ING konto

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod farang 16. 4. 2021 13:42

Uplynul TÝDEN od doby, kdy rodiče vyplnili žádost pro založení účtu přes KURÝRA a stále je kurýr nekontaktoval. Takže z toho vyplývá LINDO z RB, že tento postup založení účtu je neskutečně "proklientsky" orientovaný... Proč mít založený účet ONLINE s nafocením OP a obličeje, když to jde MNOHEM složitěji. My to budeme ale nazývat oním individuálním přístupem RB, že LINDO?
farang
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod DrumSession 16. 4. 2021 14:06

Návštěvníku nebuď tak nedočkavý. V mém případě to asi 10D zpracovávali v bance+předali kurýrovi, a pak v pátek poslali sms. Ale termín předání jsme dohodli až po neděli. Ale byl jsem rád, že vůbec přijel do tý naší Horní Polní ale hlavně, že nedovezl CVD... Je to tak na 14D+ od vyvolání "Džina". Karta přišla asi o den později. Tj. std.
PENÍZE nebo nepočitatelná LÁSKA ? ŠTĚSTÍ spočívá vědět to, co si vybrat
Nesmíte se bááát a na hlavu si nechat s... Takže? Musíte se ptááát !!
DrumSession
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Milan405 16. 4. 2021 14:54

vlazy píše:Původně jsem měl v úmyslu RB Klíč ani neinstalovat když je to i v Mobilní eKonto Raiffeisenbank, ale vysvětlil mi, že bez aplikace RB Klíč nejde aktivovat Mobilní eKonto Raiffeisenbank a po této aktivaci je možné RB Klíč odinstalovat.


Zajimave. Memu otci, ktery si byl na pobocce take zarizovat prechod, naopak do mobilu nainstalovali jen eKonto, prestoze rikal, ze nechce pouzivat IB v mobilu a chce to delat jen klasicky na PC. Takze nyni se do IB dostava jen pres mobil, protoze kdyz pry pri prihlasovani na PC vybere RB Klic, nic se nedeje. Az prijedu na navstevu, tak se mi to snad podari nejak zprovoznit, aby mohl jako u jinych bank vse delat na kompu.
Milan405
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Alfréd z hor 16. 4. 2021 15:22

Možná na pobočce by uměli zprovoznit rovnou mobilní eKonto, s vynecháním RB klíče ... ale při on-line založení je nutné mít nejdříve RB klíč, bo přihlášení do IB by bylo jinak možné jen skrze bezahlen bitte sms, pak je nutné skrze IB aktivovat (spárovat) mobilní eKonto a RB klíč pak odinstalovat, bo už je pak zbytečný (tedy pokud by jej člověk nechtěl jen pro ověřování při vstupu do IB a nechtěl účet ovládat i přes apku) ... další varianta je přihlašovat se přes sms (ale to již před přihlášením varují, že je to placené ... ani nevím, jaké výpalné si za sms berou ... a snad to ani vědět nechci :D )

Každopádně 6. 5. 2021 ende šlus ING, vatáž jsem převedl manuálně, při uzavření se maximálně dopřevede pár haléřů úrokového vývaru ... 8-D
Alfréd z hor
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vlazy 17. 4. 2021 00:31

Milan405:
Mne bankéř na pobočce tvrdil, že se musí nainstalovat nejdříve aplikaci RB Klíč aby se s ní šlo přihlásit do IB v počítači a tam pak jde aktivovat mobilní klíč který je součástí aplikace Mobilní eKonto Raiffeisenbank. Možná tvému otci nainstalovali pouze Mobilní eKonto Raiffeisenbank a za účelem aktivace toho klíče se do IB přihlásili přes přihlašovací SMS která ale možná byla placená. IB je možné používat pouze v počítači, ale pokud se chce přihlašovat zdarma tak je to třeba dělat přes klíč v mobilní aplikaci, protože přihlašovací SMS jsou placené.

Alfréd z hor:
Podle ceníku by za informační SMS měl být poplatek 4 Kč. Kolik si berou za SMS pro přihlášení do IB to jsem nikde nenašel a také by mne to zajímalo. U přihlašování do IB po vybrání "SMS kód" tam nají informaci, že "Chystáte se přihlásit SMS kódem, který je od 1. 9. 2020 zpoplatněn podle ceníku. Přejděte na pohodlnější a bezpečnější RB klíč zdarma.".
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod minarjo 17. 4. 2021 03:02

Proboha, už zde mnohokrát padlo, že přihlášení do IB za účelem zprovoznění/změny mobilní aplikace a/nebo klíče je z hlediska cen za SMS ZDARMA, to banka sama deklaruje! (tedy pokud by následně za takové SMS omylem něco účtovala, tak reklamaci uzná-musí to tak být, když je to nutné k dosažení zprovoznění bezplatné varianty klíčem). Tedy zdarma je v tomto případě samosebou jak přihlašovací SMS do IB, tak SMS na dokončení spárování mobilní appky + RB klíče (součástí appky, nebo tím samostatným) s mobilem. Tedy žádné placení za SMS v těchto případech, ty by RB začala účtovat, až když byste chtěli v IB přes SMS autorizovat něco dalšího, na co už pak stačí RB klíč (samostatný či v appce). V té instalaci obou aplikací vlazyho bankéř předvedl typickou neznalost, resp. drbání pravou rukou za levým uchem :), zatímco otec Milana405 měl smůlu na bankéře, který mu nejspíš v nastavení IB spároval s mobilem appku, ale už ne RB klíč, který je její součástí (spárovat je třeba obojí, resp.při párování appky se zaškrtává, že bude s ní využíván integrovaný RB klíč), nebo neověřil následně funkčnost.
U vlazyho tedy vůbec nebylo třeba RB klíč stahovat (bankéř lhal nebo to neznal, je to celkem novinka pár týdnů, že klíč je plnou součástí appky a původní appku není vůbec třeba použít), mohl to IB s appkou+klíčem propojit SMSkou. A u otce Milana by mělo stačit v IB zkontrolovat v Nastavení, zda je tam přidané spárování pro obojí, tedy Mobilní appku i pro RB klíč (a lze k tomu při nefunkčním klíči použít SMS přihlášení, když diletantský bankéř spárování klíče resp. jeho zahrnutí při párování appky evidentně buď vynechal, či neověřil následnou funkčnost).

-- 17. 4. 2021 04:30 --

A ještě jedna ING perlička směrem: včera volali z ING kamarádovi (na začátku procesu migrace patřil dle dopisu od ING do skupiny, kterému budou volat místo aby sám potvrdil zájem o převod do RB bannerem v IB). No ale on už má ING konto i fondy téměř měsíc vypovězené a skutečně i ukončené, v IB ING už ani nejsou vidět. Je tedy jasné, jak v ING mají prodlevy, než tu masu cca 300 tisíc klientů vyřídí, a že si před hovorem ani neověřují aktuální stav - vždyť by u něj museli vidět, že už v ING nemá zhola nic :).
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod DrumSession 17. 4. 2021 06:07

RB je jediná banka, která si nechá platit za přihlášení do IB !!
Lepší D-motivaci pro klienty ve světě jen tak nenajdete. Možnosti přihlášení:
1. SMS kód
2. RB klíč
3. Osobní klíč
Obecně: 1. nabídka v pořadí je pro poskytovatele služeb NEJdůležitější, NJEzajímavější, NEJefektivnější, má se NEJčastěji používat, je to novinka, TOP technologie apod. Pokud by se prohodilo 1. a 3. pořadí tak by bylo zřejmé, že přihlašování přes SMS je poslední, okrajovou možností, která je na ústupu. Zde je však SMS první - tj. banka nabízí, chce, požaduje a preferuje, aby se klienti přihlašovali tímto moderním způsobem a za to je zkasírovala. To zkrátka vypovídá úplně o všem... (Troglodití e-mentalita)
PENÍZE nebo nepočitatelná LÁSKA ? ŠTĚSTÍ spočívá vědět to, co si vybrat
Nesmíte se bááát a na hlavu si nechat s... Takže? Musíte se ptááát !!
DrumSession
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Milan405 17. 4. 2021 08:29

2minarjo: jestli to, co pises, je vse pravda, tak je to ale neskutecne slozity system, ve kterem se predevsim starsi lide absolutne nemohou byt schopni zorientovat:) predevsim by meli co nejdrive zrusit tu aplikaci RB Klic a vse delat pres eKonto .. pokud ta app ma v sobe rb klic, tak by prece stacilo na zacatku zvolit, ze clovek nechce pouzivat IB v mobilu, ale jen prihlasovani k IB pres PC, takze by se ta app nadale chovala jako dosavadni RB Klic .. dve aplikace k jedne bance akorat matou lidi
BTW co je vubec ta treti prihlasovaci varianta "osobni klic"?
Milan405
Návštěvník

Odeslat příspěvekod xls 17. 4. 2021 08:44

Tahle Rb je opravdu ze série "to mě ho teda vyndej". Připomíná to fungování UCB, ale tohle je ještě o level výš.
xls
Inventář

Odeslat příspěvekod Alfréd z hor 17. 4. 2021 09:06

No tak hlavně pokud člověk postupuje podle návodu, tak musí nainstalovat klíč, já si nainstaloval i mobilní eKonto, ale nebyl jsem schopen se přihlásit do IB, logiš jsem nerozchodil mobilní eKonto ... Tak jsem musel rozchodit klíč, přihlásit se do IB, spárovat mobilní eKonto ... Jako das ist hrůza, to vymýšlel IT masochista ... Zlatý mBank omalovánky ��
Alfréd z hor
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod A1rh- 17. 4. 2021 09:18

jsem pro, aby RB Klíč NERUŠILI. Díky tomu se lze z jednoho telefonu přihlašovat do 2 bankovnictví, i když nemá telefon Dual Aplikace Xiaomi (jako bohužel nyní můj Realme 7, který sice má App Cloner, ale ten umí klonovat jen sociální sítě a GPay :-(
A1rh-
Diskutér

Odeslat příspěvekod MP007 17. 4. 2021 09:56

Je možné pro budoucího klienta RB trochu rozvést tu poznámku, že RB-klíč v jednom mobilu lze využívat pro přístup k více účtům? Není tedy třeba specifický typ telefonu nebo funkčnost? Zvažuji mít pouze RB-klíč a k účtu přistupovat standardně přes IB a tato vlastnost by byla příjemným bonusem...
MP007
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod drkarel 17. 4. 2021 09:59

A nemyslí to tak, že k jednomu účtu přistupuje přes RB klíč a k druhému přes appku eKonto?
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod minarjo 17. 4. 2021 10:51

Ano jak píše drkarel. Protože kdo třeba má k účtu spárovanou appku RB klíč a doplní spárování s klíčem v té základní appce eKonto, tak spárování s RB klíčem se zruší (jeden účet = jeden aktivní klíč), tedy pak lze appka RB Klíč použít pro spárování na jiný RB účet jak zmiňuje A1rh-.

@Alfréd z hor:
A co ti bránilo se do IB přihlásit přes SMS, když jsi ještě Klíč neměl? Normálně přes SMS, pak nainstalovat appku eKonto a spárovat pro obojí (appka i klíč), appka a IB už tě povede. Instalace RB klíče pro ty co chtějí mít appku eKonto proto je fakt krok navíc.

@Milan405:
Osobní klíč je (tipuji) nějaký zabezpečený certifikát (třeba soubor v notebooku či na flešce) přidělený bankou, tuto metodu používá více bank. Ale případně mě upřesní někdo, kdo ho využívá.
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod Alfréd z hor 17. 4. 2021 11:33

@Minarjo
No bránil mě v tom manuál mladého přecházeče, který zaslala RB a podle kterého jsem postupoval ... A to jsem v jednu chvíli i tu SMS chtěl, ale govn, ani SMS, ani klíč, do toho nějaká chyba 404 ... Jako povedlo se dokončit on-line, ač pořád vyskakovala poťouchlá hláška, jestli nechci dokončit přes kurýra ... Ale zařekl jsem se, že buď to půjde on-line, nebo nebude nic ... Nakonec se dráty prošťouchly a bylo to úspěšné. Dokonce i aktivace platbou byla provedena během pár minut. Ale jak říkám, mám z toho RB procesu větší trauma, než z omalovánek v mBank :-). Tudíž RB pohlcení z Equa ani náhodou, ruším, ING zážitek stačil.
Alfréd z hor
Nadšenec
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků