ING konto (včetně přechodu ING -> RB)

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod MirekM. 28. 3. 2021 12:09

MirekM. píše:Den D: Dívám se do IB ING, již nevidím oranžové kolečko s prasátkem k SÚ v sekci Domů. V sekci Moje produkty sice SÚ vidím, nejde na něj kliknou a zobrazit detail. Zůstatek na SÚ je 0 Kč, ale zůstatek 0 Kč byl na SÚ i před dnem D. V RB se prozatím úrok z ING za 1 den na BÚ neobjevil. ...

Dnes se sice do ING IB přihlásím, ale na rozdíl od 26. 3. (den D) nelze kliknout na Moje produkty, tedy již nevidím ani číslo účtu a také se nelze dostat na výpisy k účtu. V položce Moje smlouvy mám následující hlášku: "Zatím nemáte ke svému účtu/svým účtům žádnou smlouvu.".

Nabývám pocitu, že skutečně v den D zcela zrušili účet bez nějaké výpovědní doby.

Kdy zruší přístup do IB netuším.
MirekM.
Diskutér

Odeslat příspěvekod mate59 28. 3. 2021 18:50

Možno IB zústane.Já rušil dávno vše u Poštovní spořitelny a IB mi zústal stále.
mate59
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod MirekM. 29. 3. 2021 08:39

minarjo píše:@MirekM:
ING umí D+0 platby, ale jen do určitého času. Asi to odeslali později, tedy čekej to v RB v pondělí.

Odhadl jsi to naprosto přesně. Úrok z ING za 1 den je již dnes připsán na BÚ RB.
MirekM.
Diskutér

Odeslat příspěvekod MirekM. 29. 3. 2021 09:44

Před chvílí mně došla z ING SMS: "Dobry den, pane ... Vase Produktova smlouva pro ING Konto byla ukoncena. Proto jsme zrusili i Vase ING Konto. Pokud mate otazky, zavolejte nam na nasi bezplatnou infolinku 800 159 159. ING".
MirekM.
Diskutér

Odeslat příspěvekod A1rh- 29. 3. 2021 16:34

zadával jsem dnes mobilitu z ING v mobilní RB aplikaci, automaticky mi tam skočilo datum 21.4. a to nešlo změnit ať jsem tapal jak jsem tapal. Je mi to jedno, nic tam už není, ale to fakt nelze při mobilitě v RB aplikaci zvolit konkrétní datum, nebo mám špatný prsty?
V profilu promo AliExpress US $19, Twisto 300+Premium, RB 300Kč, Curve 5 GBP, Tipli, ExpoBank, (příp. SZ)
A1rh-
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Linda z Rb 29. 3. 2021 18:48

OPRAVA:

Dobrý den,
Děkuji za upozornění.

Správná emailová adresa Raiffeisenbank je info@rb.cz

Omlouvám se za překlep.
Linda z Raiffeisenbank

-- 29. 3. 2021 19:26 --

Dobrý den všem,
rádi odpovíme na pár dotazů.

Nabídky jsou dvě. Je potřeba si uvědomit, která je přímo pro Vás. Jestli máte ING Konto a jste zároveň klientem Raiffeisenbank (RB) a nebo máte ING konto a nemáte zatím účet u RB. Konkrétní nabídku si můžete prostudovat pod tímto odkazem, kde si zadáte, jestli máte běžný účet BU u RB nebo ne. https://www.rb.cz/osobni/ucty/ing

1. Po udělení souhlasu s předáním informací o Vás Raiffeisenbance, prosíme, abyste vyčkali na instrukce s informacemi o dalším postupu. Zájem klientů je velký a všichni pracovníci banky dělají co mohou, aby Vám s přestupem pomohli. Vyčkejte, až se Vám ozve pracovník z banky, protože tento postup je pro Vás nejjednodušší, nejkratší, nejpohodlnější. Peníze je možné posílat až do 31.8.2021. Děkujeme za pochopení.

2. Od kdy se počítá úročení?
Pro klienty, kteří mají ING Konto, ale nemají účet u RB, zvýhodněné úročení začíná dnem založení a aktivace BU u RB. Tedy po založení účtu je nastaveno pásmové úročení.
Pro klienty, kteří mají u RB účet, je dána zvýhodněná sazba na platby příchozí z ING a to po připsání na BU u RB.

3. Ano, klienti ING, kteří nemají účet u RB, si po jeho založení mohou, mimo platby z ING, poslat finance i z jiné banky. Nevadí, když na nově založený účet přijde nejdříve platba z jiné banky a pak platba z ING (ta ale musí přijít do 31.8.2021), protože je nastaveno pásmové úročení už při založení a aktivaci účtu. V případě, že platba z ING do daného data ale nepřijde, zruší se pásmové úročení RB účtu.

4. V případě, že máte u RB účet, budou se Vám úročit všechny vklady poslané z ING do 31.8.2021 nabídnutou sazbou.

Příklad: Jestliže si pošlete z ING 100.000,- Kč ve čtyřech platbách na účet v RB, bude se Vám úročit částka 100.000,- Kč. Jestliže si poté např. 20.000,- Kč vyberete, bude se úročit aktuální zůstatek tedy 80.000,- Kč. V případě, že Vám pak přijdou peníze z jiné banky zase na BU u RB, úročíme Vám zpět plnou částku ale jen do výše příchozích plateb z ING. Tedy jestliže máte na účtu 80.000,- Kč a přijde Vám 50.000,- Kč z jiné banky, budeme Vám úročit částku 100.000,- Kč

Tedy když budete z účtu vybírat, nejdříve se budou odečítat finance z nulového úroku a až pak ze zvýhodněného. Když budete vracet finance na RB účet, nejdříve se budou připisovat na zvýhodněný úrok zpět do výše ING vkladů.

Příklady úročení:
Nový klient RB si pošle z ING 300.000,- Kč a v dubnu 10.000,- Kč z České spořitelny, tedy úročí se mu 300.000,- Kč úrokem 1% p.a. a 10.000,- Kč úrokem 0,2% p.a.
Stávající klient RB si pošle z ING 300.000,- Kč a v dubnu 10.000,- Kč z České spořitelny. Na 300.000,- Kč má 1% p.a. Na 10.000,- Kč se zvýhodnění nevztahuje. Pošle-li si ještě 10.000,-Kč z ING bude se mu těch 10.000,- Kč úročit 0,2% p.a.

Děkujeme, že se ptáte.

Linda z Raiffeisenbank
Linda z Rb
VIP uživatelka

Odeslat příspěvekod MirekM. 29. 3. 2021 19:45

Lindo z RB: a co já jsem za hybrid? V RB jsem měl před touto akcí jen KK. Po zaslání aktivační 1 Kč na BÚ z jiné banky než ING svítil na BÚ několik dnů do zaslání peněz z ING úrok 0,00 %, teprve po zaslání peněz z ING se úrok změnil na 1,00 %. Předpokládám, že patřím do skupiny dle bodu 3., ale nesedí mně 0,00 % úrok po příchodu aktivační 1 Kč z jiné banky než ING. Dle Tebe by měl být úrok od počátku 1 % bez ohledu na zdroj peněz, což nebyl.
MirekM.
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 29. 3. 2021 23:19

@A1rh-:
Mobilita obecně (nejen ta z ING) může být provedena nejdřív 13. pracovní den po zadání mobility. Proces mobility přes mobilní appku RB je nicméně v mnohém dost zjednodušený (asi aby byl pro klienty jednoduchý), řada věcí je napevno přednastavena bez možnosti změny, mimo jiné i to datum, které je nastaveno právě přesně na ten nejbližší možný den (nebo třeba automaticky nastavená žádost o zrušení původního účtu, což běžně u mobility zadané třeba na pobočce bank je volitelný parametr). Měl jsem to stejně i při zadávání mobility Equa do RB (přes appku RB) cca před 2 měsíci.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod dr._lukas 31. 3. 2021 06:35

386E695F-5FD9-4411-A788-BA71C9A307D8.png

To je zase služba, aneb jak ***** klienta hned ze startu.
dr._lukas
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirekM. 31. 3. 2021 07:26

Nejsi v RB na black listu?
MirekM.
Diskutér

Odeslat příspěvekod dr._lukas 31. 3. 2021 12:36

Nejspíš ano po zpackané akci v minulosti s kreditkou. To znamená, že ani na pobočce nepochodím?
dr._lukas
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod minarjo 31. 3. 2021 12:41

Můžeš pobočku zkusit. Mnohdy stačí mít v bance neukončený nějaký starší produkt z minulosti, třeba jen IB. Já měl téměř stejnou hlášku při loňském pokusu online založit v Monetě účet Tom, na pobočce museli nejdřív zrušit starou vkladní knížku z doby GE, o které jsem ani nevěděl (založena babičkou) a pak už to online založit šlo (druhý den po zrušení). Procesy v RB a Moneta mohou být dost podobné, tedy online založení umožňují dost možná i v RB jen klientům zcela bez záznamu o nějakém aktivním produktu. A nebo možná i ten blacklist třeba za kreditky v minulosti, to je fakt. Víc ti může říct kromě pobočky i infolinka, zda ti to nějaký aktivní produkt neblokuje, tak jsem to zjistil emailem já v té Monetě.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod dr._lukas 31. 3. 2021 16:27

Účet úspěšně dokončen na pobočce, kde byl problém nevím, dál jsem nepátral. Rychlost na pohodu, snad o 5 min delší než to vyřizovat online.
Manželce to založit online šlo, bývala v minulosti taky klientem, ale asi to zrušili tenkrát řádně a neměla s bankou žádné drobné pro neplnění podmínek.
Celkově ale online založení chválím, včetně rychlé aktivace po ověření okamžité platby. Snad ten úrok celý rok vydrží.
dr._lukas
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod farang 31. 3. 2021 16:57

Dobrý den,
jsem u RB nový, dnes jsem dokončil žádost převodu z ING. Mám dotazy:

Pokud mi klekne telefon s RB klíčem, lze se zálohově přihlásit přes SMS (kolik to stojí)?
Zálohu RB klíče (aktivační kód + PUK) lze používat opakovaně, nebo je to jen jednorázová záležitost?
farang
Návštěvník

Odeslat příspěvekod DrumSession 31. 3. 2021 19:00

Tak na to jsem se vždycky bál zeptat. A jen ta představa, že k tomu dojde v zahraničí třeba u moře mi děsí...
(stále si udržuji min. jeden účet s potvrzovacíma sms-kama free)
:-) :love: 8-P PENÍZE nebo nepočitatelná LÁSKA ? ŠTĚSTÍ spočívá vědět to, co si vybrat
_________ Nesmíte se bááát a na hlavu si nechat s... Takže? Musíte se ptááát
_________ (1st smajlící EVER v podpisu !! Co wopičácíí ?)
DrumSession
Diskutér
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků