ING konto

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod y2key 28. 4. 2021 10:19

Ninaa: ok. Je zajímavé, že někdo tady dříve psal, že bez RB Klíče to prvotní zaktivování nejde. Ten S-PIn mi vygenerují až tam a pošlou sms?
y2key
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod jenda_s 28. 4. 2021 10:26

včera jsem převáděl na pobočce účet i fond z ing. Vše proběhlo včetně investičního dotazníku asi za 30 minut včetně aktivace RB. Aktivovala se přímo RB aplikace, nemuselo se nejdřív RB klíč a pak RB aplikace. Dnes přeposlány peníze z ING manuálně (mobilita to udělá až někdy za 14 dní), v RB appce svítí 1%, očekávám možnost připsání bonusu 500 někdy zítra.
jenda_s
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Ninaa 28. 4. 2021 10:47

y2key píše:Ninaa: ok. Je zajímavé, že někdo tady dříve psal, že bez RB Klíče to prvotní zaktivování nejde. Ten S-PIn mi vygenerují až tam a pošlou sms?

Pohybuji se v Praze, takže vím, že je pro mě mnohem efektivnější než ty opičárny s focením dvou dokladů a ksichtu a čekat, jestli to systémem projde či nikoliv, zajít na pobočku. Čili já jsem se o online, přesto, že mi došla do mailu výzva, ani nepokusila.
A měla jsem kliku, ač odpoledne, vzaii mě hned a bankéřka hned věděla, co má dělat.
Ninaa
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod farang 28. 4. 2021 10:50

Klienti, kteří si založili účet focením dokladů a obličeje mobilem NEMAJÍ k dispozici I-PIN a T-PIN. Nemohou se tedy přihlásit do IB pomocí záložní varianty přes SMS... Jediná možnost je archivace záložních údajů pro RB klíč nebo návštěva pobočky...
farang
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod vlazy 28. 4. 2021 11:23

jirka mz píše:Tak převod peněz z ING do RB proběhl tak jak psali. Otázkou je, co ten bonus 500? Celý jsem to tady nečetl. Já to v internetovém bankovnictví nemám, nebo nevidím.
Přesně si to už nepamatuji, ale ten "banner" na bonus 500 Kč se mi zobrazil asi až po třech dnech od připsání platby z ING a za asi další 2 dny po potvrzení "banneru" se těch 500 Kč připsalo na účet. Linda z Rb tu psala, že "po připsání platby z ING se za 1-3 dny objeví v IB i v apl. eKonto banner s nabídkou odměny 500,- Kč za přestup z ING. Ale ze zkušeností klientů, které zde čteme, se většinou banner objeví už za 1 den po připsání platby.".

y2key píše:Ninaa: ok. Je zajímavé, že někdo tady dříve psal, že bez RB Klíče to prvotní zaktivování nejde. Ten S-PIn mi vygenerují až tam a pošlou sms?
Mne bankéř na pobočce tvrdil, že bez RB Klíče to nejde a potvrdila to tu i Linda z Rb když tu psala, že "Pro založení účtu online je zapotřebí nejdříve stáhnout aplikaci RB klíč, přes ni se přihlásit do IB a přes IB párovat obilní eKonto.". Jestli tento postup platí i pro zakládání účtu na pobočce tak jak mi to tvrdil bankéř a nebo pouze online to nevím.
Pokud jde o ten S-PIN tak já jsem si ho měl možnost na pobočce při zaskládání účtu zvolit sám a zadat do aplikace po jejím nainstalování do mobilu. K tomu přišla ještě nějaká ověřovací SMS, ale přesný postup si už nepamatuji, protože něco jsem dělal já a něco bankéř.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod jakoubek61 28. 4. 2021 12:36

V pondělí jsem dostal mail, že mám účet zřízen. Hned jsem tam poslal peníze z jiné banky(přišli okamžitě) a nějaké z ING. Ty byly připsány druhý den tedy včera.
Dnes očekávám nějaký baner na slíbenou pětistovku, ale stále nic nevidím. Ani v IB ani v mobilním ekontu.
Kde a kdy se ten baner objeví?
EDIT: tak před chvíli se objevila nabídka na převod 500Kč, kterou jsem potvrdil. Předpokládám, že zítra bude připsáno.
Naposledy upravil jakoubek61 dne 28. 4. 2021 16:42, celkově upraveno 1
jakoubek61
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod octaviampi 28. 4. 2021 13:13

Takže shrnutí:
1. paní z infolinky byla sice příjemná, ale nedodržela dohodu a neozvala se
2. následně doporučeno opětovné zaslání 1Kč pro ověření, nepomohlo
3. návštěva pobočky se nevydařila, protože mají změněnou otvírací dobu (na webu neupraveno)
4. dnešní návštěva se vydařila, sympatická a především nevlezlá paní na přepážce
5. v IB stále visí původní návrh smlouvy, v jehož textu je napsáno, že RB návrh akceptuje. Původní účet ale otevřený nebyl. Dle odhadu paní z přepážky se možná zasekla na existenci disponentů z minulosti (převedené KK z Citi) nebo dřívější korespondenční adrese (z ještě dávnější minulosti). Dodám, že veškeré osobní údaje RB už měla a stačila pouze kontrola občanky.

Co se mně moc nelíbí je vnucení dvou aplikací. Pokud jsem něco nepodělal, může ta hlavní aplikace sloužit k potvrzování steně jako aplikace RB klíč.
octaviampi
Diskutér

Odeslat příspěvekod vlazy 28. 4. 2021 18:38

octaviampi:
Ano, aplikace Mobilní eKonto Raiffeisenbank může sloužit k potvrzování stejně jako aplikace RB Klíč. Po nainstalování a zprovoznění aplikace Mobilní eKonto Raiffeisenbank je možné aplikaci RB Klíč odinstalovat, protože je už zbytečná.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod y2key 28. 4. 2021 19:27

Tak jsem dnes byl na pobočce. Bankéř mi hned vzal, takže v pohodě. Potěšilo mi, že dokázal nastavit rovnou aplikaci Ekonto bez nutnosti použít ani jednou aplikaci RB Klíč. Ikdyž jsem zkusil, jestli by to šlo udělat bez mobility, tak říkal, že to nejde - ok, to jsem tak nějak čekal a tak jsem souhlasil s mobilitou. Ale pak přišlo asi to nejhorší: Začal mi tvrdit, že úročení 1% do 300tis. se vztahuje jen na částku převedenou z INGkonta. Ptal jsem se ho na to asi 3x v průběhu toho procesu podepisování, ale pořád tvrdil, že to tak je a že si to klienti toto dost často pletou a myslí si, že stačí z ING poslat jen něco málo a zbytek odjinud.
Tak teď tedy nevím komu mám věřit - jestli Lindě z RB a nebo jemu. Pak už jsem se mu to nesnažil vyvracet a smířil se s tím, že budu muset dál pátrat, jak to vlastně je. Napadlo mi, že možná ti, co zakládají přes pobočku to fakt třeba mají, ale je to jen domněnka.
y2key
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Havers 28. 4. 2021 19:39

y2key píše:Začal mi tvrdit, že úročení 1% do 300tis. se vztahuje jen na částku převedenou z INGkonta. Ptal jsem se ho na to asi 3x v průběhu toho procesu podepisování, ale pořád tvrdil, že to tak je a že si to klienti toto dost často pletou a myslí si, že stačí z ING poslat jen něco málo a zbytek odjinud.


Ano, je to tak.
Havers
Diskutér

Odeslat příspěvekod jakoubek61 28. 4. 2021 19:42

Pokud je účet nový platí dle podmínek toto:
Zvýhodněné úročení 1 % p. a. pro zůstatek do 300 000 Kč včetně a 0,2 % p. a. pro zůstatek nad 300 000 Kč a to po dobu 12 měsíců získáte v případě, že si u Raiffeisenbank založíte nový běžný účet a prostřednictvím služby „Převod účtu do Raiffeisenbank (mobilita)“ nebo vlastní platbou převedete na tento účet peněžní prostředky z ING v jakékoliv výši. Pokud nebudou na účet převedeny žádné prostředky z ING do 31. 8. 2021, tak bude zvýhodněné úročení nastaveno zpět na standardní, a to i v případě, že budou ve prospěch účtu připsány prostředky z jiných bank.

Zvýhodněné úročení na 12 měsíců začíná běžet od chvíle sjednání nového běžného účtu v Raiffeisenbank a vztahuje se na všechny připisované platby, byla-li splněna podmínka připsání prostředků z ING viz výše. Zvýhodněnou úrokovou sazbu je možné nastavit pouze na prvním založeném běžném účtu.
jakoubek61
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod elfin 28. 4. 2021 19:51

Tak to je dost zásadní a měli by to ještě ujasnit! A jak se podepíše smlouva při online zakládání, bez podpisového pera - musí přijet kurýr?
elfin
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Havers 28. 4. 2021 19:53

jakoubek61:

Jj, bral jsem to ze svého pohledu, že už jsem běžný účet v RB měl. Tam tedy platí to, že celých 300 000 Kč musí přijít z ING Konta pro slíbené zvýhodněné úročení...
Havers
Diskutér

Odeslat příspěvekod y2key 28. 4. 2021 19:56

Tak teď už se v tom opravdu nevyznám. Proč tu Linda z RB tedy dávala příklady, že stačí poslat z ING třeba jen 100tis a z jiné banky třeba 150tis a vše se bude úročit 1%.
Určitě to takhle udělala spousta lidí, že z ING poslala jen něco málo a z ostatní banky většina. Bavíme se o případu, kdy je klient nový u RB.
y2key
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Havers 28. 4. 2021 20:01

y2key:

Však to stačí - viz podmínky co cituje jakoubek61.
Havers
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků