Dobrý den všem diskutujícím,
jsme rádi, že již můžeme v Raiffeisenbank přivítat spoustu tváří
, s kterými jsme se poprvé setkali jako s klienty ING, které zajímá, jak dál aktivně zhodnocovat své úspory.
Rádi odpovíme na otázky.
1. Je zbytečné hledat souvislosti mezi tím, jaké máte produkty a tím, jak dlouho bude trvat, než Vás kontaktujeme. Může nějakou dobu trvat, než Vás kontaktujeme, ale nemějte obavy. Zájem klientů ING o převedení jejich úspor je velký a zaměstnanci RB opravdu dělají, co mohou (chápeme, že to už jste slyšeli, ale takt to prostě je).
2. Jestliže jste udělili souhlas s předáním kontaktů, ale víte, že nejsou aktuální a máte podezření, že Vás RB nemá jak kontaktovat, napište nám na
info@rb.cz s žádostí o prověření.
3. Je pravda, že jestliže máte ING Konto i investice, mohou probíhat tyto procesy odděleně. Můžete nejdříve zakládat BU u RB, třeba pomocí kurýra, a podepisovat mobilitu. Až bude založen účet, přijde Vám informace, že budete také v brzké době osloveni pro převedení investic. Postup komunikujeme klientům s investicemi v dopisech nebo emailech, které jim chodí po založení nového účtu, aby měli přehled, jaký postup bude následovat. Nemusíte se tedy bát, tímto postupem se nestane, že by Vám byly investice vypovězeny s výpovědí ING Konta.
4. Nový klient, který by si chtěl posunout založení BU u RB, protože má k dispozici finance např. až v srpnu… V této situaci ani tak nezáleží na RB jako na ING. Je teoreticky možné, že by tento klient mohl natahovat dobu založení BU u RB, pokud by mu nevadilo, že mu bude chodit upozorňovací komunikace z RB, že ještě nezaložil nový BU.
ALE ING nejspíše začne brzy ukončovat ING konta. Je tedy možné, že takovému klientovi může dát z konta výpověď a toto RB nijak neovlivní. Je možné, že ING bude klienta o takovém úkonu nejdříve předem informovat. Takže teoreticky by se mohlo přinejlepším stát, že dotyčný bude mít velmi krátkou dobu pro založení nového účtu a při nejhorším, že konto bude vypovězeno a klient si nestihne poslat platbu do RB. Je tedy otázkou, jestli těch pár měsíců úročení (dle toho, kdy ING začne vypovídat konta) stojí za to. RB nemá informace o postupech a procesech ING, takže zde nemůže zaručit úspěch.
5. Martine, děkuji za Vaši důvěru. Vystupuji tu za Raiffeisenbank a mám ověřené informace z kompetentních oddělení. Zapojuji se k Vám do diskuze hlavně proto, že tím mohu pomoci Vám zodpovědět dotazy nebo předejít zbytečnému nedorozumění. Zodpovídám obecné dotazy, ale nemohu zhodnotit situaci, ve které se nachází konkrétní klient. Samozřejmě chápu, že ne každému vždy kápnu do noty (viz xls
), ale i konstruktivní kritika přispívá ke zlepšení a díky za ni.
Tak a nyní zase za banku
: Milý Martine, jsme rádi, že Vaší mamince a Vaší paní již přestup začal a těšíme se, že brzy přivítáme i Vás.
Hezký den všem. Linda z Raiffeisenbank