Proboha, už zde mnohokrát padlo, že přihlášení do IB za účelem zprovoznění/změny mobilní aplikace a/nebo klíče je z hlediska cen za SMS ZDARMA, to banka sama deklaruje! (tedy pokud by následně za takové SMS omylem něco účtovala, tak reklamaci uzná-musí to tak být, když je to nutné k dosažení zprovoznění bezplatné varianty klíčem). Tedy zdarma je v tomto případě samosebou jak přihlašovací SMS do IB, tak SMS na dokončení spárování mobilní appky + RB klíče (součástí appky, nebo tím samostatným) s mobilem. Tedy žádné placení za SMS v těchto případech, ty by RB začala účtovat, až když byste chtěli v IB přes SMS autorizovat něco dalšího, na co už pak stačí RB klíč (samostatný či v appce). V té instalaci obou aplikací vlazyho bankéř předvedl typickou neznalost, resp. drbání pravou rukou za levým uchem
, zatímco otec Milana405 měl smůlu na bankéře, který mu nejspíš v nastavení IB spároval s mobilem appku, ale už ne RB klíč, který je její součástí (spárovat je třeba obojí, resp.při párování appky se zaškrtává, že bude s ní využíván integrovaný RB klíč), nebo neověřil následně funkčnost.
U vlazyho tedy vůbec nebylo třeba RB klíč stahovat (bankéř lhal nebo to neznal, je to celkem novinka pár týdnů, že klíč je plnou součástí appky a původní appku není vůbec třeba použít), mohl to IB s appkou+klíčem propojit SMSkou. A u otce Milana by mělo stačit v IB zkontrolovat v Nastavení, zda je tam přidané spárování pro obojí, tedy Mobilní appku i pro RB klíč (a lze k tomu při nefunkčním klíči použít SMS přihlášení, když diletantský bankéř spárování klíče resp. jeho zahrnutí při párování appky evidentně buď vynechal, či neověřil následnou funkčnost).
-- 17. 4. 2021 04:30 --A ještě jedna ING perlička směrem: včera volali z ING kamarádovi (na začátku procesu migrace patřil dle dopisu od ING do skupiny, kterému budou volat místo aby sám potvrdil zájem o převod do RB bannerem v IB). No ale on už má ING konto i fondy téměř měsíc vypovězené a skutečně i ukončené, v IB ING už ani nejsou vidět. Je tedy jasné, jak v ING mají prodlevy, než tu masu cca 300 tisíc klientů vyřídí, a že si před hovorem ani neověřují aktuální stav - vždyť by u něj museli vidět, že už v ING nemá zhola nic
.