kč s 1% úrokem a 10.000 Kč s 0% úrokem?
regin
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod MirekM. 26. 3. 2021 22:10

Tak úroky v den D z ING do RB nedorazily. Jelikož se jedná o úsměvnou částku, žíly mně to netrhá. :-)
MirekM.
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků