ING konto (včetně přechodu ING -> RB)

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod libol 21. 4. 2021 14:14

No tak to máš štěstí (nebo si nerozumíme). Žena o víkendu založila, už má potvrzený převod z ING, más i to 1%, ale jediný banner na 500 je za doporučení nového klienta - takhle jsem si to Linda z RB nepředstavoval (teda já i jo, ale žena ne), že tam bude muset někoho lákat. Takže za co jsi to pětikilo dostal?
libol
Diskutér

Odeslat příspěvekod gman 21. 4. 2021 14:25

Automaticky jsem zadal číslo BÚ který běžně používám pro tu ověřovací platbu. Je nějaký problém že ta ověřovací platba 1,- nebude z ING? Jestli se to nějak nedotkne toho 500,- bonusu. Co jsem vyčetl tak první platba by měla přijít z ING..
gman
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod stepano 21. 4. 2021 14:40

Já jsem zakládal účet u RB asi den předtím než mi přišel ten odkaz k převodu účtu emailem. Na účet jsem peníze z ING převedl včera a banner na 500 stále nikde, a na účtu mi svítí úročení 0%. Udělal jsem chybu nebo jak dlouho trvá než to RB vyhodnotí že jsem poslal z ING peníze a přizná ty výhody?
stepano
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Alfréd z hor 21. 4. 2021 15:35

Tak 500 odměna je asi až bude nějaká platba z ING připsána, proto jsem nečekal na mobilitu, ale peníze převedl manuálně, druhý den (nečekal jsem až na nějakou výzvu o možnosti vyzvednutí odměny, jak psali v e-mailu), ale prostě jsem zjistil po přihlášení do apky, že tam, kde je baner na 500 za doporučení, stavebko a nevím co ještě, je baner na 500 za převod účtu ... tak jsem na něk klikl, přesměrovalo se to na stránky RB, kde bylo uvedeno, že moje žádost byla zaznamenána ... a druhý den bylo 500 Kč na účtu ... myslím, že ještě před tím banerem přišla sms od ING i RB, že požadavek na mobilitu byl zaznamenán, blabla a že nemám nastaveny žádné příkazy k převedení ...

1 Kč jsem posílal z Creditas, okamžitá platba a založení a ověření v RB vskutku ostřelhbytě ... (tedy mimo samotného procestu zprovozňování, klíč atp., jak jsem již popisoval), aktivační platbu jsem si pak sám obratem poslal zpět do Creditas (abych ověřil funkčnost účtu) ...
Alfréd z hor
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jichaj 21. 4. 2021 15:44

jj, vetsinou se ten banner objevi v prubehu druheho dne po pripsani libovolne castky z ING..
vyzkouseno jak u noveho uctu, tak u klienta se starym uctem u RB
jichaj
Diskutér

Odeslat příspěvekod mate59 21. 4. 2021 17:12

První vklad a výběr hotovosti v měsíci na pokladně RB je u všech účtů bez poplatku a myslím, že všechny bankomaty RB umožňují i vklady.
mate59
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod martin7601m 21. 4. 2021 18:04

martin7601m píše:Řešíme v rodině 3 převody:

1 - Mamka. Zadala to přes odkaz v e-mailu 3. dubna - systém kurýr. Dodnes se kurýr neozval, včera jsem volal do RB, řekli mi, že je toho moc a že ať se ozveme, kdyby do příštího týdne kurýr stále nevolal.

2 - Manželka. Tento týden přišel e-mail s odkazem - systém foto OP, ŘP, xicht, převod 1Kč. Vše vyřešeno do 15min, za další cca hodinu sms o založeném účtu, stažení RB klíče OK, v IB vidíme nastavený 1% úrok.

3 - Já. Dodnes mi nepřišlo e-mailem vůbec nic, ani to co chodí ostatním o vytížení a o tom, že má být člověk trpělivý. Tak nevím.


Píšu update:

1 - Mamka. Kurýr se ozval po 13 dnech, přijel, smlouvy podepsány v pátek 16/4. V pondělí 19/4 přišel e-mail z RB: ...Váš nový účet je již připraven a můžete ho začít využívat naplno. Přihlašte se do IB a nastavte si účet dle potřeb... Akorát nepřišly přihlašovací údaje. Takže telefon mamky na helpline 412 440 000, jejich odpověď byla počkejte, přijde e-mail s přihlašovacími údaji. Doteď nic, mamka tam dnes volala znovu, to už se s ní vůbec nebavili s tím, že volá špatně a že si má zavolat na 800 900 900, tam se s ní taky nebavili vůbec, že jsou vytížení a ať počká cca 8 dní. Ani na jednom čísle po ní nechtěli žádné údaje, takže se ani neobtěžovali zjistit, kde je problém. Tak jim napsala e-mail, kromě automatické odpovědi o přijetí e-mailu zatím nic. Napadá někoho, jak se přihlásit do IB, když banka nedodá údaje??? Uvítáme jakoukoli pomoc.

2 - Manželka. Sjednána schůzka v bance kvůli převodu fondů. jinak účet funkční, 1% úrok tam je, 500Kč připsáno.

3 - Já. Minulý týden konečně přišel e-mail s výzvou, systém kurýr, to jsem po zkušenostech s mamkou podstupovat nechtěl, takže pobočka, za hodinu vše vyřízeno včetně fondů, 500Kč po 2 dnech připsáno, 1% úrok tam je. Bankéř extrémně přátelský.

Jinak děkuji Lindě za příspěvky tady, opravdu ten převod není jednoduchý, jak je na naší rodině vidět.
martin7601m
Návštěvník

Odeslat příspěvekod drkarel 21. 4. 2021 19:36

Pokud jste si neurčovali "klientské číslo" (tj. přihlašovací jméno - žena má třeba písmena) sami, mohlo by se dát třeba odvodit z Tvého a manželčina (jednu dobu třeba bankéři automaticky dávali RČ).
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod martin7601m 21. 4. 2021 20:19

@drkarel: ano, rč jsme zkusili, je to sice tak ale pro sms přihlášení je třeba kromě potvrzovacího kódu v sms (který na mobil skutečně přijde) také I-PIN a ten banka nesdělila. A RB klíč se nedá zprovoznit, pokud se nezadá aktivační kód, který banka také neposlala.
martin7601m
Návštěvník

Odeslat příspěvekod drkarel 21. 4. 2021 20:24

Já se přihlašuju klíčem, takže už jsem na I-PIN zapomněl, sorry. Tak to jste v ř... RB.
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod stepano 21. 4. 2021 22:58

A ten banner na 500 ten je jen v appce nebo i v IB? Applu instalovat neplanuju.
stepano
Nadšenec

Odeslat příspěvekod martin7601m 22. 4. 2021 08:34

Je to i v IB, aplikaci instalovat nemusíš.
martin7601m
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Linda z Rb 22. 4. 2021 11:56

libol píše:No tak to máš štěstí (nebo si nerozumíme). Žena o víkendu založila, už má potvrzený převod z ING, más i to 1%, ale jediný banner na 500 je za doporučení nového klienta - takhle jsem si to Linda z RB nepředstavoval (teda já i jo, ale žena ne), že tam bude muset někoho lákat. Takže za co jsi to pětikilo dostal?


Dobrý den,
po připsání platby z ING se za 1-3 dny objeví v IB i v apl. eKonto banner s nabídkou odměny 500,- Kč za přestup z ING. Ale ze zkušeností klientů, které zde čteme, se většinou banner objeví už za 1 den po připsání platby.
Příklad:
Pošlete platbu v pondělí večer, některé banky posílají platbu okamžitě, některé banky dodržují stále jeden den na převod. Tedy platba se připíše na účet v RB v úterý. Ve středu až pátek se objeví banner.
Tento banner nemá nic společného s informací o bonusu za doporučení klienta.

Přejeme hezký den. Linda z Raiffeisenbank

-- 22. 4. 2021 12:24 --

1 - Mamka. Kurýr se ozval po 13 dnech, přijel, smlouvy podepsány v pátek 16/4. V pondělí 19/4 přišel e-mail z RB: ...Váš nový účet je již připraven a můžete ho začít využívat naplno. Přihlašte se do IB a nastavte si účet dle potřeb... Akorát nepřišly přihlašovací údaje.


Dobrý den, Martine,

po aktivaci nového běžného účtu, by mamince měl přijít emali o úspěšném založení účtu + SMS doprovázející tento email. Vzápětí by měl přijít email o přístupových údajích, který je zaheslovaný + SMS, ve které je heslo pro otevření emailu. Ať se maminka podívá do spamu, jestli email nespadl tam. V jiném případě samozřejmě pomohou na pobočce nebo na lince 412 440 000, kam když se maminka dovolá, nebude se řadit jako klient ING, ale již vybere kategorii pro klienty RB.

Dejte vědět, Martine, jak to dopadlo. Zatím čekáme na další Váš popis situace a držíme mamince palce.
Hezký den. Linda z Raiffeisenbank
Linda z Rb
VIP uživatelka

Odeslat příspěvekod martin7601m 22. 4. 2021 12:50

Lindo děkuji za reakci. Ten email přišel jen jeden, o tom založení účtu. Měl jsem možnost mamčinu schránku zkontrolovat a ve spamu není. A ta sms s heslem taky nedorazila. Zato dnes přišly 2 různé odpovědi na ten včerejší email od mamky, poslala to na 2 adresy. V jednom emailu ji píšou "Klienti jdou vyřizováni postupně. Přístupové údaje obdržíte v příštích dnech" a ve druhém "Mohlo by se jednat o technickou chybu, prosíme o vyčkání. Na opravě intenzivně pracujeme." Oba maily dělí 6 minut od sebe a v podpisu jsou 2 různí pracovníci. Na linku po včerejším jednání zatím volat nebude, je jí 70 let a nenesla tu neochotu včera dobře. Takže pár dní počkáme a uvidíme. Dám vědět a ještě jednou díky.

-- 22. 4. 2021 13:45 --

Update: tak mamka přece jen na 412 440 000 teď volala. Tentokrát si ji už aspoň pán na lince našel podle rč a sdělil ji, že jí z RB odpověděli na e-mail (části jsem tu citoval), že ať si ho přečte a že jí k tomu nemůže nic dalšího říct. Zeptala se ho, zda má teda vyčkat a on řekl, že ať vyčká. Tak uvidíme. Dám vědět, jak se to vyvine.
martin7601m
Návštěvník

Odeslat příspěvekod evelista 22. 4. 2021 21:42

nekdo tu psal ze ing bude trvat do konce roku nez vypovi uctu..
ne nebude..

"V souladu s č. 12.12 Podmínek vypovídáme Vaši Produktovou smlouvu pro ING Konto č. abc . 1. 5. 2021 začne běžet dvouměsíční výpovědní doba a k 30. 6. 2021 skončí náš smluvní vztah."
evelista
Nadšenec
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron