ING konto

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod minarjo 28. 11. 2019 08:50

Tedy zrovna u těchto produktů, kde se používáním (ať už běžným či zvýšeným) žádná odměna narozdíl od kreditek negeneruje, to je podivné.
Patrik už asi bude v nějaké tajné mezibankovní databázi nežádoucích :D
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod Lenka_2 28. 11. 2019 08:54

Po uplynutí výpovědní lhůty výtěžek z prodeje cenných papírů převedou na ING konto, ovšem v té době už nebude existovat. Jsou to komedianti.
Lenka_2
Nadšenec

Odeslat příspěvekod MirekM. 28. 11. 2019 10:11

PatrikChrz píše:Právě mi přišla výpověď ING konta i podílových fondů :-o.

Přitom zrovna tady jsem neměl žádné "divné" transakce, nechával jsem si sem posílat výplatu a všechny příchozí platby.

Kolik jsi měl měsíčně příchozích plateb na ING kontu mimo výplaty?
MirekM.
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 28. 11. 2019 10:14

A nezmiňoval tu náhodou někdo, že je nutno v nějaké lhůtě vyplnit nějaký investiční dotazník či co? To vypadá nadějně, to bych tu výpověď, co už "připravuju" pár měsíců, už možná ani nemusel psát. :)
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 28. 11. 2019 10:54

MirekM. píše:
PatrikChrz píše:Právě mi přišla výpověď ING konta i podílových fondů :-o.

Přitom zrovna tady jsem neměl žádné "divné" transakce, nechával jsem si sem posílat výplatu a všechny příchozí platby.

Kolik jsi měl měsíčně příchozích plateb na ING kontu mimo výplaty?

Minulý měsíc 15, ostatní měsíce to bude podobné
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bodyczech 28. 11. 2019 11:07

Aha, tak s nějakým zdůvodněním se ani neobtěžovali. Jen ti v podstatě zaslali strohé oznámení. Vlastně co od banky čekat, že... Přesto by mě skutečný důvod zajímal, nějak mi to nehraje. Pokud tam budeš volat, jak tě vyzývají, zkus je vyzpovídat...
bodyczech
Nadšenec

Odeslat příspěvekod fremantle 28. 11. 2019 11:10

Několikrát mě spamovali s "nutností" doplnění údajů, ještě snad tak před měsícem posílali i SMS zprávu, kde vyhrožovali, že smluvní vztah "budou muset" ukončit, a ono pořád nic... Dva roky za sebou tahle parodie na banku slibovala spuštění hypoték, ale darmošlapové nedokážou poslat ani výpověď... :lol:

To spíš vypadá, že to brzy zabalí.
fremantle
Inventář

Odeslat příspěvekod goropes 28. 11. 2019 12:03

Taky by mne moc zajímal důvod, proč Patrikovi vypověděli účet.
Od Erste to byla prasárna, ale aspoň z jejich pohledu pochopitelná.
Ale u ING, zvlášť pokud tam Patrik má i zainvestováno, tak fakt nechápu.
Zvlášt když ING dává do marketingu tolik peněz, aby aktivní klienty přitáhla.

Btw čeká mne prodej nějakých fondů u ING vedených v USD, taky zvažuju to protožit přes Revolut, zkusil to už někdo, jak tam vychází ty poplatky korespondenčních bank, pokud nějaké jsou? (ING i Revolut říkají, že na jejich straně žádné poplatky nejsou, ale že může být něco po cestě..)
goropes
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod retron 28. 11. 2019 12:07

mě nutili dovyplnit nějaký ten jejich dotazník o zdroji příjmů proti praní špinavých peněz, zatím jsem se na to vybod, stejně tam mám 0, tak jestli to nemůže být tím.
btw teď to po mě chtěla i Expobank, kde jsem NEO otevíral nedávno.
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Delitzsch 28. 11. 2019 12:56

Nás také nutili vyplnit dotazník o zdroji příjmů, i když tam máme dlouhodobě jenom jednotky tisíců. Údaje jsme poslali. Pak ale stejně přišla dvouměsíční výpověď, že jsme nic neposlali, ale ještě máme šanci. Podruhé jsme poslali údaje. Před koncem výpovědní doby přišlo písemně varování, že jsme nic neposlali a účet ruší. Poslali jsme tedy znovu, pak konečně to bylo v pořádku a účet nám zůstal.
Delitzsch
Diskutér

Odeslat příspěvekod rufss 28. 11. 2019 13:18

Patrik hned resi vsechno pres financniho arbitra, o takove klienty banky mit zajem nebudou, bude brzo vsude na blacklistu.
;-)
rufss
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod evelista 28. 11. 2019 22:15

ja nemam ve zvyku nadavat na banky ( ja jsem fakt cita a vim ze tam pracuji lidi, proste si vazim lidsky práce a jsem smutny, když je nedo hloupy, neberu však to ze jsem hlupak pro doktora matematiky), ale co ing dela s dema papirama je moc, napr u me. Cizinec všechny papiry ohledne dani dodany, však za 3 mesice ze to chtej znova ze to nemaj, dodano. Znova ze to nemaji. Když koukam ze mate lidi podobne xp, tak me to mrzi.
evelista
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirekM. 29. 11. 2019 07:22

Jak čtu několik posledních příspěvků v tomto vlákně, nabývám pocitu, že ING pracuje systémem "do třetice všeho dobrého". :-)
MirekM.
Diskutér

Odeslat příspěvekod vlaju 29. 11. 2019 10:41

.. a pro klienty to zase evokuje princip "třikrát a dost!"
vlaju
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod vpe 29. 11. 2019 11:03

Delitzsch píše:Nás také nutili vyplnit dotazník o zdroji příjmů, i když tam máme dlouhodobě jenom jednotky tisíců. Údaje jsme poslali. Pak ale stejně přišla dvouměsíční výpověď, že jsme nic neposlali, ale ještě máme šanci. Podruhé jsme poslali údaje. Před koncem výpovědní doby přišlo písemně varování, že jsme nic neposlali a účet ruší. Poslali jsme tedy znovu, pak konečně to bylo v pořádku a účet nám zůstal.


To by mne zajimalo, jakym kanalem komunikujete a kde byla chyba? Ja si vzdy pri “posilani” cehokoliv vyzadam potvrzeni prijeti :-)

Hernajs tohle vedet, tak jsem mohl si usetrit navstevu ing a komunikaci s tim trotlem na kiosku ohledem ruseni uctu.
vpe
Poslední varování
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků