od fc70 23. 4. 2021 15:31
Na druhé straně je potřeba mít realistická očekávání. Stejně jako nemá žádný smysl se zlobit, že v restauraci nedostaneš pětichodovou večeři za 20 korun, protože to zkrátka nejde udělat, tak nemá žádný smysl se zlobit, že banka, která má kapacitu na obsluhu asi řádově desítek tisíc klientů měsíčně a musí jich obsloužit najednou desetkrát tolik, to rychle a absolutně bez problémů a tak, že klient si může zvolit libovolný postup se mu zachce, neudělá, protože to zkrátka nejde.
Jako banka nemůžou jen tak najmout tisíce brigádníků a nechat je prověřovat identitu podle AML a pustit je do vnitřních systémů jen na půl roku.
Klidně si trochu zabrblejte, vezměte si své bolestné 500 Kč, a pak suďte banku podle běžného používání a chování. (To tedy není žádná hitparáda, viz placené SMS a rušení 100% inkasa kreditky a automaticky aktivovnané placené pojištění a kdovíco dalšího, ale je to relevantnější než momentální neobvyklá a těžko jinak řešitelná situace.)