ING konto

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Klient ps 3. 12. 2018 08:07

Kamziq píše:Da se pres nove IB poslat vypoved?


První co jsem v novém IB hledal byla možnost zrušení účtu. Není tam.
Klient ps
Poslední varování

Odeslat příspěvekod Heavy71 3. 12. 2018 08:32

A kde jste vzali novou verzi mobilního bankovnictví? Google Play mi aktuálně nic nenabízí a stará verze už nefunguje
Heavy71
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod JPT666 3. 12. 2018 18:16

Za mě byla minulá verze IB lepší.
JPT666
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod wit.cz 3. 12. 2018 19:22

V IB nevidím svůj podílový fond. Jen ten, který jsem měl v roce 2016, v roce 2017 jsem nebyl klientem. Slušnej fail.
<- Pod obrázkem najdete odkaz na platformu Portu, kde po registraci získáme oba 3 měsíce bez poplatků. Díky, kdo jste využil.
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vasek06 3. 12. 2018 20:02

A nejde založit nový účet ...
Vasek06
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Heavy71 3. 12. 2018 21:30

Z technických důvodů došlo bohužel ke zpoždění spuštění naší mobilní aplikace. iOS aplikace už je plně funkční, Android bude následovat a to nejpozději do úterý 4.12.
Naposledy upravil Heavy71 dne 3. 12. 2018 21:35, celkově upraveno 1
Heavy71
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Heavy71 3. 12. 2018 21:30

:hm
Naposledy upravil Heavy71 dne 3. 12. 2018 21:35, celkově upraveno 2
Heavy71
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Heavy71 3. 12. 2018 21:31

Tak snad zítra
Heavy71
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod barnyss 3. 12. 2018 22:07

wit.cz píše:V IB nevidím svůj podílový fond. Jen ten, který jsem měl v roce 2016, v roce 2017 jsem nebyl klientem. Slušnej fail.

Mám to podobně, na infolince mi sdělila, že chybu opraví do 16.12. (!?)
barnyss
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod dr._lukas 4. 12. 2018 12:06

S novým IB hlavně došlo ke zrychlení plateb. Po půlnoci z neděle na pondělí jsem zadal platbu a odpoledne ji měl v Airbank.
dr._lukas
Přeborník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod satinst 5. 12. 2018 18:25

Zdravím. Dnes jsem chtěl založit ING konto. na netu mají reklamu, že za 5 min máte hotovo, ale nějak jim to nefunguje. zadal jsem kontaktní údaje a pak se mě to zeptá, zda mám heslo. Když nemám účet tak nemám heslo. Tak zvolím tuto možnost a skočí obrazovka - vítejte ve vašem internetovém bankovnictví a mám zadat heslo.. To nikde nemám ani v emailu ani v telefonu....máte někdo podobnou zkušenost? zkoušel jsem to v IE i firefoxu, pokaždé stejné
satinst
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Vasek06 5. 12. 2018 18:39

Jo. Chtěl jsem založit konto manželce a od pondělí to po netu nešlo - dříve bez jakéhokoliv problému. Myslel jsem, že to je nasazením nového syst. Volal jsem tam v pondělí, že jim to nejede. Bylo mi řečeno, že to je asi problém IT a mam to zkusit v úterý. V úterý to opět nešlo, znovu telefonát a opět, že to je asi neodladěné. Ale nabídli mi to po telefonu. Po cca 10 minutách operátor zjistil, ze ani mu to nejde - neví proč. Zjistí a zavolá. Dnes odpoledne volal a pry nepůjde to tomu, kdo prý už udajne u nich nekdy konto mel. Systém pry je tak nastavený, a konto pry zalozit nepujde. Alespon tak to rekl. Odporuje to ale jejich podminkam - pravidla-kampane-doporuc-ing-konto-nebo-ing-podilove-fondy_prosinec - s bonusem mezera cca 1 rok.. Napisu jim asi, aby mi to dali písemně.
Vasek06
Nadšenec

Odeslat příspěvekod MirekM. 5. 12. 2018 21:15

Nedodělaný paskvil, jak něco takového mohou pustit do ostrého provozu?!
Zadávám příkaz ze 3 transakčních účtů, chce to po mě nově SMS. K čemu, když jsou účty již jednou pomocí SMS potvrzené?!
Nemohu najít, jak transakční účty změnit.
Chci změnit osobní údaje, po vyplnění dalších údajů, po kterých bance nic není a zadání SMS: Systém je momentálně nedostupný, klikátko zkuste znovu totálně mrtvé.
Nelze přes nové IB poslat výpověď.
S_h_i_t a to jsem ještě moc slušný.
:-( :-( :-(
MirekM.
Diskutér

Odeslat příspěvekod Vasek06 5. 12. 2018 21:35

Jeste nekolik poznamek - operátoři, se kterými jsem mluvil, pusobili velmi slusne (na rozdil napr. od operátoru UCB - tam je to uplny povl). Ale to nic nemeni na tech problemech. Nejak jsem pri rozhovoru s nimi - vycel mezi radky - vedelo se ze system na "mouchy", ale musel se nasadit v terminu (neodladeny nebo spatne odladeny). A narizeni prislo to ze "zapadniho smeru" a odtud je prece vsechno ok ....
Vasek06
Nadšenec

Odeslat příspěvekod mlsal 5. 12. 2018 22:27

Vážení klienti,

přihlašování do Internetového bankovnictví ING je momentálně mimo provoz. Na obnovení provozu pracujeme.
mlsal
Nadšenec

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků