Tak jsem chtěl provést ten převod z ING do RB, ale bohužel nefunguje jim to. Dostal jsem se až k focení dokladů v mobilu. První pokus po kliknutí na odkaz z SMS skončil "Omlouváme se, chyba je na naší straně a Vaší žádost nyní nemůžeme dokončit.". Na druhý pokus jsem se dostal na souhlas aby RB zpracovala biometrické údaje a po kliknutí na "SOUHLASÍM A POKRAČOVAT" se začalo točit kolečko a po asi 20 minutách kdy to nepokročilo dál jsem to vzdal. Třetím pokusem jsem se dostal až k focení dokladů, ale ani tam jsem nebyl úspěšný a hlasilo mi to, že "Nepodařilo se nám rozpoznat údaje na dokladu. Vyfoťte prosím doklad znovu.". Několikrát opakované focení skončilo vždy stejným výsledkem a nepomohlo ani vybrání obrázků s naskenovanými doklady z galérie, protože těm "hňupům" se ani to nelíbí.
Na stránce v počítači píšou, že pokud se mi nedaří vyfotit doklady mám využít dokončení žádosti a podpis smluv pomocí kurýra. Zítra budu mít cestu do města a tak se zkusím stavit na pobočku RB a uvidím jestli mne tam s tím vyřídí a dokonči mi to tam a nebo budou trvat na tom kurýrovi s tím, že to jinak nejde.
Za něco takového by měl někdo kdo to celé vymyslel ten způsob převodů z ING do RB dostat okamžitou výpověď, protože tím nadělal RB velkou ostudu.