minarjo:
Až tolik bych se nad tím zbytečně nerozčiloval. Ono asi je více způsobů jak to vše provést a zprovoznit a bude záležet který způsob bankéř v RB použije. Možná to tak mají v RB doporučené nebo nařízené aby to klientům prováděli s instalaci obou aplikaci (RB Klíč a Mobilní eKonto Raiffeisenbank) a aby tak ušetřili bance peníze za tu SMS. Pokud tak jak píšeš, že "
je to celkem novinka pár týdnů, že klíč je plnou součástí appky" tak bankéř možná to udělal tak jak to byl zvyknutý dělat z dřívějška s použitím aplikace RB Klíč. Nespatřoval bych v tom jednoznačně lhaní nebo neznalost bankéře. Na stránkách RB ohledně toho přechodu z ING do RB ale píšou pouze o aplikaci RB Klíč a vůbec se tam nikde nezmiňují o tom, že je možné použít i aplikaci Mobilní eKonto Raiffeisenbank. Pro mne je důležité, že mi bankéř zprovoznil to co pro plnohodnotné používání účtu je potřeba a jak k tomu dospěl pro mne už tolik důležité není i když to asi šlo provést jednodušeji bez té aplikace RB Klíč.
K té perličce ohledně kamaráda. Pokud má ING konto a fondy zrušené tak by se mu mělo snad zrušit i IB do kterého by už neměl mít přístup. Pokud ho při té migraci zařadili do skupiny, kterému budou volat tak by to možná mohlo znamenat, že ten převod do RB bannerem potvrdil např. omylem nebo nějakým nedopatřením a ani si to neuvědomil nebo se toho nevšimnul.
Milan405 píše:pokud ta app ma v sobe rb klic, tak by prece stacilo na zacatku zvolit, ze clovek nechce pouzivat IB v mobilu, ale jen prihlasovani k IB pres PC, takze by se ta app nadale chovala jako dosavadni RB Klic .
Ono nic volit na začátku není třeba. Pokud někdo nechce používat mobilní bankovnictví RB tak ho k tomu nikdo nenutí aby se tam na mobilu přihlašoval. Klidně může používat IB v počítači a tu aplikaci Mobilní eKonto Raiffeisenbank může použít pouze pro přihlášení přes klíč, pokud se chce přihlašovat zdarma.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10